Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg laver MLM og er ikke anonym

Side 4 ud af 8 (76 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Lasse Burholt:

Der er en stor grad af sandhed i den kommentar - omend den ikke nødvendigvis kan stå alene, da andre faktorer utvivlsomt osse spiller ind - MEN -

Alt det efter MEN kan forkortes ned til, at man skal arbejde med noget, som man finder interessant, for så kommer pengene og alt det sjove nok på et tidspunkt. Man skal aldrig vælge et job ud fra pengene, hvis interessen ik er der...

Og sjovt nok får rigtig mange det at vide på Amino dagligt, da de spørger ud fra pengene, og ik deres egen interesse... So where are the news?

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 23:33

Fashion-Seller:
at man skal arbejde med noget, som man finder interessant, for så kommer pengene og alt det sjove nok på et tidspunkt. Man skal aldrig vælge et job ud fra pengene, hvis interessen ik er der...

Yes

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 23:38

Fashion-Seller:
man skal arbejde med noget, som man finder interessant, for så kommer pengene og alt det sjove nok på et tidspunkt. Man skal aldrig vælge et job ud fra pengene, hvis interessen ik er der...

Thumbs up for din sætning Yes - der fortæller det samme som hele min indlægskommentar.... men hvor er det så lige "chokket" opstår for dig? Måske er det sent, måske jeg missede en pointe eller noget ironi... 

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:48

Lasse Burholt:

Thumbs up for din sætning Yes - der fortæller det samme som hele min indlægskommentar.... men hvor er det så lige "chokket" opstår for dig? Måske er det sent, måske jeg missede en pointe eller noget ironi... 

Når du sælger folk en drøm om biler, rejser, økonomisk uafhængighed osv, så vælger de ik længere ud fra interessen, men ud fra pengene... Og så er vi jo helt tilbage til mit start indlæg, hvor jeg klager over, at MLM sælger noget på folks drømme, da folk ik kan sige nej til det. Det er først senere i forløbet, at folk opdager, at drømmen er hårdt arbejde, og måske ik altid som man forestillede sig...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:48

Lasse Burholt:

Fashion-Seller:
man skal arbejde med noget, som man finder interessant, for så kommer pengene og alt det sjove nok på et tidspunkt. Man skal aldrig vælge et job ud fra pengene, hvis interessen ik er der...

Lasse

Gætter på du ikke opdaget ord penge , for ikke kun motivation , giver penge det er vilje fordi man elsker produktet

Det er viden om produkt og motivation for at sælge produktet fordi godt kan lide produktet og ikke pengene

for vis tager du tager kommentar køre meget på drømme biler luksus mv. mange har drømme og at blive rig , dog er det ikke realistisk vis man ikke har motivation for produktet og den eneste motivation er den tråd starter , med det kræver jo man læser hvad tråd starter skrive , selv om jeg tror har han har amino.dk rekord i copypast står der noget i indlægget

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Jul 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 08:29

hej Nicolaj, lad mig se om jeg ikke kan hjælpe dig med at spare nogle penge.

Hvor mange kroner bruger du om måneden på henholdsvis din mobiltelfon og på din fastnettelefon?

MVH

Torfin

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Jul 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 08:38
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

hej martin. fair nok hvis du ikke føler for ACN forretnningen, ikke alle som kan se ideen og mulighederne i det.

Jeg må også trække på smilebåndet. ACN udvikler videotelefoner som vil revolutionære den måde vi kommunikere på. ved ikke om du kender dette produkt, men jeg kan love dig for hvis du har prøvet det er du ikke i tvivl om det er noget helt specielt. Med denne telefon kan du ikke kun se dem nu snakker med, for 89 kroner om måneden kan du ringe til jeg mener det er 74 lande i verden helt gratis. og til mobiltelefoner i 8 lande helt gratis- der kommer flere og flere. Desuden kan du i øjeblikket downloade en App til din smarphone som ACN har lavet der gør det muligt at når du ringer fra din mobil går det igennem din videotelefon derhjemme så du fortsætter med at ringe til disse lande for 89 om måneden. :-)

Er det smart eller er det smart? og hvis det ikke er at udvikle så ved jeg sgu snart ikke, :-)

MVH

Torfin

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 10:04

Torfin Kabel Georgsen:

hej martin. fair nok hvis du ikke føler for ACN forretnningen, ikke alle som kan se ideen og mulighederne i det.

