Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg laver MLM og er ikke anonym

Side 6 ud af 8 (76 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Keld_J:

Mikael christiansen:
af jer af MLM er selvfølgelig har jeg overvejet at komme ind i MLM men venter lidt da jeg synes det er forkerte tidspunkt at gå har bemærket på amino.dk , da i ikke fremtoner produktet i højeste grad

Jeg har hørt det før: Jeg venter lige lidt...  men det ændre ikke noget. Hvis du en gang i fremtiden siger JA så er forretningen lige så god i dag og så er der ingen grund til at vente.

Måske er der en del personer på Almino som ikke er vildt begejsteret for mlm og det er deres beslutning. Men vil du vente til alle i verden er for mlm så kommer du til at vente længe.

P.S. Kan vi ikke stoppe snakken om den overskrift, please. ( Jeg syndes den suppe har kogt for længe) Indifferent

jeg snakker også om teksten

jeg er vildt begejsteteret for MLM med da det har et image problemer grundet bla. jer at af fremtoner drømme i indlæggen

jeg køre ikke på overskriften med hvad køre meste  hvad  i siger i jeres indlæg

korrekt der findes anoncer på i TV  og ekstrabladet.dk der køre på drømme , med vi er over dette her nivua her på portalen der køre på de andre faktor der end der snakkes kun om produktet vis du kigger på resten af amon.dk da vi er en iværksættere portal der skal hjælpe hinanden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:54

Martin Slot:

Mikael christiansen:

jeg er ekstrem uening dig at teksten også kan være overdrevet ham lige før brian med de overdrevet overskrifter og de lidt vilde tekster med biler uden at nævne skatte reglerne mv. der fåes efter et ½ år viser meget ekstremt der kan laves for vilde tekster at i alle gik i mod fra start af gav ham ild sjæl og han forsatte vild strøm der nu ødelagt mere end nogensinde mit syn hvordan nogle af jer af MLM er selvfølgelig har jeg overvejet at komme ind i MLM men venter lidt da jeg synes det er forkerte tidspunkt at gå har bemærket på amino.dk , da i ikke fremtoner produktet i højeste grad

Kan godt være jeg misforstår dig endnu engang, for jeg syntes slet ikke du kommentere det jeg skriver, tværtimod.

Nogle vil høre skatteregler, andre vil høre om de almindelige regler...Kort sagt hvis al information skulle med i en tråd, ville tråden være ufattelig lang. Hvordan skattereglerne er med bilerne er jeg f.eks. ret ligeglad med. For det har intet med mig at gøre. Hvis det er interessant, hvorfor så ikke bruge de 10 min. på at snakke med Brian om det (ved godt at hans tråde ikke appellere til det).

Det vigtigste for om forretningsmuligheden er spændende for en selv, det er selve muligheden. Men det betyder ikke at produktet ikke skal være i orden. Og vi har da netop set en LR tråd der kørte meget på produkter.

Og vilde tekster...Jeg er skam ikke vild med Brians tekster, og for mig ændre det ikke det store angående Amino. Det skaber en debat, hvor alle de negative kan komme frem.

Mikael christiansen:

løfter kommer der tit første i trådende hver gang der kommer sådanne tråd står i ikke samme imod dem , jeg ved ikke hvor meget du læser indlæggende med er ekstrem forvirret dit indlæg

som sikkert ved ham brian den negative person gik i alle ikke imod , for når både tekst mv. gik lidt imod svar blev han personlig så ikke positivt , dog i støtte op ad  ham han var negative et par gang , så det gav ham energi , derved ødelægge i mere i end gavnet ved at deltage ,der har også været par andre , derved hver gang i støtter dem ødelægger i mere end i gavner som iværkstættere har jeg en ild sjæl at hjælpe folk selv om de går i mod en og snakke venlig til dem ,dette påvirker måske ikke dig at dig lover vildt og kalder folk idioter eller rakker  os andre amino.dk fordi vi ikke lige forstår ham der debattere , jeg ved sådan set ikke hvad der er sket en masse  gange, med i giver stor næring til på den måde i forsætter til at ødelægge jeres ry og du giver næring med din støtte nu at de tråde der gik langt over vildt at det er okay , har du slået fast hvad du mener nu, for du læser vel med i de tråde der har været på denne portal

Jeg er ekstrem forvirret over dit svar. Jeg mener nu jeg læser trådene ganske godt igennem, og ser ikke de store løfter som du ser. Jeg ser ingen love guld og grønne skove (måske lige Brian som en af undtagelserne).

