Jeg tror ikke helt du har forstået indlægget. Du har ret i at 5 + 25 = 30, men det er ikke det der står i indlægget. Der står at man starter 5 personer, som HVER starter 5 andre. Dvs 5 gange 5 = 25, 5 gange 25 = 125 osv....
Jeg tror ikke helt du har forstået indlægget. Du har ret i at 5 + 25 = 30, men det er ikke det der står i indlægget. Der står at man starter 5 personer, som HVER starter 5 andre. Dvs 5 gange 5 = 25, 5 gange 25 = 125 osv....
Hej Alera
Kunne være smart hvis du skrev hvem du talte til...
det sagde at hvis du sponsorer 5 personer in i din MLM og de 5 personer sponsorer hver deres 5, så har man 25 folk i sin organisation, og hvis de 25 så sponsorer hver deres 5 så har du allerede 125 folk i din organisation, og de 125 sponsorer hver deres 5, så er der 625 i din organisation, så kan man jo sætte det sammen og sige 1 måned 5 personer, efter to måneder 25 personer efter 3-4 måneder 125 og efter 6 måneder og opefter 625 :)
En lille regnefejl:
5+25=30
125+30=155
155+625= 780 etc.
Ja, multiplikationens magt er stor.
Dbh.
Michael
Tror nu det er dig der har misforstået svaret
For talene var jo forkert i og med de ikke blev talt sammen, som Michael gjorde opmærksom på.
I det oprindelige indlæg står der jo ordret at man har x antal personer i sin organisation...Og her er talene jo således forkerte som du selv giver Michael ret i.
Tror nu det er dig der har misforstået svaret
For talene var jo forkert i og med de ikke blev talt sammen, som Michael gjorde opmærksom på.
I det oprindelige indlæg står der jo ordret at man har x antal personer i sin organisation...Og her er talene jo således forkerte som du selv giver Michael ret i.
Martin
Så faldt tiøren. Jeg bøjer mig i støvet! Og sender hermed en undskyldning til involverede