Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

en grim oplevelse.............

Side 4 ud af 10 (94 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 09:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Er her enig med Brian - Udgifter til videoen er klart givet godt ud, videoen sælger jo faktisk DF meget godt og deres vægtning "danske værdier".

Set fra et markedsføringssynspunkt har DF været hammerdygtige til at sætte den politiske agenda og få maksimal indflydelse for deres mandater. 

Gennem så mange år at få større og mindre mærkesager igennem som gradvis flytter 1/8 af danskernes folkebevidsthed og opfattelse af fremmede er imponerende godt klaret. 

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:02 | Låst

Kim Hjortholm:

Er her enig med Brian - Udgifter til videoen er klart givet godt ud, videoen sælger jo faktisk DF meget godt og deres vægtning "danske værdier".

Set fra et markedsføringssynspunkt har DF været hammerdygtige til at sætte den politiske agenda og få maksimal indflydelse for deres mandater. 

Gennem så mange år at få større og mindre mærkesager igennem som gradvis flytter 1/8 af danskernes folkebevidsthed og opfattelse af fremmede er imponerende godt klaret. 

Ja, hvor mange kan få vist en så banal og rent faktisk ligegyldig produktion i alle landets aviser?Confused

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15006
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 10:02 | Låst

Mikael christiansen:

Altså i jeg synes du overdriver meget ved at sige at de er ved at starte en 3 verdens krig og sammenligne med adolf ,jeg kunne godt tænke mig at vide hvorfor du mener dette

Rolig nu... ;D

Har ik snakket om nogen 3. verdenskrig, bare måden hvorpå man byggede "det tredje rige"... Det er præcist de samme virkemidler, som DF nu benytter!

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 10:53 | Låst

Brian Schou Larsen:

Fashion-Seller:

Har ik snakket om nogen 3. verdenskrig, bare måden hvorpå man byggede "det tredje rige"... Det er præcist de samme virkemidler, som DF nu benytter!

Synes du med sådanne betragtninger falder i nøjagtige samme retoriske grøft som det du kritiserer DF for.

Det er fakta, at opbygningen dengang foregik på den måde... Om du kan lide det eller ej...

At det så er uhyggeligt at tænke på, ja det er en anden side af sagen!

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:20 | Låst

Brian Schou Larsen:

Kan hurtig fornemme vi ikke bliver enige om niveauet i en debat som denne. Men vil da afslutningsvis blot sige, at jeg er rigtig lykkelig, og nok også lidt stolt, for at leve i et land, hvor der er "højt til loftet" og hvor der er en stor grad af frihed til at mene og argumentere for éns tanker, selvom der på begge sider er nogle, der mere eller mindre ubevidst argumenterer for, at dette ikke skal være tilfældet.

Bare for at slå det helt fast, så støtter jeg på ingen måde nazismen, eller de dertilhørende ting...

Min forundring er bare, at man nærmest kan tage en film fra 1930´erne, og så lave den i 2011 uden at nogen er kritiske... Især når metoden, budskabet osv er det samme...

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:48 | Låst

stiginshanghai:

Minder lidt om firserne, goer det ikke? Vi er roede og hvide!

Jeg er glad for at jeg tager hjem til Kina snart. 

Hvem stopper dig?

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 18:11 | Låst

Brian Schou Larsen:

Jacob Rohde:

stiginshanghai:

Minder lidt om firserne, goer det ikke? Vi er roede og hvide!

Jeg er glad for at jeg tager hjem til Kina snart. 

Må indrømme at jeg bliver provokeret af dit indlæg.

Selvom jeg aldrig nogensinde kunne stemme på DF, vil jeg hellere bo i et land, hvor dem folket stemmer på er i folketinget - aka demokrati, end hvad du fx. finder i Kina.

Yes

Det var ikke ment som en provokation. Jeg tager snart hjem til Kina, hvor jeg bor og har lejlighed. Og jeg kan godt li at bo der, for modsat Danmark saa kan jeg faa lov til at bo i Kina, mens min kone vil have noget besvaer med de point regler. 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:37 | Låst
Gennemsnit 3,4 stjerner givet af 5 person

Jeg har givet nogle stjerner i den her tråd - blandt andet til Martin Thorborg og Fashion-Seller, det er hverken 4 eller 5 stjerner, men 1 stjerne, og jeg vil gerne forklarer hvorfor.