MVH

Torfin

Hej igen

Nu handlede min kommentar til dig omkring den investering som du snakker om, så jeg forstår ikke helt hvorfor du begynder at snakke "se muligheder". Og jeg ser resten af indlægget som salgsgas, for hvorfor dog love mig noget når du ikke kender mig og kender mit behov?

Og når nu du snakker om den investering som jo skal dække udvikling, så glemmer du lidt at der er folk i din "upline" som skal have en bid af denne kage. Hvordan fordeles de her 3500,-?

Mvh.

Martin

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 14:04

Fashion-Seller:

Når du sælger folk en drøm om biler, rejser, økonomisk uafhængighed osv, så vælger de ik længere ud fra interessen, men ud fra pengene... Og så er vi jo helt tilbage til mit start indlæg, hvor jeg klager over, at MLM sælger noget på folks drømme, da folk ik kan sige nej til det. Det er først senere i forløbet, at folk opdager, at drømmen er hårdt arbejde, og måske ik altid som man forestillede sig...

Korrekt - hvis den du taler med forsøger at LOKKE dig til noget, men det skulle gerne være skåret ud i pap, hvad der skal til, for at nå henholdvis bilen, rejsen, den økonomiske frihed etc.

Hvis de nye forhandlere man starter op, ikke får succes, og giver op, fordi de "pludselig" finder ud af, hvad der kræves, så får man jo heller ikke selv succes.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:49

Allan I:

Fashion-Seller:

Korrekt - hvis den du taler med forsøger at LOKKE dig til noget, men det skulle gerne være skåret ud i pap, hvad der skal til, for at nå henholdvis bilen, rejsen, den økonomiske frihed etc.

Hvis de nye forhandlere man starter op, ikke får succes, og giver op, fordi de "pludselig" finder ud af, hvad der kræves, så får man jo heller ikke selv succes.

Nu tror jeg er ved at forstå hvor den hopper af når iværksætter og MLM debattere samme , i har lidt fokus punkt på drømme , korrekt det forklares lidt hvad det kræves , at opnås tit disse drømme .

Hvad sker der så når iværksættere starter , den vælger helt bevidste efter sin intresse derved kigger overhovedet ikke på penge , med hvor iværksættere ilden vil beholdes

Det social tror jeg også hænger i kort tråd når jeres overskrifter og hele salgstale går på drømme , derved vælger tæt ved 100% sikker efter jeres drømme udspil , hvad sker der de snakker der er intet de kan snakke om i det social for de kun disse drømme luksus mv. , de har ikke samme intressser fitness træner , eller du snakke om hjemmesider at snakke med en der ikke har samme intresse bliver god og hej klap skuldre med folk mister intresse med social med de andre MLM , da man ikke har noget at snakke om

Problem kunne løses vis  i slog på trommer overhovedet ikke på disse ting , med hvad produktet er overhovedet ingenting om rejser skal ikke med overskriften mv. hvorfor i får de forkerte i hvert fald mange ind der bare ødelægger jeres ry fordi deres forretning køre ikke rundt , så med alt det drømme pjat og begynd og snak om produkt i sælger , så vi har noget at snakke om vi er jo iværksættere der vil sælge fleste mulig produkter og blive rige meste mulig og beholde især vores sælger vilje i mod gang uden intresse for produktet vinder du ikke

Derved hele kampagne hvordan i skaffer sælger skaber også et image problem grundet de har valgt jeres grundet overskriften

Hvordan skaffer man folk der intresse for denne ting det er at slå produktet og glemme alt om penge dette er i alle erhverv lige vel hvad , med du intressere dig ikke for alle produkter derved skal du ikke vis læser MLM tråde husk lade være at læse overskriften og hoppe forbi alt hvad der står om rejser og goder for det er noget der kommer når du sælger , med der er goder i nærmeste alle erhverv på den ene eller anden måde

Dog svært at hoppe over alt det spild tekst der står i indlæggende , med håber min måde at se det på giver en god forklaring hvorfor det tit går galt med MLM på forummer såsom amino.dk som er et iværksættere forum

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 4 ud af 8 (76 indlæg)