Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lars Bom aka Onfonebitch

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Onfone bruger også alle deres penge på markedsførring og det virker, som I alle selv nævner med 20.000 nye kunder pr. måned.

De fremlagde et årsregnskab på minus 15 millioner, pga. af deres markedsførring

http://epn.dk/teknologi2/tele/article2294003.ece

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Tilmeldt 9. Oct 07
Indlæg ialt: 95
Fra  InnoCore ApS Skrevet kl. 23:17

Det er også smart af dem at bruge alle pengene på reklame og det underskud er jo ikke noget problem når de har en virksomhed der måske kan sælge for 100 mill+

eller når de sætter farten ned på reklame kampagnen så indhenter deres 200.000 kunder til den tid nok det lille underskud der er lavet :)

Lars

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:20

Patrick:

De fremlagde et årsregnskab på minus 15 millioner, pga. af deres markedsførring

Jeg mener at de bruger ca. 14 millioner på markedsføring, så det hænger sandsynligvis meget godt sammen for dem. Ikke at de nogensinde kommer til at give et stort overskud, men det tror jeg heller ikke er meningen med Onfone.

Og jeg tror at man skal se de tal i den sammenhæng, at deres mission er at smadre telemarkedet med henblik på at blive opkøbt af de store, så der igen kan komme ro på. Uanset om Onfone vil indrømme det eller ej.

Foreløbig er det så ikke lykkedes at blive solgt, men jeg tror ikke der går ret lang tid før det sker (altså i år), for "det nye telemarked" er begyndt at gøre ondt på de store. Og de har lige haft et par år med ro på markedet, efter de har opkøbt rub og stub :o)

Det der er Onfones problem, er at det er svært at holde på kunderne når disse skal have ny telefon. Så selvom kundebasen vokser, er der et for stort flow til at det er rigtig rentabelt at køre denne forretningsmodel. Og derfor vil det være svært at skabe overskud. Og det er derfor jeg tror at missionen fra start har været, at Onfone skal være et salgsobjekt.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:19

Både UnoTel og M1 (begge TDC ejede) har kørt modkampagner til Onfone. UnoTel reklamerede direkte med at de ikke brugte en dyr skuespiller, men istedet bruger pengene på lave priser. M1 kører TV spots med folk der ser lidt mærkelige ud.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 01:52

HahaHahaHahaHahaHahaHahaHahaHahaHahaHahaHahaHahaHahaHahaHahaHahaHahaHahaHahaHahaHahaHahaHahaHahaHahaHahaHahaHahaHahaHahaHahaHahaHahaHahaHaha

Fuck det er altså for grinern det her, ellers er det bare mig der er i for godt et humør idag!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)