Men jeg syntes du har det med at sætte alle i bås. Hvem snakker idioter og hvem rakker ned? Hvem lover? Kan du ikke lige smide et link til det indlæg hvor JEG lover noget???

Jeg syntes da det er umådelig trist at du opfatter min tråd som støtte til Brian. Og skriver en masse derefter.

Kort sagt, så er din måde at opfatte tingene på herinde, helt anderledes end min måde. Og da vi åbenbart ikke forstår hinanden, er der vist ikke nogen grund til at snakke videre i øst og vest Wink

jeg poster lige indlægget igen da du kommenteret for hurtigt gik ind efter et par minutter og der manglet et ikke mv. jeg er ikke verdens mester i at stave og har en ild sjæl i at hjælpe så gik lidt hurtigt

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:56

Allan I:

Mikael christiansen:

Vidste det er sandt du det siger så må i stoppe at holde fokus på vilde overskrifter

Du siger - "I" - må stoppe med vilde overskrifter.

Hvornår har jeg nogensinde lavet en "vild overskrift?"

Mikael christiansen:

Mere salg hvor dejligt  Biler , luksus bonusser det holdes jeres indlæg fokus på

hvad der lige kan nævnes til sidst

Der findes tusindvis af virksomheder, som har fokus på provisioner og bonusser - det er ikke udelukkende en MLM-ting. Der findes også masser af firmaer, hvor størrelsen af den firmabil du kan få, afhænger af enten din indtjening til virksomheden eller din rang i virksomheden. Det er ikke kun en MLM-ting.

Mikael christiansen:

Nu tror jeg er ved at forstå hvor den hopper af når iværksætter og MLM debattere samme , i har lidt fokus punkt på drømme , korrekt det forklares lidt hvad det kræves , at opnås tit disse drømme .

Kæden hopper af, fordi alt for mange mennesker udtaler sig om MLM-branchen, som om den er 100% homogen, og at alle MLM-forhandlere er ens. Det udgangspunkt er så fordomsfuldt, at der aldrig kan komme en fornuftig dialog igang. Længere er den sådan set ikke.

Mikael christiansen:

Det social tror jeg også hænger i kort tråd når jeres overskrifter og hele salgstale går på drømme , derved vælger tæt ved 100% sikker efter jeres drømme udspil , hvad sker der de snakker der er intet de kan snakke om i det social for de kun disse drømme luksus mv. , de har ikke samme intressser fitness træner , eller du snakke om hjemmesider at snakke med en der ikke har samme intresse bliver god og hej klap skuldre med folk mister intresse med social med de andre MLM , da man ikke har noget at snakke om

Stort set al markedsføring handler om drømme. Selv en TV-reklame for rengøring handler om, at hvis du bruger produkt XX til at vaske dit gulv, så bliver du familiens midtpunkt, og alle i byen vil synes, at du er den dygtigste husmor/husfar.

Eller hvis du drikker XX kaffe, så vil det modsatte køn finde dig uimodståelig,  ...

... og sådan kunne man blive ved.

Alle ved, at det er overdrivelse, og at det skal tages med et gran salt - undtagen når det kommer fra en MLM-forhandler, så er der pludselig ikke grænser for, hvor latterligt folk synes det er.

Og misforstå mig ikke. Jeg synes IKKE det er iorden at føre folk bag lyset - eller lokke med falske løfter - men det er heller ikke formålet med de vilde overskrifter.

Det er udelukkende reklame for at få folk i dialog.

Hvis man så er en anstændig MLM'er - og folk har bedt om yderligere info - så fortæller man folk, præcis hvordan det hænger sammen.

Og da der er MEGET info, så foretrækker de fleste MLM'ere at tage snakken face-to-face eller via telefonen - men det bliver så tolket som om, man er fuld af hemmeligheder.  

Og hvordan selve forretningen så efterfølgende bliver præsenteret, det er der tusindvis af måder at gøre på - og ja, nogen overdriver lidt, nogen overdriver meget - og nogen lyver måske ovenikøbet.

Men det har ikke noget med MLM-branchen at gøre - det har noget med den enkelte persons samvittighed at gøre.

mangler et ikke et par gang i mit indlæg så poster det igen , med alle rettelser , så du svare korrekt på det

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 14:14
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Mikael christiansen:

jeg er vildt begejsteteret for MLM med da det har et image problemer grundet bla. jer at af fremtoner drømme i indlæggen

Drømme kan betyde to ting, men dem vi snakker om her er et andet ord for mål. 

(Lyn undervisning Trin 1)

Hvis man starter på mlm så er noget af det første man snakker om er mål. Hvad er målet for den enkelte. Nogen vil bruge produkterne nogen vil tjene xxx og andre vil tjene yyy. Så er der også snak om hvor hurtig man vil fra A - B.

