Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi har som oftest selv fortjent det

Side 5 ud af 6 (60 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:
hvad eller hvem er det egentlig der bestemmer, hvad der kan kategoriseres som en mærkevare?

I Politikkens Dansk Ordbog - som er den betydningsordbog, der lige stod fremme hos mig, lyder definitionen:

en vare der har særlige karakterisktika, og som sælges under et bestemt navn i samme pakning og kvalitet. 

Hvilket er en gang sludder. For den eneste vare, jeg lige kan komme i tanker om, der IKKE lever op til den beskrivelse er sorte fisk, som du køber direkte ved kajkanten (og selv de har tendens til at bære mærket "sorte fisk").

Allan I:
Personligt vil jeg mene, at når du kan line en række kendisser op, som siger god for produktet, så er man i det mindste tæt på at være en mærkevare...

Din beskrivelse lever helt sikkert op til Politikkens vage definition, men den er lige så ubrugelig som argument. Det er nemlig stadig DIN opfattelse og ikke en GENEREL opfattelse. F.eks. har det ingen værdi for MIG, at en skuespiller lader sig betale for at lægge navn til en bestemt vare - med mindre varen er en film, som er afhængig af netop denne skuespillers indsats.

Mht. skadelige stoffer vs. mærkevarer, så forventer jeg ikke nogen form for sammenhæng dér - og da slet ikke inden for parfumeverdenen.

Min pointe tidligere var blot, at prædikatet mærkevare ikke automatisk gør to varer sammenlignelige.

mvh Hans

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15018
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:

Personligt vil jeg mene, at når du kan line en række kendisser op, som siger god for produktet, så er man i det mindste tæt på at være en mærkevare...

Du glemmer jo lige en vigtig pointe... LR tager bestsellers fra andre brands, og efterligner disse dufte, og signere efterfølgende en kendis, som så siger god for produktet...

Med andre ord, så har LR ik skabt duften, de har bare efterlignet et andet firmas succes, og betalt en kendis for at reklamere for dette. Er det en mærkevare?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Allan I:

Personligt vil jeg mene, at når du kan line en række kendisser op, som siger god for produktet, så er man i det mindste tæt på at være en mærkevare...

 

Du glemmer jo lige en vigtig pointe... LR tager bestsellers fra andre brands, og efterligner disse dufte, og signere efterfølgende en kendis, som så siger god for produktet...

Med andre ord, så har LR ik skabt duften, de har bare efterlignet et andet firmas succes, og betalt en kendis for at reklamere for dette. Er det en mærkevare?

Vi snakker reelt set nok ikke om en mærkevare, nej... men når der diskes op med et par stunts eller tre hvor man kobler nogle moviestars sammen med et produkt, så er vi ovre i noget publicity stunt og branding... men ikke hvor det enkelte produkt brandes - men derimod selskabet BAG produktet...

Det er ikke sikkert Beckham og Hilton kan kategories som "mærkevarer", men de kan da i højeste grad betegnes som brands - som måske med tiden opnår en status af mærkevare.

Lasse

 

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15018
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Burholt:

Vi snakker reelt set nok ikke om en mærkevare, nej... men når der diskes op med et par stunts eller tre hvor man kobler nogle moviestars sammen med et produkt, så er vi ovre i noget publicity stunt og branding... men ikke hvor det enkelte produkt brandes - men derimod selskabet BAG produktet...

Det er ikke sikkert Beckham og Hilton kan kategories som "mærkevarer", men de kan da i højeste grad betegnes som brands - som måske med tiden opnår en status af mærkevare.

Enig i at Beckham og Hilton er store brands, men for LR vil de kun være et brand, så længe at Diesel, Jean-Paul, Armani mm skaber gode dufte, som de kan efterligne... For uden disse mærkers store succes, så vil LR ik kunne udvide duftserien i samme hastighed og med samme succes!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Burholt:

Fashion-Seller:

Allan I:

Personligt vil jeg mene, at når du kan line en række kendisser op, som siger god for produktet, så er man i det mindste tæt på at være en mærkevare...

