Så nu er LR en bilforretning, eller er det stadig et kosmetikkoncept? - Jeg tager for givet, at du kan dokumentere ovenstående salgstal med andre end LR, som kilde - ellers er de jo værdiløse og utroværdige. mvh Hans |
multi level marketing:Ja for mange forbliver det en drøm! Men for andre en realitet...
Hvis det for mange forbliver en drøm, hvorfor sælges konceptet så på det? Du ved ligeså vel, som de fleste andre LR forhandlere, at kun meget få vil opnå det. Alligevel er det drømmen, som fylder mest hvergang... Aldrig produktet!
multi level marketing:LR er den næststørste kunde hos Porsche - overgået af Deutsche Bank, der er udleveret mere end 25 stk
LR er næststørste kunde hos Mercedes - her er udleveret mere 2000 stk
Og så er de optaget i Guiness World Record - den dag de startede med Polo konceptet blev der udleveret mere end 4000 stk Polo/Golf dette er nu op over 5000 stk.
Og nej jeg er sælger ikke drømme! Men hvorfor skal jeg forklejne en virksomhedsform hvor der for nogle mennesker foreligger spændende muligheder...
Okay hva kalder du så ovenstående 3 afsnit? Salg af urealistiske informationer?
Hva kan en LR sælger bruge de informationer til? Nul niks og en død papand... Kunne en ny LR forhandler bruge informationer om produkterne, og fokus på produkterne til noget? YES
multi level marketing:Har I nogensinde fået en forretningspræsentation? Når man angriber den virksomhedsform som værende en luftkastel - så møder jeg jer gerne med fakta, det er jeg da nød til! Det er jo trodsalt mit og mange af mine kollegaers levebrød der trækkes i sølet - MEN selvom det er den rette virksomhedsform for nogen er det jo ikke ensbetydende med at det er for alle og fred være med det...
JA! Vi har vel alle "venner", som er klar til at sælge sjælen for en lille skilling... Så kender udemærket LR og deres brochure, som slår enormt meget på bilkonceptet, og utrolig lidt på produkterne ;D