du skal nok vinde den vase. Og du skal nok også få mange stjerner på et tidspunkt. Men der findes heldigvis andre ting, der er vigtigere end de her stjerner. Det det skal ikke gøre dig utilfreds, hvis du spørger mig.
Jeg ville gerne "like" din kommentar på FB, men jeg er simpelthen så "grøn"i FB at jeg sgu ikke kan finde ud af at gøre det. Så enten er det mig som er helt lost derinde, eller også så er FB blevet en tand for uoverskuelig.
Jeg ville gerne "like" din kommentar på FB, men jeg er simpelthen så "grøn"i FB at jeg sgu ikke kan finde ud af at gøre det. Så enten er det mig som er helt lost derinde, eller også så er FB blevet en tand for uoverskuelig.
Det har intet at gøre med dig Lone men hold kæft hvor jeg dog snart brækker mig over FB konkurrencer. Affiliatelinks der bliver spammet ud, konkurrencer hvor man skal invitere sine venner og nu "like-konkurrencer" hvor man vinder hvis man spammer sine venner og bekendte, mest muligt, med "please like my comment".
Jeg gav 5 stjerner til Lone for kommentaren til seo++ for det synes jeg er god karma.
Jeg har så også givet 5 stjerner til Thomas fordi han er lidt mere diplomatisk og svarede mens jeg sad på mine hænder så jeg undgik at kommentere......
Amino er for mig et sted hvor rigtigt mange bruger tid på at hjælpe fordi de har lyst til det, og nogen forventer ikke engang noget til gengæld, - og så synes jeg det er rigtig dårlig karma at komme med den slags anmodninger.
vis f.eks. en tråd køre af sporet kan man følge fordi en taler nedladende til en kalder en dum uvidende mv. ham der kalder mig dum mv. han får stjerner , nogle gange går jeg ikke op i stjerner med det er meget hvilken situation, hvor hårdt det påvirker en.
oveni har denne person yderligere gående holdning synes jeg i denne her tråd der er en som kalder mig dum fordi jeg ikke er i dens overbevisning aldrig nogensinde har jeg følt et mimus stjerne hårdere og han fik plus stjerne og det er ikke småting der siges i tråden http://www.amino.dk/forums/t/111823.aspx?PageIndex=32򶢜 jeg må erkende jeg gik amok med indlæg for jeg ville ikke finde mig i at blive talt ned til
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows