Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Laver wordpress-hjemmeside gratis

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 01:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

Jeg er i gang med at starte en virksomhed op, hvor jeg vil lave wordpress-hjemmesider for små virksomheder/forretninger.

Det er her I kommer ind i billedet.

Jeg har brug for at skabe en troværdighed omkring min virksomhed, og derfor har jeg brug for nogle gode kundereferencer. Jeg har allerede lavet en hjemmeside (PM hvis du er interesseret i at se den. Kan ikke linke den her, fordi kunden har 14 dage til han er ude af sin kontrakt med sit tidligere arbejde). Og derudover har jeg en hjemmeside, som jeg prøver en masse forskellige ting af på, og forbedrer mig hele igen :=). 

Det eneste krav der er, er at du/i har domæne og web-hosting (eller køber et meget snart :=) ). 

Så hvis du er interesseret i, at få lavet en gratis hjemmeside af mig, så skriv herinde eller PM mig, så kan vi tale på skype, msn eller ringes ved :=).

VH Andreas Linde

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 03:56

Jeg vil gerne have en Smile

Jeg har bestilt domæne + webhotel. Smid en PB med info om hvad du skal bruge for at komme igang.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 08:43
Samme her. Har domæne, webhotel og et evt design jeg godt ville have på siden, men er ellers åben over for forslag, hvis du hellere vil lave noget andet for bedst muligt, at vise hvad du kan. Skriv meget gerne en PM med de informationer du skal bruge for at komme igang. Ser frem til at høre fra dig.
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 08:50

Har sendt dig en PB!

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:27

Hej Andreas

Jeg ville da gerne have et nyt design til www.fokus-danmark.dk i Wordpress. Det er lavet i Typo3 idag.

Jeg har webhotel men skifter meget snart til Meebox.

Michael

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Fra  Linde-media Skrevet kl. 10:37

Der er sendt information ud til alle i tråden og de personer der har skrevet en privatbesked! 

VH Andreas Linde 

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 15:17

Jeg vil også gerne have en...

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 22:06

Jeg vil også mægtig gerne have en ;) Har også domain og webhotel.

Kan skrive en anbefalende tekst og dit arbejde osv. som reference ;)

Christopher

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Fra  Linde-media Skrevet kl. 22:29

Christopher Roelann:

Jeg vil også mægtig gerne have en ;) Har også domain og webhotel.

Kan skrive en anbefalende tekst og dit arbejde osv. som reference ;)

Christopher

Desværre. Du er lidt for sent på den. Jeg er i samtale med 4-5 stykker og har lavet en aftale med en her fra, så jeg har rigeligt med kundereferencer nu. Men hvis du er interesseret i at betale et mindre beløb (vi fastsætter det sammen - men billigere end konkurrenterne :=) ).  

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)