Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lars Bom aka Onfonebitch

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 3 person

Heey Aminoer.

Nu har jeg sgu igen fået et "Knockout-tilbud" ind ad døren med Lars fucking Bom, der skal reklamere for "fantastiske" Onfone!
   Så er det jeg spørger: Er jeg den eneste, der er ved at være godt træt af de reklamer? Jeg ved godt at "dårlig reklame er bedre end ingen reklame", men hvad gælder for de super dårlige reklamer? Jeg kan ikke beskrive nok, hvor træt jeg er af de der reklamer, der er instrueret til at være åbenlyse dårlige reklamer - jeg forstår dem faktisk ikke! En anden ting, jeg heller ikke forstår, er hvordan en mand som Lars Bom (som jeg ellers aldrig har haft noget imod) kan se sig selv i spejlet? Hvordan pokker kan man som skuespiller, eller som person generelt, sælge sin værdighed sådan, som han nu engang gør? Jeg forstår mig ikke på det! Og så er det fuldstændigt lige meget hvor meget lønnen er på - man sælger sgu ikke sin egen værdighed!

Til slut har jeg bare at sige til Onfone: LÆR NOGET AF BRITTA OG CLAUS!

Fortsat god aften,

Mathias Jensen.

Brug for hjælp til dine rapporter i Excel? Lad os lave dem smartere!

Skriv en privat besked her på Amino og hør mere om vores priser.

Tilmeldt 9. Oct 07
Indlæg ialt: 95
Fra  InnoCore ApS Skrevet kl. 22:22

Nu er det sandt at Onfones reklamer ikke er fantastisk gode men uanset hvad må man jo se at det virker.

Onfone køre næsten et reklamespot i hver reklame pause i tv og det samme gør M1 for tiden men man kan bare ikke ignorere at Onphone vækster eksplosivt med 20.000 kunder pr md. og hvis jeg kunne lave en reklame der gav mig samme kunde tilgang så sagde jeg ja tak uanset hvor ringe folk syntes den var for den må jo virke.

Lars 

Fra Lyngby
Tilmeldt 11. Apr 08
Indlæg ialt: 165
Fra  www.findroommate.dk Skrevet kl. 22:25

Nu handler det jo om at sælge abonnementer for onfone. Og ikke skabe "hygge" reklamer som alle kan snakke om og grine ad. De har jo en KÆMPE bruger tilgang i øjeblikket, og de fik altså 22.000 nye brugere i December. Så på en eller anden måde virker reklamerne jo fremragende for Onfone, hvilket jo også er deres plan!

Mht. Til Lars Bom, jo så handler det om penge. INTET andet. Og forstå ham egentligt godt, havde sku også selv takket ja til den hyre :-)

God aften

Kristian

Mvh Kristian Matthes

Fra Nordborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 22:27

Helt enig med Laruth.

Det er de irriterende reklamer man husker bedst... Tag f.eks. Biva reklamerne. Det var nok blandt de billigste reklamer på det tidspunkt de kom frem, men absolut en af de mest effektive. Men igen.. Det gør dem jo ikke mere irriterende:)

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:33

Det er jo altid de værste reklamer der virker og bliver husket. Og sjovt at det ofte er teleseskaberne der har førertrøjen med den slags.

Især Sonfon med Polle og dukker og hvad ved jeg. Super belastende, men de virker. Og det gør Lars Bum også. Og så er der vist ikke noget nyt i at skuespillere bruges til reklamer.

Skattejægeren | Mathias Jensen:

Til slut har jeg bare at sige til Onfone: LÆR NOGET AF BRITTA OG CLAUS!

Ja, der er solgt fuldstændigt ud. Nu er værdigheden pakket helt væk, så nu kan det kun gå fremad.

Jeg kan ikke se forskellen på Lars Bum, og Kirsten Lehfeldt/Peter Frödin i den sammenhæng. Og jeg kan slet ikke se at disse rekalmer skulle være bedre eller værre end Onfones.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 24. Feb 10
Skrevet kl. 22:37

20.000 pr. måned?! Det er sgu alligevel meget! Jeg må også indrømme, at de har gjort, hvad de kunne, for at markedsføre sig! - Dog fastholder jeg stadig, at "åbenlyst dårlige reklamer" er lort. Jeg vil stadig foretrække en reklame som BiBob e.l. frem for Onfones... Jeg tror sgu ikke på, at det er grundet deres Lars Bom-reklame, de har sådan en vækst, som de nu engang har - men priserne som de markedsfører... Og det burde godt kunne klares med en ganske alm. omgang BiBob-lignende reklame - eller Britta&Claus-hygge!

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 22:40

Prøv at tænke på den gang, da Lars Larsen tonede frem på skærmen med:

Og så er I efter Lars Bom? Skype-Wink

Hvem siger, at den humoristiske indgangsvinkel og forfejlede parrallel til Mads Mikkelsens sikkert meget dyre reklame for et rejseselskab ikke er 112% bevidst?

Hvor meget omtale har onfone ikke fået på den?

Ligesom da Biva kørte "Vi ses i Biva" reklamerne.

En dårlig TV-reklame kan måske godt være god reklame, fordi det får branded/navnet skrevet med vandfast på vores indre tavle?

Hvem ønsker en reklame, som ingen husker? Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 9. Oct 07
Indlæg ialt: 95
Fra  InnoCore ApS Skrevet kl. 22:40

for mig selv kan jeg sige at jeg husker Onfone bedre end BiBob og jo bedre folk kan huske et brand jo mere bliver det værd over tid.

Tilmeldt 24. Feb 10
Skrevet kl. 22:43

Okay, jeg giver mig Smile Onfone har måske gjort det godt!

Men der er nu ingen der slår Lars Larsen - KONGEN AF REKLAMER! Ham må ingen mand af Guds nåde kritiserer!

Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 22:47

Tja, kampagnen har været en kæmpe succes for Onfone og de har ramt deres målgruppe sindsygt godt - så jeg vil nærmere sige pisse god markedsføring af Onfone.

Der skal dog ikke herske nogen tvivl om, at jeg også er godt træt af at glo på Lars Bom i bokseoutfit hver morgen når jeg læser MetroExpress! :)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)