Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi har som oftest selv fortjent det

Side 2 ud af 6 (60 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

LR er den næststørste kunde hos Porsche - overgået af Deutsche Bank, der er udleveret mere end 25 stk

LR er næststørste kunde hos Mercedes - her er udleveret  mere 2000 stk

Så nu er LR en bilforretning, eller er det stadig et kosmetikkoncept?
For du går jo ikke ind for at sælge drømme.
Så er I jo selv ude om, at folk får kvalme af at høre på jer, ikke?

- Jeg tager for givet, at du kan dokumentere ovenstående salgstal med andre end LR, som kilde - ellers er de jo værdiløse og utroværdige.

mvh Hans

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 10:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

multi level marketing:

Ja for mange forbliver det en drøm! Men for andre en realitet...

Hvis det for mange forbliver en drøm, hvorfor sælges konceptet så på det? Du ved ligeså vel, som de fleste andre LR forhandlere, at kun meget få vil opnå det. Alligevel er det drømmen, som fylder mest hvergang... Aldrig produktet!

multi level marketing:

LR er den næststørste kunde hos Porsche - overgået af Deutsche Bank, der er udleveret mere end 25 stk

Og så er de optaget i Guiness World Record - den dag de startede med Polo konceptet blev der udleveret mere end 4000 stk Polo/Golf dette er nu op over 5000 stk.

Og nej jeg er sælger ikke drømme! Men hvorfor skal jeg forklejne en virksomhedsform hvor der for nogle mennesker foreligger spændende muligheder...

Okay hva kalder du så ovenstående 3 afsnit? Salg af urealistiske informationer?

Hva kan en LR sælger bruge de informationer til? Nul niks og en død papand... Kunne en ny LR forhandler bruge informationer om produkterne, og fokus på produkterne til noget? YES Smile

multi level marketing:

Har I nogensinde fået en forretningspræsentation? Når man angriber den virksomhedsform som værende en luftkastel - så møder jeg jer gerne med fakta, det er jeg da nød til! Det er jo trodsalt mit og mange af mine kollegaers levebrød der trækkes i sølet - MEN selvom det er den rette virksomhedsform for nogen er det jo ikke ensbetydende med at det er for alle og fred være med det...

JA! Vi har vel alle "venner", som er klar til at sælge sjælen for en lille skilling... Så kender udemærket LR og deres brochure, som slår enormt meget på bilkonceptet, og utrolig lidt på produkterne ;D

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:17

multi level marketing:

R er den næststørste kunde hos Porsche - overgået af Deutsche Bank, der er udleveret mere end 25 stk

Ok jeg er overtalt, jeg bliver kunde hvis der er udleveret bare 1 Porsche og 2 Mercedes i DK med DK registeriingsafgift betalt.

Dette skal kunne tjekkes ved at jeg kan kontakte dem der har disse biler.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 11:38

Hej Hans,

Jeg er kommet med tal til dig, hvis du har brug for yderligere oplysninger omkring troværdigheden fordi du måske er blevet positivt overrasket har eg personlig ingen problemer med at du tager kontakt til både porsche og mercedes og får af eller bekræftet tallene. Det går jeg ud fra at du også ville undersøge i en anden arbejdsrelation og sådan skal det være.

Og nej det er ikke en bilforretning og som jeg tidligere har skrevet så er det for nogen en spændende forretningsform og for andre ikke. Men jeg vil stadig ikke forklejne belønningssystemet som de sidste år er forbedret til partnernes fordel. I alle andre virksomheder er det legalt at fremhæve et belønningssystem ved ansættelses samtalen men vi må ikke fremhæve vores? Det er heller ikke alle der får del i glæderne ved tradionel virksomhedsform - men her er det muligt at komme i nærheden af for alle høj som lav og det skal da introduceres men det er ikke det der bør ha hovedvægten i en forretningspræsentation eftersom det ikke er det der er det vigtigste i starten.

