Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg laver MLM og er ikke anonym

Side 5 ud af 8 (76 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Allan I:

Korrekt - hvis den du taler med forsøger at LOKKE dig til noget, men det skulle gerne være skåret ud i pap, hvad der skal til, for at nå henholdvis bilen, rejsen, den økonomiske frihed etc.

Hvis de nye forhandlere man starter op, ikke får succes, og giver op, fordi de "pludselig" finder ud af, hvad der kræves, så får man jo heller ikke selv succes.

Jamen er det ik det man gør? Læs bare indlæggene... Det handler om alt andet end produkterne!

Jeg anbefaler heller ik folk at blive advokat eller adm. direktør for Mærsk, hvis det ik har deres interesse. Og det er selvom det er velbetalte jobs med masser af goder.

Nej folk skal vælge noget, som de orker at stå op til hverdag, og som de finder en udfordring i... Det skal hverken være lønnen eller goderne, som skal være den drivende faktor her ;D

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 23:08
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Fashion-Seller:

Jamen er det ik det man gør? Læs bare indlæggene... Det handler om alt andet end produkterne!

Jeg anbefaler heller ik folk at blive advokat eller adm. direktør for Mærsk, hvis det ik har deres interesse. Og det er selvom det er velbetalte jobs med masser af goder.

Nej folk skal vælge noget, som de orker at stå op til hverdag, og som de finder en udfordring i... Det skal hverken være lønnen eller goderne, som skal være den drivende faktor her ;D

Du har tydeligvis endnu ikke forstået konceptet bag MLM.

Selvfølgelig handler det om produkterne. Hele idéen er jo netop, at folk skal være glade for produkterne og bruge dem hver dag.

Hvis man ønsker at bygge en solid MLM-forretning, (altså bygge netværket i dybden - i modsætning til kun at afsætte produkter), så skal forhandlerne både være glade for virksomheden og for deres team - derfor vil det være direkte tåbeligt at lokke folk med falske løfter eller halve sandheder. 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:04
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 3 person

Allan I:

Fashion-Seller:

Selvfølgelig handler det om produkterne. Hele idéen er jo netop, at folk skal være glade for produkterne og bruge dem hver dag.

Hvis man ønsker at bygge en solid MLM-forretning, (altså bygge netværket i dybden - i modsætning til kun at afsætte produkter), så skal forhandlerne både være glade for virksomheden og for deres team - derfor vil det være direkte tåbeligt at lokke folk med falske løfter eller halve sandheder. 

Vidste det er sandt du det siger så må i stoppe at holde fokus på vilde overskrifter

Mere salg hvor dejligt  Biler , luksus bonusser det holdes jeres indlæg fokus på

hvad der lige kan nævnes til sidst

Nu tror jeg er ved at forstå hvor den hopper af når iværksætter og MLM debattere samme , i har lidt fokus punkt på drømme , korrekt det forklares lidt hvad det kræves , at opnås tit disse drømme .

Hvad sker der så når iværksættere starter , den vælger helt bevidste efter sin intresse derved kigger overhovedet ikke på penge , med hvor iværksættere ilden vil beholdes

Det social tror jeg også hænger i kort tråd når jeres overskrifter og hele salgstale går på drømme , derved vælger tæt ved 100% sikker efter jeres drømme udspil , hvad sker der de snakker der er intet de kan snakke om i det social for de kun disse drømme luksus mv. , de har ikke samme intressser fitness træner , eller du snakke om hjemmesider at snakke med en der ikke har samme intresse bliver god og hej klap skuldre med folk mister intresse med social med de andre MLM , da man ikke har noget at snakke om

Problem kunne løses vis  i slog på trommer overhovedet ikke på disse ting , med hvad produktet er overhovedet ingenting om rejser skal ikke med overskriften mv. hvorfor i får de forkerte i hvert fald mange ind der bare ødelægger jeres ry fordi deres forretning køre ikke rundt , så med alt det drømme pjat og begynd og snak om produkt i sælger , så vi har noget at snakke om vi er jo iværksættere der vil sælge fleste mulig produkter og blive rige meste mulig og beholde især vores sælger vilje i mod gang uden intresse for produktet vinder du ikke

Derved hele kampagne hvordan i skaffer sælger skaber også et image problem grundet de har valgt jeres grundet overskriften

Hvordan skaffer man folk der intresse for denne ting det er at slå produktet og glemme alt om penge dette er i alle erhverv lige vel hvad , med du intressere dig ikke for alle produkter derved skal du ikke vis læser MLM tråde husk lade være at læse overskriften og hoppe forbi alt hvad der står om rejser og goder for det er noget der kommer når du sælger , med der er goder i nærmeste alle erhverv på den ene eller anden måde

jeg tror simpelhen i ødelægger mere end det gavner den kamp i køre at det er så godt ,, hvad gør i forkert holder fokus bonusser , dette medvirker i alt at i skader jeres ry da nogle hopper ind i det grundet , de vilde løfter og de er normalt i ikke de smarte det skader jeres ry at de taber deres forrretning

