jeg snakker også om teksten jeg er vildt begejsteteret for MLM med da det har et image problemer grundet bla. jer at af fremtoner drømme i indlæggen jeg køre ikke på overskriften med hvad køre meste hvad i siger i jeres indlæg korrekt der findes anoncer på i TV og ekstrabladet.dk der køre på drømme , med vi er over dette her nivua her på portalen der køre på de andre faktor der end der snakkes kun om produktet vis du kigger på resten af amon.dk da vi er en iværksættere portal der skal hjælpe hinanden |
Martin Slot:Mikael christiansen:jeg er ekstrem uening dig at teksten også kan være overdrevet ham lige før brian med de overdrevet overskrifter og de lidt vilde tekster med biler uden at nævne skatte reglerne mv. der fåes efter et ½ år viser meget ekstremt der kan laves for vilde tekster at i alle gik i mod fra start af gav ham ild sjæl og han forsatte vild strøm der nu ødelagt mere end nogensinde mit syn hvordan nogle af jer af MLM er selvfølgelig har jeg overvejet at komme ind i MLM men venter lidt da jeg synes det er forkerte tidspunkt at gå har bemærket på amino.dk , da i ikke fremtoner produktet i højeste grad
Kan godt være jeg misforstår dig endnu engang, for jeg syntes slet ikke du kommentere det jeg skriver, tværtimod.
Nogle vil høre skatteregler, andre vil høre om de almindelige regler...Kort sagt hvis al information skulle med i en tråd, ville tråden være ufattelig lang. Hvordan skattereglerne er med bilerne er jeg f.eks. ret ligeglad med. For det har intet med mig at gøre. Hvis det er interessant, hvorfor så ikke bruge de 10 min. på at snakke med Brian om det (ved godt at hans tråde ikke appellere til det).
Det vigtigste for om forretningsmuligheden er spændende for en selv, det er selve muligheden. Men det betyder ikke at produktet ikke skal være i orden. Og vi har da netop set en LR tråd der kørte meget på produkter.
Og vilde tekster...Jeg er skam ikke vild med Brians tekster, og for mig ændre det ikke det store angående Amino. Det skaber en debat, hvor alle de negative kan komme frem.
Mikael christiansen:løfter kommer der tit første i trådende hver gang der kommer sådanne tråd står i ikke samme imod dem , jeg ved ikke hvor meget du læser indlæggende med er ekstrem forvirret dit indlæg
som sikkert ved ham brian den negative person gik i alle ikke imod , for når både tekst mv. gik lidt imod svar blev han personlig så ikke positivt , dog i støtte op ad ham han var negative et par gang , så det gav ham energi , derved ødelægge i mere i end gavnet ved at deltage ,der har også været par andre , derved hver gang i støtter dem ødelægger i mere end i gavner som iværkstættere har jeg en ild sjæl at hjælpe folk selv om de går i mod en og snakke venlig til dem ,dette påvirker måske ikke dig at dig lover vildt og kalder folk idioter eller rakker os andre amino.dk fordi vi ikke lige forstår ham der debattere , jeg ved sådan set ikke hvad der er sket en masse gange, med i giver stor næring til på den måde i forsætter til at ødelægge jeres ry og du giver næring med din støtte nu at de tråde der gik langt over vildt at det er okay , har du slået fast hvad du mener nu, for du læser vel med i de tråde der har været på denne portal
Jeg er ekstrem forvirret over dit svar. Jeg mener nu jeg læser trådene ganske godt igennem, og ser ikke de store løfter som du ser. Jeg ser ingen love guld og grønne skove (måske lige Brian som en af undtagelserne).
Men jeg syntes du har det med at sætte alle i bås. Hvem snakker idioter og hvem rakker ned? Hvem lover? Kan du ikke lige smide et link til det indlæg hvor JEG lover noget???
Jeg syntes da det er umådelig trist at du opfatter min tråd som støtte til Brian. Og skriver en masse derefter.
Kort sagt, så er din måde at opfatte tingene på herinde, helt anderledes end min måde. Og da vi åbenbart ikke forstår hinanden, er der vist ikke nogen grund til at snakke videre i øst og vest
jeg poster lige indlægget igen da du kommenteret for hurtigt gik ind efter et par minutter og der manglet et ikke mv. jeg er ikke verdens mester i at stave og har en ild sjæl i at hjælpe så gik lidt hurtigt