Fashion-Seller skrev blandt andet: "De er ved at være på niveau med vores "gode ven" Adolf, hva angår smedekampagner og virkemidler", hvis man forstår den rigtigt, så er det ikke så skide positivt igen, og jeg er ikke enig, derfor 1 stjerne.

Martin Thorborg skriver: "DF er uden sammenligning den største katastrofe i dansk politisk historie", hvilket jeg heller ikke er enig i, ikke engang tilnærmelsesvis.

Min mening betyder ikke at jeg stemmer DF - nej jeg stemmer sgu slet ikke, da jeg ikke finder nogle partier værd at stemme på, på nuværende tidspunkt, men at kalde deres mediestunts for Adolf Hitler-agtige og det værste der er sket for dansk politik, er stærkt overdrevet - det er i al fald min mening.

DF kan til tider være snotdumme, men de kan også i modsætning til andre partier være komplet geniale! Jeg sofa-støtter dem i mange ting, men jeg sofa-støtter også de andre partier i mange ting, men ingen har fået mig til at stemme endnu, og det er til trods for at jeg læser en del politik. Jeg begiver mig dog ikke ud i en politisk diskussion nu, da jeg finder det komplet irrelevant, da DF er jo åbenbart er djævlen - hvilket ikke er tilfældet.

Dog vil jeg indskyde, at jeg fatter fanme godt de vil tage mindre udlændinge ind! Hvad er det vi får ind hvert år for tiden, 30-40 tusinde eller sådan noget? Kan sgu ikke helt huske det.
Jeg har i og for sig intet imod at der kommer indvandrere til Danmark og bliver integreret, men hvad jeg har noget imod er at vi for helvede da er et land der skal have styr på os selv, før vi kan bære andres problemer!

JA! Gu' fanden er det da sikkert hårdt at sige nej til at de må komme til landet, men knap 10% af Danmark består i forvejen af indvandrere, og det er rigeligt - FOR NU! Det er snart tid til at vi bruger en masse penge på at komme på toppen igen, i stedet for at smide milliarder af kroner efter andre, hvis problem vi ikke havde før.

Når vi atter er på toppen, og vi har styr på landet, så kan vi stille og roligt begynde at lukke sluserne op igen, men hvorfor overdrive? 30-40 tusinde per år er sgu lige overdrevet nok. De ressourcer kunne bruges på andet der kan gavne landet på sigt, og derved i fremtiden skabe en bedre velfærd.

Ingen skal smides ud, det er ikke der jeg vil hen - med mindre de selvfølgelig laver nogle supersyge kriminelle ting, som overhovedet ikke høre til her.

Skal noget gøres, så skal det gøres ordentligt, og jeg synes IKKE vi kan håndtere jobbet med at få så mange indvandrere ind - vær enig eller uenig, det er irrelevant.

Det er vel heller ikke for sjovt at DF vel er Danmarks suverænt største parti?  Jeg mener, det er fair nok at man ikke kan lide dem, men det må også være grænser for hvor meget lort de fortjener.

Selvom dette nok skaber en diskussion - eller måske ikke, så er det mit formentlig eneste indlæg i tråden - jeg ville blot begrunde mine stjerner og komme med et input til, hvorfor folk måske og måske ikke kan lide DF.

Fortsæt go' dag Smile Beer

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:13 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Wi:
Dog vil jeg indskyde, at jeg fatter fanme godt de vil tage mindre udlændinge ind! Hvad er det vi får ind hvert år for tiden, 30-40 tusinde eller sådan noget? Kan sgu ikke helt huske det.
Jeg har i og for sig intet imod at der kommer indvandrere til Danmark og bliver integreret, men hvad jeg har noget imod er at vi for helvede da er et land der skal have styr på os selv, før vi kan bære andres problemer!

Først og fremmest må du give mig så mange 1 taller som det passer dig ;-)
Men lad os lige få facts på plads.

Det her er et link til nyeste rapport om indvandring fra Dansk Statistik
http://www.dst.dk/nytudg/13863

Den viser at Danmark tog imod godt 65.000 indvandrere (Og godt 40.000 udvandrede samme år).
Ud af dem var de 50.000 fra vestlige lande som Tyskland, England, Norge, Sverige, Island, osv. og 15.000 fra resten af verden.
Ud af de 15.000 er der mange fra Kina.

Så er facts sat på plads.