Konklusion må i simpelt holder fokus hvad kan produkt og simpelthen nedtoner alt med bonusser rejser mv. det er ikke derfor folk skal vælge jer for at få alle disse goder skal man sælge rigtigt meget , med da i simpilthen holder fokus især punkt kun på bonusser mv. og vilde overskrifter drømme mv. og ikke produktet får i de forkerte sælger i sidste ende ved det kræver hårdt arbejde at lave om på det i har igang sat , med du kan starte med at gøre MLM mere populært ved simpelthen støtte hver gang ser overdrevet overskrifter sig det er forkerte så tråde ikke går galt lige som den med brian f.eks og mange andre er set , det eneste i kan gøre det i går i kamp for jeres erhverv at i bedre end ekstrablad.dk overskrifter mv.

Dog svært at hoppe over alt det spild tekst der står i indlæggende , med håber min måde at se det på giver en god forklaring hvorfor det tit går galt med MLM på forummer såsom amino.dk som er et iværksættere forum

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Allan I:

Fashion-Seller:

Hvordan kan du starte ud med at sige, at jeg ik har forstået MLM, hvorefter du giver mig ret?

Er det ik lidt et selvmål? ;D

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 00:38

Hej Mikael

Jeg giver dig ret i overskriften kan være dårlig, men resten af dit indlæg syntes jeg faktisk er forkert.

Jeg tror ikke der er mange MLM folk på Amino som er herinde for at finde kunder. Amino er som du siger et iværksætter forum, og MLM handler kort sagt om at vise en forretningsmulighed for personer som kender til at opbygge en forretning.

Denne tråd viser i mine øjne blot at en forklaring på MLM på skrift er helt umulig. Der er ingen der gør mig en tjeneste ved at bede om et link, eller noget på skrift som de så kan vurdere.

Produkterne ER vigtige, men for at vurdere om selve forretningsformen/koncept er interessant for en, så er det vigtigere at få en introduktion til dette. Man kan sagtens få en introduktion af en MLM person der arbejder i et firma, men hvor man ikke finder produkterne interessante nok.

Hvis du får tid, så surf lidt efter en motivationstaler der hedder Nigel Risner, han fortæller hvor stor en effekt en negativ person har på en forsamling. Jeg tror godt man kan sammenligne det lidt med Amino tråde angående MLM, selv hvis alle MLM'ere var åhh så positive, så ville trådene stadig ende negativt ud.

Nogle snakker drømme og mål, men det er de færreste der snakker om løfter! Det eneste løfte der generelt er, er at der skal arbejdes. Og arbejde udfra en målsætning er altså ikke et MLM fænomen.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 08:43

Fashion-Seller:

Hvordan kan du starte ud med at sige, at jeg ik har forstået MLM, hvorefter du giver mig ret?

Er det ik lidt et selvmål? ;D

Læs lige hvad jeg har skrevet igen - og gå så ind og fisk bolden ud af dit eget net! Wink

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:38

Martin Slot:

Hej Mikael

Jeg giver dig ret i overskriften kan være dårlig, men resten af dit indlæg syntes jeg faktisk er forkert.

Jeg tror ikke der er mange MLM folk på Amino som er herinde for at finde kunder. Amino er som du siger et iværksætter forum, og MLM handler kort sagt om at vise en forretningsmulighed for personer som kender til at opbygge en forretning.

Denne tråd viser i mine øjne blot at en forklaring på MLM på skrift er helt umulig. Der er ingen der gør mig en tjeneste ved at bede om et link, eller noget på skrift som de så kan vurdere.

Produkterne ER vigtige, men for at vurdere om selve forretningsformen/koncept er interessant for en, så er det vigtigere at få en introduktion til dette. Man kan sagtens få en introduktion af en MLM person der arbejder i et firma, men hvor man ikke finder produkterne interessante nok.

Hvis du får tid, så surf lidt efter en motivationstaler der hedder Nigel Risner, han fortæller hvor stor en effekt en negativ person har på en forsamling. Jeg tror godt man kan sammenligne det lidt med Amino tråde angående MLM, selv hvis alle MLM'ere var åhh så positive, så ville trådene stadig ende negativt ud.

