Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender I en foredragsholder med skæve tilgange?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:20

Det kunne handle om sundhed:-)

Brug denne super foredragsholder Vibeke Lund fra Sukkersheriffen.

Jeg bruger hende i mit firma Fooddesign

Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 09:28

Hej Christina

Jeg holder også foredrag i flere forskellige emner, så jeg vil gerne anbefale mig selv.

Jeg har en del oplevelses foredrag fra mit liv, men fokus på den gode historie, flotte billeder, m.v., (samt små moraler ;-))

• Sirius Patruljen, "Et år ved Sirius"
  • Jægerkorpset, "Jægersoldat"
  • Krysning af indlandsisen som guide og de ledelses mæssige udfordring i det
  • "Thule til Thule" en Grønlands ekspedition der udviklede sig noget uventet. Skrevet en bog om turen "Oplevelser i ukendt land" Gyldendal
  • Danmark rundt i kajak - vinteren 2009/2010 (bog på vej efter sommerferien)

Så har jeg også foredrag om personlig indstilling og samarbejde, et foredrag om alle mine erfaringer med indstilling til livet, nå sine mål og samarbejde i ekstrem situationer. Et foredrag med røver historie, billeder, video klip, osv. alt sammen drejet over på hverdages samarbejde.

Se mine foredrags beskrivelser HER 

Du kan læse meget mere om hvem jeg er og laver på www.komud.dk

Med hensyn til pris er jeg også til at snakke med ;-)

God jagt

Erik

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 10:59

hej Christina

- som Allan ganske rigtigt skriver, så afhænger det af, hvor mange I er, hvilken type virksomhed du arbejder I, og hvad jeres budget er

- så, hvis du har et par stikord herom, vil det gøre det nemmere at bidrage med kvalificerede bud

- anywayz - en mulighed er at du tager et kig på nedenstående :

- Bjarne Pilegaard - www.stressfighter.dk

- Annette Holst - www.inact.dk 

- Jeppe Schjøtz - www.hypnose.dk

desuden kan du evt. tage et kig i den gratis e-bog ´27 Gode Råd - Inspiration til et Udbytterigt Liv´ - heri er der flere muligheder og forslag til oplægsholdere 

- se : www.et-udbytterigt-liv.dk

hilsner

Dann Sommer *The Network M@ximizer*

Business Coach & Mentaltræner - www.dann-sommer.dk 

Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 195
Fra  Supra Media Skrevet kl. 11:07

Hej Christina

Nu er det svært at byde ind uden at kende målgruppen mere præcist, men jeg holder foredrag om ølmaven rent sundhedsmæssigt og historisk. Kunne det ikke være anderledes og - for mange - ganske morsomt at høre om?

Hvis det skal være en smule mere "easy to use", tilbyder jeg også foredraget "Fra sukkerslave til energibundt" - om hvordan man kan omlægge sin kost og vinde over de dårlige vaner i kontorlandskaberne rundt omkring i de danske virksomheder ...

http://forfatterforedrag.dk/flx/foredragsholdere/soeren-lillesoee-foredrag-sundhed-oelmave/

www.olmaven.dk

Fra Kirke Eskilstrup
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 32
Fra  i-strategi.dk Skrevet kl. 11:19

Hej Christina,

Jeg kan også byde ind med en bred buket af foredrag, som er både "skæve", underholdende og spændende.

I erhvervsmæssig øjemed har jeg foredrag om Konfliktløsning: "Smil til Verden..." og et om Teamwork og Trivsel.

Et nyt, populært foredrag er: "Lykken er...", hvor jeg taler om lykken opfattelsen i socialpsykologisk- og historisk perspektiv.

Og så kan jeg også fremstille et foredrag lige efter dit ønske! Smile

Men derudover har jeg mange flere - også end du finder på hjemmesiden p.t.
Tjek mine foredrag her: www.alletiders-foredrag.dk

Alle foredrag er leveret med indlevelse, engagement og giver smil på læben.

mvh

Thomas

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 11:48

Hej Christina

Så vil jeg også slå et slag for mit eget foredrag:

Et aktuelt og debatskabende foredrag om krigen i Afghanistan.

Jeg har været delingsfører i kamptropperne i Irak og Afghanistan og fortæller om oplevelserne i kamp fra jordhøjde. Om hvordan hverdagen i krig føles, smager og opleves, når man har støvlerne på.

Det er ikke meningsdannende i forhold til om vi skal være der eller ej - men det giver indsigt i hvad der foregår i den krig vi nu på 9. år er en del af. Det kan evt. bruges som oplæg til efterfølgende debat.

Et af de dilemmaer vi stod over for har Ungdommens Røde Kors filmet og anvender til undervisning. Du finder indslaget "">krigens regler" på YouTube.

Med venlig hilsen
Søren Sjøgren

Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:55

prøv Ernst fra www.kavm.dk han har skrevet et par gode bøger og har været en del i fjernsynet med det bla. nærvær nu.

morten

Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:23

Jeg har for nylig været til et foredrag med Mads Christensen i forbindelse med et firmaevent og jeg kan bestemt anbefale at benytte ham.

Jeg ved, at man kan booke ham gennem bl.a. www.madschristensen-foredrag.dk eller www.tajmer.dk

Håber I får en fornøjelig dag.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)