Men husk der er altid en grund til hvorfor personen er begyndt.

Jeg tager altid udgangspunkt i den enkelte personens drømme/mål. Hvis det fx er at tjene 5000 kr pr. mdr efter 3 mdr, er det en drøm. Så snakker vi om hvad de 5000 skal bruges til for penge er jo kun et middel. Er det en rejse, afdrag til bil, eller hvad nu personen gerne vil.   

Når man kender målet kan man kan så sætte det i system med nogle del-mål. Det kan være snakke med X antal personer aftale x produkt præsentationer, x forretningspræsentationer og sælge for x antal produkter 1 mdr 2 mdr og 3 mdr. På den måde ved den nye hvad skal der kræves for at komme fra A-B .

Trin 2 er så at lære nogle spørge teknikker for at få aftalerne i hus. Hvordan spørger man og hvad må man ikke sige o.s.v. Så er der også alle detaljer hvordan virker backoffice og andre praktiske ting som at bestille vare o.s.v. 

Trin 3 er udførelsen af fx en forretningspræsentationen. Her er det en ''erfaren'' fra teamet som udføre præsentationen, indtil man selv kan.

I alle step får man hjælp og undervisning til alt næsten døgnet rundt. Kan ens direkte sponser ikke svare på spørgsmålet eller er ude at rejse, er der altid en anden der kan. Det er alt den hjælp og undervisning. Det er denne hjælp som bliver udbetalt som bonus. Jo mere du hjælper dit team jo mere omsætning jo mere bonus. Jo mere den nye omsætter jo mere fortjeneste til han/hende jo mere tilfreds er han/hun. 

Den fornemste opgave er at hjælpe. Gør man ikke det stopper personen igen, men det er nu engang nemmere at hjælpe en som er i gang end bare lade personen sejle sin egen sø og finde en ny.

En betingelse for at få hjælp er selv at spørge og det er nogen gange her det går galt. Hvis man kun snakker når sponser ringer så er det jo sponsoren der skal slæbe hesten til truget. Det er ikke en gi forretning det kræver også man selv tager skeen i hånden og forsøger. Det er jo også egne fejl som man lære mest af.

Man sælger ikke produkter ved at kunne fortælle indholdet forfra og bagfra. Man få ikke ny forhandlere ved at lave lister og hjemmesider i de første 2 mdr. Man tjener ikke penge ved at se TV eller ved at komme med undskyldninger. Nogen er også gode til at klage over selv små ting (som de ikke har indflydelse på), men det er der ingen penge i.  

Man tjener penge ved at gøre noget og selv små skridt er fremgang, bare det er den rigtige retning man går. 

Når man i fællesskab er kommet til B snakker man om at komme til C eller blive på B.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:21

Keld_J:

Mikael christiansen:

Drømme kan betyde to ting, men dem vi snakker om her er et andet ord for mål. 

(Lyn undervisning Trin 1)

Hvis man starter på mlm så er noget af det første man snakker om er mål. Hvad er målet for den enkelte. Nogen vil bruge produkterne nogen vil tjene xxx og andre vil tjene yyy. Så er der også snak om hvor hurtig man vil fra A - B.

Men husk der er altid en grund til hvorfor personen er begyndt.

Jeg tager altid udgangspunkt i den enkelte personens drømme/mål. Hvis det fx er at tjene 5000 kr pr. mdr efter 3 mdr, er det en drøm. Så snakker vi om hvad de 5000 skal bruges til for penge er jo kun et middel. Er det en rejse, afdrag til bil, eller hvad nu personen gerne vil.   

Når man kender målet kan man kan så sætte det i system med nogle del-mål. Det kan være snakke med X antal personer aftale x produkt præsentationer, x forretningspræsentationer og sælge for x antal produkter 1 mdr 2 mdr og 3 mdr. På den måde ved den nye hvad skal der kræves for at komme fra A-B .

Trin 2 er så at lære nogle spørge teknikker for at få aftalerne i hus. Hvordan spørger man og hvad må man ikke sige o.s.v. Så er der også alle detaljer hvordan virker backoffice og andre praktiske ting som at bestille vare o.s.v. 

Trin 3 er udførelsen af fx en forretningspræsentationen. Her er det en ''erfaren'' fra teamet som udføre præsentationen, indtil man selv kan.

