|
FOLT FOLT HELLE bedere kan det ikke gøres |
Næsten 4 timer... pyha, men så har jeg også læst hvert eneste indlæg.
Kæmpe tillykke til Helle, bravo og bravisimo kan man vist blot skråle her:)
Med hensynd til om kunderne vil hente deres pakke på et udleveringssted eller ej, skal ingen af jeg dog gå i panik. Jeg bor i sverige, hvor jeg sammen med min kone driver en webshop, og her i sverige har man i mange år brugt afhentningssteder, typisk kiosker og tankstationer. Posten har typisk de store supermarkeder.
Disse afhentnings steder kalder man Ombud. og mange ombud har flere fragtfirmaer inde, så man fx kan afhente pakker fra Schenker, DHL, GLS etc hos samme ombud, så bekymringen om at skulle 117 forskellige steder efter arbejde for at få sine forsendelser, som en i tråden nævnte vil blive fremtiden, kan vist osse lææges på hylden :)
Jeg tror inden længe vil Danskerne have vænnet sig til denne måde at modtage pakker på, nøjagtigt som her i sverige.
Om der lige er et ombud i din by, som en debatør nævner han ikke har, men må køre 15 km, hvor der til gengæld er 2, tja, bliv ombud selv måske, det kan man tjene en ekstra skilling ved, og så bliver man betalt for at sende egen pakker :) Under alle omstændighedder, er jeg sikker på alle byer i DK snart har et ombud, sådan som det er her i sverige. Vi bor iøvrigt lidt landligt, og har ca. 12 km til nærmeste ombud, og til inkøb i det hele taget, men det er selvfølgelig også mere naturligt i sverige der jo er lidt større kvm i forhold til DK
Tak for en spændende debat, som jeg fulgte med samme intensitet som læste jeg en roman hehe.
Og endnu engang: Tillykke med "sejren" Helle
MVH
Kenneth
Bliv gratis medlem