Ja selvfølgelige derfor forstod jeg heller ikke alle de første svar fra nogle af MLM , de støttet jo lidt med det var ok , med det skriger bare op han ødelægger mere end det gjorde godt for MLM ry end gav nogle viden og det er ikke måden at få nye ind i MLM |
Mikael christiansen:Jette Frederiksen:Lasse Burholt:Jette Frederiksen:Selvfølgelig er Brian ikke kommet sovende til det. Det kræver hårdt arbejde og gode kontakter.
Efter jeg har læst om, i en af hans andre tråde, hvordan reglerne er omkring bilerne, har jeg lært noget nyt.
Ja, det er sjovt... det der med lige at stikke en finger i jorden ;-)
Ja, det er det jo.
Man lærer noget nyt hele tiden. Og gudskelov for det.
![]()
Ja selvfølgelige derfor forstod jeg heller ikke alle de første svar fra nogle af MLM , de støttet jo lidt med det var ok , med det skriger bare op han ødelægger mere end det gjorde godt for MLM ry end gav nogle viden og det er ikke måden at få nye ind i MLM
Brian skulle have skrevet i sine tråde bare en kort beskrivels om hvordan det foregår : Om Netværk, om undervisning, om der er workshops/seminarier, hvor man kan lære de andre at kende, dele gode ideer med hinanden m.m.