Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

en grim oplevelse.............

Side 31 ud af 33 (326 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim F. Rasmussen:

"Tilhængere af politisk vold, racisme og diktatur må finde sig et andet sted at være."

Skype-GiggleSkype-GiggleSkype-Giggle Det er sku dagens joke haha

http://www.information.dk/178782

Når man vil fjerne menneskerettigheder for "udlændinge", er man så ik racist?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 12:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Men de omkostning er desværre stadig få i forhold til hvad DF har kostet DK i renommé ude i verden.

DF er jo et resultat af en stor mængde danskeres holdninger, så det er vel et meget retsvisende billede af danmark hvor dårligt det end må være. Man kan godt svine Pia K til, men der er jo altså 15 % (eller hvor mange det nu er) der stemmer på damen, så Pia K er da et produkt af de mennesker...

(Ikke at jeg stemmer på hende, vil jeg godt lige sige)

Fra 9830 Tårs
Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 12:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lagersalg123 - JEN:

Kim F. Rasmussen:

Lagersalg123 - JEN:

FORSTÅ DET NU MICHAEL, der er medlemmer af DF som ER NAZISTER grundet deres medlemsskab i DNSAP. DF går bare ikke efter jøderne, men muslimerne. Men DF har medlemmer der i hjertet er anti-semitister. og DF har intet problem med at optage medlemmer der også er medlem i DNSAP.

 

Det kunne være interessant, hvis du kunne dokumentere din påstand.

Men ellers kan jeg henvise til denne klare udmelding fra DF: http://www.danskfolkeparti.dk/Ud_af_vagten_.asp

"Tilhængere af politisk vold, racisme og diktatur må finde sig et andet sted at være."

 

http://avisen.dk/blogs/s.v.petersen/dansk-folkeparti-er-nationalsocialdemokratisk_22853.aspx

Korrekt de skriver det, men ekskluderer først når det bliver offentligt kendt.

Ok, Stig Winther Petersen, skriver det. Hvem han så ellers er??

Det dokumentere jo ikke rigtigt denne udtalelse, eller noget som helst andet:

Lagersalg123 - JEN:

DF har intet problem med at optage medlemmer der også er medlem i DNSAP.

 

 

Skrold antikvariat Antikvariske & brugte bøger, Militær- og krigshistorie samt historie generelt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

The-shop.dk:

Lagersalg123 - JEN:

Men de omkostning er desværre stadig få i forhold til hvad DF har kostet DK i renommé ude i verden.

 

DF er jo et resultat af en stor mængde danskeres holdninger, så det er vel et meget retsvisende billede af danmark hvor dårligt det end må være. Man kan godt svine Pia K til, men der er jo altså 15 % (eller hvor mange det nu er) der stemmer på damen, så Pia K er da et produkt af de mennesker...

(Ikke at jeg stemmer på hende, vil jeg godt lige sige)

Men vel også et billede af at mange har fået N-O-K. Nok af en slap indvandringspolitik, som hverken er godt for landet Danmark el. for dem som kommer til danmark, og skal klare sig her...

Så de har ramt et behov hos den almene dansker- og de har de naturligvis kynisk ( de er jo politikere) udnyttet til deres fordel, læs: scoret stemmer i stakkevis.

Det eneste der hjælper er, for mig at se, at BLIVE VED OG VED, med at kæmpe mod, og modargumentere DFs mest fremmedfjendske argumenter- så de ikke ender med 50 mandater ( ak ak, jeg ser scenarioet for mig)Ick!

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim F. Rasmussen:

Lagersalg123 - JEN:

FORSTÅ DET NU MICHAEL, der er medlemmer af DF som ER NAZISTER grundet deres medlemsskab i DNSAP. DF går bare ikke efter jøderne, men muslimerne. Men DF har medlemmer der i hjertet er anti-semitister. og DF har intet problem med at optage medlemmer der også er medlem i DNSAP.

 

Det kunne være interessant, hvis du kunne dokumentere din påstand.

Men ellers kan jeg henvise til denne klare udmelding fra DF: http://www.danskfolkeparti.dk/Ud_af_vagten_.asp

"Tilhængere af politisk vold, racisme og diktatur må finde sig et andet sted at være."

 

Fuldstændig korrekt jeg ved ikke hvad skete i denne tråd med sammenligner DF og med hitler , der findes altid yder punkter sikkert også venstre mv

Hver gang vis siger bliver de smidt ud ad folketinget , for det må man ikke lige sige direkte lige vel hvad hvilken parti indtil videre der er i folketinget ,dette med adolf

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra 9830 Tårs
Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 12:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Kim F. Rasmussen:

"Tilhængere af politisk vold, racisme og diktatur må finde sig et andet sted at være."

Skype-GiggleSkype-GiggleSkype-Giggle Det er sku dagens joke haha

http://www.information.dk/178782

Når man vil fjerne menneskerettigheder for "udlændinge", er man så ik racist?