Nogle snakker drømme og mål, men det er de færreste der snakker om løfter! Det eneste løfte der generelt er, er at der skal arbejdes. Og arbejde udfra en målsætning er altså ikke et MLM fænomen.

jeg er ekstrem uening i dig at teksten ikke kan være overdrevet ham lige før brian med de overdrevet overskrifter og de lidt vilde tekster med biler uden at nævne skatte reglerne mv. der fåes efter et ½ år viser meget ekstremt der kan laves for vilde tekster at i alle ikke gik i mod fra start af gav ham ild sjæl og han forsatte vild strøm der nu ødelagt mere end nogensinde mit syn hvordan nogle af jer af MLM er selvfølgelig har jeg overvejet at komme ind i MLM men venter lidt da jeg synes det er forkerte tidspunkt at gå ind da jeg har  bemærket på amino.dk ,  at i ikke fremtoner produktet i højeste grad

løfter kommer der tit første i trådende hver gang der kommer sådanne tråd står i ikke samme imod dem , jeg ved ikke hvor meget du læser indlæggende med er ekstrem forvirret dit indlæg

som sikkert ved ham brian den negative person gik i alle ikke imod , for når både tekst mv. gik lidt imod svar blev han personlig så ikke positivt , dog i støtte op ad  ham han var negative et par gang , så det gav ham energi , derved ødelægge i mere i end gavnet ved at deltage ,der har også været par andre , derved hver gang i støtter dem ødelægger i mere end i gavner som iværkstættere har jeg en ild sjæl at hjælpe folk selv om de går i mod en og snakke venlig til dem ,dette påvirker måske ikke dig at dig lover vildt og kalder folk idioter eller rakker  os andre amino.dk fordi vi ikke lige forstår ham der debattere , jeg ved sådan set ikke hvad der er sket en masse  gange, med i giver stor næring til på den måde i forsætter til at ødelægge jeres ry og du giver næring med din støtte nu at de tråde der gik langt over vildt at det er okay , har du slået fast hvad du mener nu, for du læser vel med i de tråde der har været på denne portal

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 11:26

Mikael christiansen:

jeg er ekstrem uening dig at teksten også kan være overdrevet ham lige før brian med de overdrevet overskrifter og de lidt vilde tekster med biler uden at nævne skatte reglerne mv. der fåes efter et ½ år viser meget ekstremt der kan laves for vilde tekster at i alle gik i mod fra start af gav ham ild sjæl og han forsatte vild strøm der nu ødelagt mere end nogensinde mit syn hvordan nogle af jer af MLM er selvfølgelig har jeg overvejet at komme ind i MLM men venter lidt da jeg synes det er forkerte tidspunkt at gå har bemærket på amino.dk , da i ikke fremtoner produktet i højeste grad

Kan godt være jeg misforstår dig endnu engang, for jeg syntes slet ikke du kommentere det jeg skriver, tværtimod.

Nogle vil høre skatteregler, andre vil høre om de almindelige regler...Kort sagt hvis al information skulle med i en tråd, ville tråden være ufattelig lang. Hvordan skattereglerne er med bilerne er jeg f.eks. ret ligeglad med. For det har intet med mig at gøre. Hvis det er interessant, hvorfor så ikke bruge de 10 min. på at snakke med Brian om det (ved godt at hans tråde ikke appellere til det).

Det vigtigste for om forretningsmuligheden er spændende for en selv, det er selve muligheden. Men det betyder ikke at produktet ikke skal være i orden. Og vi har da netop set en LR tråd der kørte meget på produkter.

Og vilde tekster...Jeg er skam ikke vild med Brians tekster, og for mig ændre det ikke det store angående Amino. Det skaber en debat, hvor alle de negative kan komme frem.

Mikael christiansen:

løfter kommer der tit første i trådende hver gang der kommer sådanne tråd står i ikke samme imod dem , jeg ved ikke hvor meget du læser indlæggende med er ekstrem forvirret dit indlæg

som sikkert ved ham brian den negative person gik i alle ikke imod , for når både tekst mv. gik lidt imod svar blev han personlig så ikke positivt , dog i støtte op ad  ham han var negative et par gang , så det gav ham energi , derved ødelægge i mere i end gavnet ved at deltage ,der har også været par andre , derved hver gang i støtter dem ødelægger i mere end i gavner som iværkstættere har jeg en ild sjæl at hjælpe folk selv om de går i mod en og snakke venlig til dem ,dette påvirker måske ikke dig at dig lover vildt og kalder folk idioter eller rakker  os andre amino.dk fordi vi ikke lige forstår ham der debattere , jeg ved sådan set ikke hvad der er sket en masse  gange, med i giver stor næring til på den måde i forsætter til at ødelægge jeres ry og du giver næring med din støtte nu at de tråde der gik langt over vildt at det er okay , har du slået fast hvad du mener nu, for du læser vel med i de tråde der har været på denne portal

Jeg er ekstrem forvirret over dit svar. Jeg mener nu jeg læser trådene ganske godt igennem, og ser ikke de store løfter som du ser. Jeg ser ingen love guld og grønne skove (måske lige Brian som en af undtagelserne).

