Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Snart vil sorte Poloer og Golfer med det grønne Aloe Vera design og LR's logo præge de danske

Side 5 ud af 6 (52 indlæg)
Fra Klaksvík
Tilmeldt 6. Mar 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det ved jeg godt :) 

men meningen var bare at det var et  hint til dem der ik kendte til det der.

og det at jeg ikk lige lagde dem helt sammen, har ik den største betydning, 

meningen er bare at folk forstår min point.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 21:21

Ramoninho:

Skuffet ? 

jeg bor på Færøerne, og det er IKKE det samme som i danmark. (lang forklaring)

jeg har selv solgt LR indtil det blev ændret her på færøerne, nu har vi intet lager, og må bestille varerne fra danmark, hvilket gør det MEGET dyrt.

så faktisk er jeg stadig LR partner/medlem men jeg gør intet ved det, pga. at vi mistede lageret. 

nej men så de folk der ik forstår det må bare lade være med at svare eller finde ud af det ;)  

Ville være nemmere at forstå, hvis du skrev hvem dit svar var til Stick out tongue

Ja skuffet, jeg syntes dit indlæg "skreg" af forhandler/partner status, og kunne ikke forstå hvorfor du valgte at gemme dig bag dine forældre.

Fra Klaksvík
Tilmeldt 6. Mar 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 23:13

nåååh, neej ;) jeg ville hvertfald ik blive flov hvis jeg lavede noget seriøst med LR ;) 

men lige for tiden så er det mine forældre der sælge en lille smule nu her. 

Fra Aabybro
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:58

Jeg tror ikke helt du har forstået indlægget. Du har ret i at 5 + 25 = 30, men det er ikke det der står i indlægget. Der står at man starter 5 personer, som HVER starter 5 andre. Dvs 5 gange 5 = 25, 5 gange 25 = 125 osv....

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 22:03

alera:

Jeg tror ikke helt du har forstået indlægget. Du har ret i at 5 + 25 = 30, men det er ikke det der står i indlægget. Der står at man starter 5 personer, som HVER starter 5 andre. Dvs 5 gange 5 = 25, 5 gange 25 = 125 osv....

Hej Alera

Kunne være smart hvis du skrev hvem du talte til...Cool

Fra Aabybro
Tilmeldt 16. Mar 11
Skrevet kl. 22:57

Det har du ret i -Og jeg klikkede også på "Citér". Men noget må være smuttet for mig eller amino i processen :)

Fra Aabybro
Tilmeldt 16. Mar 11
Skrevet kl. 22:59

Michael Dullweber:

Ramoninho:
det sagde at hvis du sponsorer 5 personer in i din MLM og de 5 personer sponsorer hver deres 5, så har man 25 folk i sin organisation, og hvis de 25 så sponsorer hver deres 5 så har du allerede 125 folk i din organisation, og de 125 sponsorer hver deres 5, så er der 625 i din organisation, så kan man jo sætte det sammen og sige 1 måned 5 personer, efter to måneder 25 personer efter 3-4 måneder 125 og efter 6 måneder og opefter 625 :)

En lille regnefejl:

5+25=30

125+30=155

155+625= 780 etc.

Ja, multiplikationens magt er stor.

Dbh.

Michael

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 23:12

alera:

Tror nu det er dig der har misforstået svaret Wink

For talene var jo forkert i og med de ikke blev talt sammen, som Michael gjorde opmærksom på.

I det oprindelige indlæg står der jo ordret at man har x antal personer i sin organisation...Og her er talene jo således forkerte som du selv giver Michael ret i.

Martin

Fra Aabybro
Tilmeldt 16. Mar 11
Skrevet kl. 23:37

Martin Slot:

alera:

Tror nu det er dig der har misforstået svaret Wink

For talene var jo forkert i og med de ikke blev talt sammen, som Michael gjorde opmærksom på.

I det oprindelige indlæg står der jo ordret at man har x antal personer i sin organisation...Og her er talene jo således forkerte som du selv giver Michael ret i.

Martin

Så faldt tiøren. Jeg bøjer mig i støvet! Og sender hermed en undskyldning til involverede EmbarrassedSmile

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 23:43

I er meget velkommen til at anvende dette link her kan I simulere jeres organisation med de størrelser de r er relevante for jer.

Se her...........     Beregn udviklingen !! siden åbner og så klik på denne text:

Prøv selv at arbejde med andre antal forhandlere og niveauer her vær realistisk. 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Side 5 ud af 6 (52 indlæg)