Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino tilbud! Logodesign 150,- !

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 252
Fra  Lashes.dk - Alt indenfor øjenvipper Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, da jeg næsten lige er begyndt på at lave logoer tilbyder jeg nu logoer kun for amino'er til 150,- . grunden til dette er fordi at jeg skal have flere logoer at tilføje mit portfolio.

Skriv til mig på kontakt@huutan.dk , med dit ønske og jeg vender tilbage med et eksempel.

Du er ikke bundet før du har godkendt logoet.

Se evt. min hjemmeside www.huutan.dk

Mvh Huu Tan :)

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 252
Fra  Lashes.dk - Alt indenfor øjenvipper Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Holstebro
Tilmeldt 25. May 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tillykke med den nye virksomhed.
Kunne du ikke lige fortælle, hvad dit CVR-nummer er?

Venlig hilsen

Thomas Maxe

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 252
Fra  Lashes.dk - Alt indenfor øjenvipper Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Holstebro
Tilmeldt 25. May 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Det havde jeg på fornemmelsen, da jeg så dit prisniveau.

Du skal stadig have et CVR-nummer, hvis du vil drive en virksomhed - også selv om du måske ikke skal betale moms. Har du ikke et CVR-nummer, kan virksomheder ikke handle med dig uden at begå "kreativ bogføring". Der er pæn stor risiko for, at SKAT vil betragte din virksomhed som sort arbejde.

Du skal også føre regnskab, så du kan betale skat af din indtjening.
Hvis du ikke har dokumentation for aktiviteterne i din virksomhed i form af bogføring/regnskab, kan SKAT vælge skønsmæssigt at fastsætte din omsætning og forlange, at du skal betale skat og moms af beløbet. Det kan blive meget dyrt.

SKAT kan hjælpe dig med at komme i gang. De er flinke, og det koster ikke noget.

Jeg ved godt, det lyder bussemandsagtigt. Jeg synes nu ellers, det er prisværdigt, at du har lyst til at være selvstændigt, men du er altså også i konkurrence på et marked, hvor nogle af os kæmper for at overleve og samtidig betaler skat, moms, revision og afdrag på studiegæld.

Jeg synes, du har designet nogle spændende logoer, som er udtryk for talent, så jeg håber, du vil overveje at tage en grafisk uddannelse. Får du en god eksamen, kan du uden problemer forlange 10-20 gange mere for et logodesign.

Mht. dine billeder på hjemmesiden, vil jeg anbefale dig at investere i noget lysudstyr. Lyssætning har afgørende betydning for, om et foto bliver vellykket. www.photogadget.dk har f.eks. noget billigt studielysudstyr til produktfoto og lignende, som måske kan hjælpe dig i gang.

Venlig hilsen

Thomas Maxe

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 252
Fra  Lashes.dk - Alt indenfor øjenvipper Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Thomas Maxe.

Tak for dit indlæg, som jeg har læst med interesse.

Efter det jeg har fået afvide og det jeg har læst behøver man ikke et cvr nummer hvis man har en omsætning for under 50.000 kr.

Hvis blot man oplyser det på sin selvangivelse som B-indkomst?

Men jeg forventer dog at have et CVR nummer parat inden februar.

Så indtil jeg får mit CVR nummer skal der på fakturaen stå være mit CPR nummer istedet for CVR nummer. 

Jeg fører også regnskab, dog har jeg ikke haft nogle kunder endnu udover min familie, som jeg desuden har lavet gratis.

Jeg har skam overvejet at tage en grafisk uddannelse, men dette kræver at jeg finder en elevplads, som jeg har svært ved.

 

Mht. til lysudstyr, er det allerede noget som jeg sparer op til :). 

Men tak for dit indlæg

Mvh 

Huu Tan

Fra Hadsten
Tilmeldt 16. Mar 08
Indlæg ialt: 462
Fra  Vesterskov Bogføring Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Så længe din omsætning holder sig under 50.000 kr./12 måneder er der ingen krav om at du skal have et CVR nummer.

Det er dog en meget god idé at få et. Det virker mere professionelt og mange virksomheder vil slet ikke handle med nogen uden, selv om det er guldt lovligt. Når du går i gang med primært at lave logoer til virksomheder bør du også vurdere om det kan være en idé at blive momsregistreret, selv om du ikke når 50.000 kr.s grænsen. Så er du fri for at forklare, hvorfor der ikke er moms på dine fakturaer og samtidig får du mulighed for at løfte momsen på de fleste af dine udgifter i din virksomhed.

mvh
Michael

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej du.

jeg sender lige en pb..

Mvh Tobias.

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 252
Fra  Lashes.dk - Alt indenfor øjenvipper Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Tobias, helt iorden.

Tilmeldt 3. Sep 10
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 01:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilke formater/filer vil det endelige resultat blive leveret i?

Gratis Hjemmeside Design hos TopMedia.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)