Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Drømme er en del af Network Marketing. Punktum.

Side 7 ud af 7 (61 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Aim for the moon, even if you miss, you will land among the stars - W. Clement Stone.

Hvad enten personen der deltager i en forretningspræsentation er arbejdsløs eller rigmand, så handler det om at forretningsmuligheden "blot" er en løsning som kan få en til målet, hvad enten man har store eller små drømme.

Har man en drøm om at blive millionær, jamen så kan det lade sig gøre, men det kræver en stor indsats. Jeg lagde tidligere et ordsprog ind fra Anthony Robbins, som vel må siges at være en temmelig populær herre. Ordsproget har intet med MLM at gøre, så spørgsmålet er om man tror på det.

Hvis Bill Gates kunne lære en at gøre det samme som ham, ville man så tage imod det?

Mit fundament er mine relationer. Mit motto er, at det ærligste møde mellem to mennesker altid vil være ”ansigt-til-ansigt”. Citat kendt dansk iværksætter

Og måske er det bare mig, men MLM handler bl.a. om at samarbejde, kemi'en imellem kollega'er og faktisk have det sjovt. Derfor er personlig dialog vigtig, det er eneste måde at finde ud af om kemi'en er der...

Keep on dreaming Cool

Side 7 ud af 7 (61 indlæg)