DF er ganske rigtigt et dygtigt parti, ingen tvivl om det.
Men deres totale mangel på visioner for Danmarks fremtid, kombineret med deres evige tilsvining af folk fra andre lande, gør at Danmark mister terræn i den globale verden og så ender vi med at der kun er stokroser tilbage vi kan æde og gamle hullede bondehuse vi kan bo i.

Dbh Martin

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:29 | Låst

Wi:

Jeg har givet nogle stjerner i den her tråd - blandt andet til Martin Thorborg og Fashion-Seller, det er hverken 4 eller 5 stjerner, men 1 stjerne, og jeg vil gerne forklarer hvorfor.

Fashion-Seller skrev blandt andet: "De er ved at være på niveau med vores "gode ven" Adolf, hva angår smedekampagner og virkemidler", hvis man forstår den rigtigt, så er det ikke så skide positivt igen, og jeg er ikke enig, derfor 1 stjerne.

Martin Thorborg skriver: "DF er uden sammenligning den største katastrofe i dansk politisk historie", hvilket jeg heller ikke er enig i, ikke engang tilnærmelsesvis.

Min mening betyder ikke at jeg stemmer DF - nej jeg stemmer sgu slet ikke, da jeg ikke finder nogle partier værd at stemme på, på nuværende tidspunkt, men at kalde deres mediestunts for Adolf Hitler-agtige og det værste der er sket for dansk politik, er stærkt overdrevet - det er i al fald min mening.

DF kan til tider være snotdumme, men de kan også i modsætning til andre partier være komplet geniale! Jeg sofa-støtter dem i mange ting, men jeg sofa-støtter også de andre partier i mange ting, men ingen har fået mig til at stemme endnu, og det er til trods for at jeg læser en del politik. Jeg begiver mig dog ikke ud i en politisk diskussion nu, da jeg finder det komplet irrelevant, da DF er jo åbenbart er djævlen - hvilket ikke er tilfældet.

JA! Gu' fanden er det da sikkert hårdt at sige nej til at de må komme til landet, men knap 10% af Danmark består i forvejen af indvandrere, og det er rigeligt - FOR NU! Det er snart tid til at vi bruger en masse penge på at komme på toppen igen, i stedet for at smide milliarder af kroner efter andre, hvis problem vi ikke havde før.

Når vi atter er på toppen, og vi har styr på landet, så kan vi stille og roligt begynde at lukke sluserne op igen, men hvorfor overdrive? 30-40 tusinde per år er sgu lige overdrevet nok. De ressourcer kunne bruges på andet der kan gavne landet på sigt, og derved i fremtiden skabe en bedre velfærd.

Ingen skal smides ud, det er ikke der jeg vil hen - med mindre de selvfølgelig laver nogle supersyge kriminelle ting, som overhovedet ikke høre til her.

Skal noget gøres, så skal det gøres ordentligt, og jeg synes IKKE vi kan håndtere jobbet med at få så mange indvandrere ind - vær enig eller uenig, det er irrelevant.

Det er vel heller ikke for sjovt at DF vel er Danmarks suverænt største parti?  Jeg mener, det er fair nok at man ikke kan lide dem, men det må også være grænser for hvor meget lort de fortjener.

Selvom dette nok skaber en diskussion - eller måske ikke, så er det mit formentlig eneste indlæg i tråden - jeg ville blot begrunde mine stjerner og komme med et input til, hvorfor folk måske og måske ikke kan lide DF.

Fortsæt go' dag Smile Beer

Enig især med den sammenligning med Adolf

jeg er ikke en der stemmer DF , med det overskred min grænse denne sammenligning med især adolf .

jeg er især sur over sammenligning med adolf og de 2 verdens krige at der ikke var nogle forskel i virkemidler DF  bruger og Adolf bruger , når man bare siger på 3 linjer 3 teksten uden at bruge en god tid hvorfor

Det er en af de enkle gange jeg vil kræve man tager sig den tid det nu engang går at skrive hvorfor du mener det , det kan blive et omfattende indlæg , med det ville jeg ikke normalt kræve ,med nu er det en  sammenligning med jøde udryddelse og det der skete og de langt over 100 millioner mennesket der dødet i de 2 krige , at det derfor overskred min grænse og især ikke gider lave et indlæg på over 3 linjer om det , jeg havde nok regnet med 20-30 sider kombineret med links der forklaret denne ekstrem tragedie kan sammenlignes med DF og ADOLF

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 4 ud af 10 (94 indlæg)