I alle step får man hjælp og undervisning til alt næsten døgnet rundt. Kan ens direkte sponser ikke svare på spørgsmålet eller er ude at rejse, er der altid en anden der kan. Det er alt den hjælp og undervisning. Det er denne hjælp som bliver udbetalt som bonus. Jo mere du hjælper dit team jo mere omsætning jo mere bonus. Jo mere den nye omsætter jo mere fortjeneste til han/hende jo mere tilfreds er han/hun. 

Den fornemste opgave er at hjælpe. Gør man ikke det stopper personen igen, men det er nu engang nemmere at hjælpe en som er i gang end bare lade personen sejle sin egen sø og finde en ny.

En betingelse for at få hjælp er selv at spørge og det er nogen gange her det går galt. Hvis man kun snakker når sponser ringer så er det jo sponsoren der skal slæbe hesten til truget. Det er ikke en gi forretning det kræver også man selv tager skeen i hånden og forsøger. Det er jo også egne fejl som man lære mest af.

Man sælger ikke produkter ved at kunne fortælle indholdet forfra og bagfra. Man få ikke ny forhandlere ved at lave lister og hjemmesider i de første 2 mdr. Man tjener ikke penge ved at se TV eller ved at komme med undskyldninger. Nogen er også gode til at klage over selv små ting (som de ikke har indflydelse på), men det er der ingen penge i.  

Man tjener penge ved at gøre noget og selv små skridt er fremgang, bare det er den rigtige retning man går. 

Når man i fællesskab er kommet til B snakker man om at komme til C eller blive på B.

fatter ikke en brik hvad du forklare , vi snakker om alt den vilde tekst du begynder på noget helt andet at snakke om , kan derved være det ikke gjorde det vilde , at der før manglet et ikke selv om et manglet ikke betyder det omvendte

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 14:28

Yes

Jeg får næsten helt tårer i øjnene Keld Big Smile

- det er præcis sådan jeg også ser på branchen/muligheden.

Og så med den ekstra bonus, at man fra allerførste dag i sin nye virksomhed har gratis ekstern kundesupport-afdeling, gratis logistikafdeling og gratis marketingafdeling, som laver brochurer, nyhedsbreve etc.

Man skal dælme være sortseer for at synes det er negativt. Wink

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 14:41

Mikael christiansen:

fatter ikke en brik hvad du forklare , vi snakker om alt den vilde tekst du begynder på noget helt andet at snakke om , kan derved være det ikke gjorde det vilde , at der før manglet et ikke selv om et manglet ikke betyder det omvendte

Hvorfor snakker vi så meget om drømme/mål = Den lange tekst = Vi snakker om drømme/mål fordi trin for trin at komme derhen hvor målet er. 

Man kan ikke ramme et mål man ikke kan se.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:42

Allan I:

Yes

Jeg får næsten helt tårer i øjnene Keld Big Smile

- det er præcis sådan jeg også ser på branchen/muligheden.

Og så med den ekstra bonus, at man fra allerførste dag i sin nye virksomhed har gratis ekstern kundesupport-afdeling, gratis logistikafdeling og gratis marketingafdeling, som laver brochurer, nyhedsbreve etc.

Man skal dælme være sortseer for at synes det er negativt. Wink

gav også mig tårre øjne at han ikke svaret mig med på noget helt andet, selvfølgelige er det positivt , det han skriver , med nu snakker jeg om noget andet , som hvad skete i tråden med brian hvad i kunne have gjort der f.eks.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:46

Keld_J:

Mikael christiansen:

Hvorfor snakker vi så meget om drømme/mål = Den lange tekst = Vi snakker om drømme/mål fordi trin for trin at komme derhen hvor målet er. 

Man kan ikke ramme et mål man ikke kan se.

jeg drømmer også om en gratis skatte fri bil som brian skrev og mange flere gode historier , det er det vilde i ekstrem grad i ikke tog afstand boysen støtter lidt i starten og allan meget senere de 2 støtter især synes jeg

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 14:47

Mikael christiansen:

Drop nu den snak om de sk... "vilde tekster!" Confused

Du bliver ved med at skære hele MLM-branchen over en kam - men som sagt: Det er ikke kun MLM-branchen, der benytter sig af sensationsoverskrifter eller markedsføring, der taler til folks drømme.

Overskriften er en "teaser" som skal få folk til at åbne indlægget. Nogen er gode til det - andre skruer lidt for meget op for charmen - sådan er det - og sådan vil det altid være.

Og hvis man skruer lidt for meget op for charmen i sin salgstale, så vil man af de fleste blive betragtet som useriøs.

Igen - det er ikke en MLM-ting. Sådan er det i alle brancher.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Side 6 ud af 8 (76 indlæg)