 

Du glemmer jo lige en vigtig pointe... LR tager bestsellers fra andre brands, og efterligner disse dufte, og signere efterfølgende en kendis, som så siger god for produktet...

Med andre ord, så har LR ik skabt duften, de har bare efterlignet et andet firmas succes, og betalt en kendis for at reklamere for dette. Er det en mærkevare?

Vi snakker reelt set nok ikke om en mærkevare, nej... men når der diskes op med et par stunts eller tre hvor man kobler nogle moviestars sammen med et produkt, så er vi ovre i noget publicity stunt og branding... men ikke hvor det enkelte produkt brandes - men derimod selskabet BAG produktet...

Det er ikke sikkert Beckham og Hilton kan kategories som "mærkevarer", men de kan da i højeste grad betegnes som brands - som måske med tiden opnår en status af mærkevare.

Lasse

 

Hvad mener du fatter ikke brik alle reklamer bruger dette tricks med derfor er det jo ikke et brands , de bruger et eller andet vi ser op til , med som ser du siger er alle ting i verden sådan set et brand bare en kendt person laver reklame for det , Det giver ingen mening

Kræver mere end en bare en kendte personer træder frem før det er et brand

For jeg ved snart ikke det produkt der ikke har brugt kendt person til at lancere sit produkt , det er simpelthen meget få % der opnår denne brand effekt grundet det er ikke bare så enklet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Du glemmer jo lige en vigtig pointe... LR tager bestsellers fra andre brands, og efterligner disse dufte, og signere efterfølgende en kendis, som så siger god for produktet...

Med andre ord, så har LR ik skabt duften, de har bare efterlignet et andet firmas succes, og betalt en kendis for at reklamere for dette. Er det en mærkevare?

Jeg svarer ikke på, om LR er mærkevarer eller ej. Jeg siger bare, at det kan blive svært at blive enige om, hvad der reelt er en mærkevare.

Der er masser af kendisser der bare lægger navn til et tøjmærke eller en duft, uden at de nogensinde har haft noget med produktet at gøre.

I Paris Hiltons tilfælde, ved jeg ikke om hun selv har designet sin duft eller ej - men lige meget hvilken fremgangsmetode der er benyttet, så kan jeg finde en million teenage tøser, som mener at det er en mærkevare, og så kan jeg finde lige så mange andre, som mener det er crap.

Så hvem bestemmer om det er en mærkevare? Er det ren statistik? Hvis mere en halvdelen af de adspurgte mener det er en mærkevare?

I don't know.

I mig eget firma designer man sin egen duft, og får sit eget navn på både flacon'en og æsken. Det synes jeg er meget mere cool end en parfume der står Beckham eller Hilton på. Wink

 

 

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Mikael christiansen:

Hvad mener du fatter ikke brik alle reklamer bruger dette tricks med derfor er det jo ikke et brands , de bruger et eller andet vi ser op til , med som ser du siger er alle ting i verden sådan set et brand bare en kendt person laver reklame for det , Det giver ingen mening

Kræver mere end en bare en kendte personer træder frem før det er et brand

For jeg ved snart ikke det produkt der ikke har brugt kendt person til at lancere sit produkt , det er simpelthen meget få % der opnår denne brand effekt grundet det er ikke bare så enklet

Man skal godt nok lige holde tungen lige i munden når man skal læse din indlægskommentarer - det bliver jeg nødt til lige at få fra leveren først... Beklager!

Det jeg mener er, at der opstår en omgang effektiv branding hvis et selskab kan koble sit produkt op på en kendis eller et kendt arrangement.... lige i debatten omkring parfumer, så er det ikke nødvendigvis den enkelte parfume der bliver mere kendt af, at Bruce Willis eller Claudia Schiffer står med den i hånden, på et billede eller i en promotion sammenhæng.

