Jeg har lige kigget i vores prisliste og vi kan godt holde dem under 400 kr. inklusiv moms.
Prisen for 2 stk. i 130 x 50 cm. vil komme til at ligge på 386 kr. eksklusiv moms. Og med en "Amino-rabat" på 82,50 kr. bliver det så 400 kr. inklusiv moms. Det er så baseret på vores HQ Foto print på semimat papir 265 gr. papir.
Hvis det skal være billigere, så kan vi køre det som normalt storformat-print på kampangepapir. Der vil prisen for begge plakater så komme til at ligge på 279,40 kr. eks. moms. Inklusiv moms bliver det så 349,25 kr.
Priserne er dog eksklusiv forsendelse (75 kr.). Såfremt plakaterne afhentes hos os i Allerød (35 minutter nord for KBH centrum), så slipper de selvfølgelig for fragten.
Hvis det er noget vi skal sende, så skal det sendes fra MediaMouse onsdag (i morgen), hvilket så også er ensbetydende med at vi skal have modtaget de ønskede motiver senest kl. 12 onsdag. Ellers kan vi ikke nå at have dem færdige til afsendelse. Vær opmærksom på at selvom vi sender dem afsted onsdag, så tør jeg ikke lægge hovedet på blokken for at Post Danmark ikke forsinker pakken, selvom de normalt siger at pakker er dag-til-dag.
Såfremt det er noget som skulle blive aktuelt eller I har nogen spørgsmål, så er du eller dine bekendte meget velkommen til at kontakte mig enten på email jesper snabelA mediamouse.dk eller ringe til MediaMouse.