Mvh

Anne-Dorthe

Tilmeldt 4. Jan 11
Skrevet kl. 11:43

Lagersalg123 - det skal være mig en fornøjelse at introducere dig for disse partnere - hvilket nummer kan du kontaktes på?

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 11:49

Det i aldrig kommer til at forstå,det er at jeres salgsmetoder kun virker overfor virkeligt naive mennesker, og ikke overfor andre forretningsfolk som os herinde.

Brian Nielsen som skrev igår fra LR ( ja det sikkert dig igen, bare med et andet navn) i hans overskrift stod der : " Det kan aldrig gå galt " . Det skal man være utroligt naiv for at tro på.

Og hvis det eneste måde man kan lokke folk til at sælge shampoo til mangedobbelt normalpris er ved at lokke dem med sportsbiler, så siger det vel noget om hvor desperat man er ? Og hvis man lyder desperat i sit salg, er det nok fordi det ikke går skidegodt.

Og ja jeg ved det godt. Jeg er bare misundelig fordi jeg ikke er blevet shampoo milliardær ligesom de 60.000 andre shampoo sælgere i DK

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 4. Jan 11
Skrevet kl. 11:54

Fascionseller - Som jeg beskrev i starten er det ikke bilkonceptet der fylder i min forretning - det er netop produkterne og ja de sælger mere eller mindre sig selv for LR har sørget for de rette kvalitetsmærkninger - Dermatest, IASC & Institut Fresenius.

Og ja jeg har mulighed for at modtage pension og ja jeg har mulighed for at sælge min virksomhed.

Det er da min pligt at oplyse o de muligheder der foreligger - ligesom det også er min pligt at gøre opmærksom på at der skal knokles og at ikke alle har samme ambitionsniveau som jeg og derfor ikke får del i de samme goder. Sådan er det jo alle steder!

Mvh

Anne-Dorthe

Tilmeldt 4. Jan 11
Skrevet kl. 12:03

Jeg tror at det Brian Nielsen mener med at det aldrig kan gå galt er at man for 625,- DKK har mulighed for at starte virksomhed op - for de penge for man produkterr til eget forbrug, derudover vælger LR at forære dig i print forskellige marketingsmaterialer så du nu reelt har mulighed for at drive forretning ikke kun lokalt, regionalt, nationalt men sørme også internationalt...

Produkterne du valgte kunne være til eget forbrug og fortæl mig så lige at du i eks Matas kan få en Eau de Parfum, 50 ml til kun 219,- kr det kan du nemlig hos os og så er den faktisk dermatestet oveni.

Mvh

Anne-Dorthe

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:07

multi level marketing:

Produkterne du valgte kunne være til eget forbrug og fortæl mig så lige at du i eks Matas kan få en Eau de Parfum, 50 ml til kun 219,- kr det kan du nemlig hos os og så er den faktisk dermatestet oveni.

Man skal holde de samme produkter op mod hinanden...

Jungleman f.eks er jo en ren kopi af Jean-Paul duften. Hvor er det lige, at LR har gjort noget? De har kopieret en succes... Hvor svært ;D
Men LRs olier er ik nær så gode, som orignal parfumernes. Og det kan jeg sige, fordi jeg både har Jean-Paul og Jungleman.

Jungleman mister duften 4 gange tidligere end den originale Jean-Paul... Prisen er 1/3-1/4 del, så man får vel intet ekstra ved LR. Man betaler jo præcist, for det man køber... Længere er den ik!

Tilmeldt 4. Jan 11
Skrevet kl. 12:09

Men jeg har bestemt ikke brug for at OMVENDE jer - jeg ønsker bare at være åben omkring den virksomhed jeg er partner i - jeg har ikke mulighed for at udtale mig på de andre mlm virksomheder der er på markedet, men de er mere end hjertelig velkommen til at bidrage i denne tråd.

Side 2 ud af 6 (60 indlæg)