Derimod opstår der en branding af selskabet BAG parfumen - i dette tilfælde LR. Den branding har langt større værdi for netop LR, end parfumen isoleret set....

Var det forklaring nok?

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Burholt:

Mikael christiansen:

Hvad mener du fatter ikke brik alle reklamer bruger dette tricks med derfor er det jo ikke et brands , de bruger et eller andet vi ser op til , med som ser du siger er alle ting i verden sådan set et brand bare en kendt person laver reklame for det , Det giver ingen mening

Kræver mere end en bare en kendte personer træder frem før det er et brand

For jeg ved snart ikke det produkt der ikke har brugt kendt person til at lancere sit produkt , det er simpelthen meget få % der opnår denne brand effekt grundet det er ikke bare så enklet

Man skal godt nok lige holde tungen lige i munden når man skal læse din indlægskommentarer - det bliver jeg nødt til lige at få fra leveren først... Beklager!

Det jeg mener er, at der opstår en omgang effektiv branding hvis et selskab kan koble sit produkt op på en kendis eller et kendt arrangement.... lige i debatten omkring parfumer, så er det ikke nødvendigvis den enkelte parfume der bliver mere kendt af, at Bruce Willis eller Claudia Schiffer står med den i hånden, på et billede eller i en promotion sammenhæng.

Derimod opstår der en branding af selskabet BAG parfumen - i dette tilfælde LR. Den branding har langt større værdi for netop LR, end parfumen isoleret set....

Var det forklaring nok?

Lasse Burholt

Nej forstår ikke din point bare fordi en kendis er det ikke sikkert det bliver en brand værdi , for derved var der ekstrem mange firmaer der havde det , et meget høj brand derved nærmeste alle firmaer bruger dette reklame tricks , det kræver mere end en kendt person før det giver LR høj brand værdi

Markedsførings strategi mv skal fungere mv

Med du har ret vis vi bruger det som et tænkt eks. vis nu du tænker brand kampagne lykkes med det vil tiden vises og de slår det fast deres LR som et brand ved at bruge kendte personer, problemet ingen ved helt om en brand kampagne fungere før den har kørt i et stykke tid

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans,

Hos LR skulle jeg så mene at vi lever op til din konklution af mærkevarer

Allan I:
Personligt vil jeg mene, at når du kan line en række kendisser op, som siger god for produktet, så er man i det mindste tæt på at være en mærkevare...

Hos os er kendisserne selv med til at udvikle duftene, designe flakonerne etc og så er de provisionslønnet. Deres navn er ikke kun en pose penge værd i vores forretning. Der stilles krav til dem som samarbejdspartnere.

Og ja kvaliteten mener jeg også er i top når vi har opnået den eftertragtede Dermatest.

Mvh

Anne-Dorthe

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15018
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hos LR skulle jeg så mene at vi lever op til din konklution af mærkevarer

Allan I:
Personligt vil jeg mene, at når du kan line en række kendisser op, som siger god for produktet, så er man i det mindste tæt på at være en mærkevare...

Hos os er kendisserne selv med til at udvikle duftene, designe flakonerne etc og så er de provisionslønnet. Deres navn er ikke kun en pose penge værd i vores forretning. Der stilles krav til dem som samarbejdspartnere.

Så kendisserne arbejder hos Diesel, Armani, Pacco Rabanne, Dior osv, og derefter går de over til LR, hvor duftene så udgives?

LRs duftserie er efterligninger af de populære dufte fra de store modehuse. Come on hvorfor lyve overfor folk?

Sidst var der en LR dude herinde, som mente at LR havde opfundet Jungleman, og nu laver LR alle duftene selv... Det er derfor jeg oftest hader MLM folk, når de er nødtil at opdigte "sandheden" for at kunne sælge produkterne!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 5 ud af 6 (60 indlæg)