Men jeg syntes du har det med at sætte alle i bås. Hvem snakker idioter og hvem rakker ned? Hvem lover? Kan du ikke lige smide et link til det indlæg hvor JEG lover noget???

Jeg syntes da det er umådelig trist at du opfatter min tråd som støtte til Brian. Og skriver en masse derefter.

Kort sagt, så er din måde at opfatte tingene på herinde, helt anderledes end min måde. Og da vi åbenbart ikke forstår hinanden, er der vist ikke nogen grund til at snakke videre i øst og vest Wink

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 11:27

Mikael christiansen:
af jer af MLM er selvfølgelig har jeg overvejet at komme ind i MLM men venter lidt da jeg synes det er forkerte tidspunkt at gå har bemærket på amino.dk , da i ikke fremtoner produktet i højeste grad

Jeg har hørt det før: Jeg venter lige lidt...  men det ændre ikke noget. Hvis du en gang i fremtiden siger JA så er forretningen lige så god i dag og så er der ingen grund til at vente.

Måske er der en del personer på Almino som ikke er vildt begejsteret for mlm og det er deres beslutning. Men vil du vente til alle i verden er for mlm så kommer du til at vente længe.

P.S. Kan vi ikke stoppe snakken om den overskrift, please. ( Jeg syndes den suppe har kogt for længe) Indifferent

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 11:38

Mikael christiansen:

Vidste det er sandt du det siger så må i stoppe at holde fokus på vilde overskrifter

Du siger - "I" - må stoppe med vilde overskrifter.

Hvornår har jeg nogensinde lavet en "vild overskrift?"

Mikael christiansen:

Mere salg hvor dejligt  Biler , luksus bonusser det holdes jeres indlæg fokus på

hvad der lige kan nævnes til sidst

Der findes tusindvis af virksomheder, som har fokus på provisioner og bonusser - det er ikke udelukkende en MLM-ting. Der findes også masser af firmaer, hvor størrelsen af den firmabil du kan få, afhænger af enten din indtjening til virksomheden eller din rang i virksomheden. Det er ikke kun en MLM-ting.

Mikael christiansen:

Nu tror jeg er ved at forstå hvor den hopper af når iværksætter og MLM debattere samme , i har lidt fokus punkt på drømme , korrekt det forklares lidt hvad det kræves , at opnås tit disse drømme .

Kæden hopper af, fordi alt for mange mennesker udtaler sig om MLM-branchen, som om den er 100% homogen, og at alle MLM-forhandlere er ens. Det udgangspunkt er så fordomsfuldt, at der aldrig kan komme en fornuftig dialog igang. Længere er den sådan set ikke.

Mikael christiansen:

Det social tror jeg også hænger i kort tråd når jeres overskrifter og hele salgstale går på drømme , derved vælger tæt ved 100% sikker efter jeres drømme udspil , hvad sker der de snakker der er intet de kan snakke om i det social for de kun disse drømme luksus mv. , de har ikke samme intressser fitness træner , eller du snakke om hjemmesider at snakke med en der ikke har samme intresse bliver god og hej klap skuldre med folk mister intresse med social med de andre MLM , da man ikke har noget at snakke om

Stort set al markedsføring handler om drømme. Selv en TV-reklame for rengøring handler om, at hvis du bruger produkt XX til at vaske dit gulv, så bliver du familiens midtpunkt, og alle i byen vil synes, at du er den dygtigste husmor/husfar.

Eller hvis du drikker XX kaffe, så vil det modsatte køn finde dig uimodståelig,  ...

... og sådan kunne man blive ved.

Alle ved, at det er overdrivelse, og at det skal tages med et gran salt - undtagen når det kommer fra en MLM-forhandler, så er der pludselig ikke grænser for, hvor latterligt folk synes det er.

Og misforstå mig ikke. Jeg synes IKKE det er iorden at føre folk bag lyset - eller lokke med falske løfter - men det er heller ikke formålet med de vilde overskrifter.

Det er udelukkende reklame for at få folk i dialog.

Hvis man så er en anstændig MLM'er - og folk har bedt om yderligere info - så fortæller man folk, præcis hvordan det hænger sammen.

Og da der er MEGET info, så foretrækker de fleste MLM'ere at tage snakken face-to-face eller via telefonen - men det bliver så tolket som om, man er fuld af hemmeligheder.  

Og hvordan selve forretningen så efterfølgende bliver præsenteret, det er der tusindvis af måder at gøre på - og ja, nogen overdriver lidt, nogen overdriver meget - og nogen lyver måske ovenikøbet.

Men det har ikke noget med MLM-branchen at gøre - det har noget med den enkelte persons samvittighed at gøre.

Side 5 ud af 8 (76 indlæg)