Jamen det er jo sådan det er. Der er to menneskeracer danskere og udlændinge... Skype-GiggleSkype-GiggleSkype-Giggle

 

Skrold antikvariat Antikvariske & brugte bøger, Militær- og krigshistorie samt historie generelt.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Kim F. Rasmussen:

"Tilhængere af politisk vold, racisme og diktatur må finde sig et andet sted at være."

 

Skype-GiggleSkype-GiggleSkype-Giggle Det er sku dagens joke haha

http://www.information.dk/178782

Når man vil fjerne menneskerettigheder for "udlændinge", er man så ik racist?

jo korrekt derfor ikke nazist og kan sammenligne med adolf mv. der er grænser hvad de kan sammenlignes med fatter overhovedet ikke hvorfor den de  skrev det overhovedet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim F. Rasmussen:

Lagersalg123 - JEN:

Kim F. Rasmussen:

Lagersalg123 - JEN:

FORSTÅ DET NU MICHAEL, der er medlemmer af DF som ER NAZISTER grundet deres medlemsskab i DNSAP. DF går bare ikke efter jøderne, men muslimerne. Men DF har medlemmer der i hjertet er anti-semitister. og DF har intet problem med at optage medlemmer der også er medlem i DNSAP.

 

Det kunne være interessant, hvis du kunne dokumentere din påstand.

Men ellers kan jeg henvise til denne klare udmelding fra DF: http://www.danskfolkeparti.dk/Ud_af_vagten_.asp

"Tilhængere af politisk vold, racisme og diktatur må finde sig et andet sted at være."

 

http://avisen.dk/blogs/s.v.petersen/dansk-folkeparti-er-nationalsocialdemokratisk_22853.aspx

Korrekt de skriver det, men ekskluderer først når det bliver offentligt kendt.

Ok, Stig Winther Petersen, skriver det. Hvem han så ellers er??

Det dokumentere jo ikke rigtigt denne udtalelse, eller noget som helst andet:

Lagersalg123 - JEN:

DF har intet problem med at optage medlemmer der også er medlem i DNSAP.

 

 

ja fuldstændig korrekt og når jeg ikke forstod nogle af hans korte forklaringer , ja henviser siger bare jeg er dum mv. det videre formidler ikke meget viden derved er meget motiveret for et bedre svar da han nævnet mange min uvidenhed i stedet for at svar mig .

jeg fatter stadigvæk ikke hans sammenligner med adolf og DF  med da det var så ekstrem grusomheder der skete i 2 verdens krig har jeg ikke forstået denne sammenligning

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

flemming.dk:

The-shop.dk:

Lagersalg123 - JEN:

Men de omkostning er desværre stadig få i forhold til hvad DF har kostet DK i renommé ude i verden.

 

DF er jo et resultat af en stor mængde danskeres holdninger, så det er vel et meget retsvisende billede af danmark hvor dårligt det end må være. Man kan godt svine Pia K til, men der er jo altså 15 % (eller hvor mange det nu er) der stemmer på damen, så Pia K er da et produkt af de mennesker...

(Ikke at jeg stemmer på hende, vil jeg godt lige sige)

 

 

Men vel også et billede af at mange har fået N-O-K. Nok af en slap indvandringspolitik, som hverken er godt for landet Danmark el. for dem som kommer til danmark, og skal klare sig her...

Så de har ramt et behov hos den almene dansker- og de har de naturligvis kynisk ( de er jo politikere) udnyttet til deres fordel, læs: scoret stemmer i stakkevis.

Det eneste der hjælper er, for mig at se, at BLIVE VED OG VED, med at kæmpe mod, og modargumentere DFs mest fremmedfjendske argumenter- så de ikke ender med 50 mandater ( ak ak, jeg ser scenarioet for mig)Ick!

 

med selvfølgelige når nogle overdriver og viser noget had imod , så  komme der selvfølgelige flere tilhænger til dem med jeg synes der alle dem bagte det bane med adolf mv., Gør i ikke i er en tand bedre for ved at overdrive en sammenligning , køre i debbatten på et side spore og jeg kan ikke forstå deres svar lige som mange andre de husker deres svar i tråden og ligger det samme med de andre svar der kommer løbende

Jeg stemmer ikke DF

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Lagersalg123 - JEN:
Husk DF medlemmer gang på gang er enten dømt for overtrædelse af racismeparagraffen og/eller de mest ekstreme er ekskluderet af DF for ikke at miste stemmer. Det er også et faktum at DF optager medlemmer af DNSAP

Derudover er min. Pia Kærsgaard, Jesper Langballe, Søren Krarup og Søren Espersen tidligere medlemmer af Den Danske Forening, fra dengang de var knap så stuerene som de er i dag.

Men nej, jeg tror heller ikke de er racister. De er bare nogle små ynkelige bange stakler. Hvor meget har det egentlig kostet samfundet at give dem PET beskyttelse, sikringsrum osv?

Ja fuldstændig korrekt alle partier skulle så være  racistisk i mere eller mindre grad , for alle kan mellem sig ind i et parti , det er i et demokrati vi lever i

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 31 ud af 33 (326 indlæg)