Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Callcenter Hot or Not

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

jannie N:

hej. Ja det er lovligt, men uden "kundens" tilladelse til at blive kontaktet, er det kun forsikringer, aviser og nogle enkelte ting der er i orden. Meeeen den accept er der jo mange internet konkurrencer der henter til jer, så jeres kunde har det sikkert klar såfremt vi snakker b2c.

Mit bedste råd til jer er at starte i det små -i princippet behøver I intet andet end pc og telefon!

Mvh Jannie, mødebooker

 

Ved kunden at de har givet den accept?  

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jeg savner i branchen er et godt arbejdsmiljø for de ansatte.

Som det er nu er man ligeglad med de ansatte, man finder bare nogle nye.

De største problemer er den akustiske arbejdsmiljø

 

 

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael_N1973:

jannie N:

hej. Ja det er lovligt, men uden "kundens" tilladelse til at blive kontaktet, er det kun forsikringer, aviser og nogle enkelte ting der er i orden. Meeeen den accept er der jo mange internet konkurrencer der henter til jer, så jeres kunde har det sikkert klar såfremt vi snakker b2c.

Mit bedste råd til jer er at starte i det små -i princippet behøver I intet andet end pc og telefon!

Mvh Jannie, mødebooker

 

Ved kunden at de har givet den accept?  

 

Hej.

Det vil jeg helst ikke gøre mig klog på, min erfaring med b2c er meget lille -jeg holder helst snitterne helt fra det, smil. Det er sket at jeg selv er blevet ringet op på den måde, men så har den rare sælger startet med at fortælle mig hvor de har fået min acccept. Og ja, der har jeg da når det kom til stykket kunnet huske det... Mon ikke det også er tilfældet ved en del andre? Eller er det bare mig der er mærkelig, smil, smil...

Mvh jannie

 

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael_N1973:

Det jeg savner i branchen er et godt arbejdsmiljø for de ansatte.

Som det er nu er man ligeglad med de ansatte, man finder bare nogle nye.

De største problemer er den akustiske arbejdsmiljø

 

 

 

Og på den måde bliver det netop en speedsnakkende 18 årig der skal supplere su´en der sidder og ringer rundt -ikke nogen der ved en klejne om hvad de snakker om når det kommer til stykket. De holder 3 måneder og kommer heller ikke til at vide hvad de snakker om, det kan de ikke nå.

Det bedste ville være at finde nogen der vil det, fordi det er det de har valgt de vil lave. Behandle dem ordentligt og holde på  dem. Det må da  være billigere på den lange bane, end at skulle lære nye op hver og hveranden dag.

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

jannie N:

Michael_N1973:

Det jeg savner i branchen er et godt arbejdsmiljø for de ansatte.

Som det er nu er man ligeglad med de ansatte, man finder bare nogle nye.

De største problemer er den akustiske arbejdsmiljø

 

 

 

Og på den måde bliver det netop en speedsnakkende 18 årig der skal supplere su´en der sidder og ringer rundt -ikke nogen der ved en klejne om hvad de snakker om når det kommer til stykket. De holder 3 måneder og kommer heller ikke til at vide hvad de snakker om, det kan de ikke nå.

Det bedste ville være at finde nogen der vil det, fordi det er det de har valgt de vil lave. Behandle dem ordentligt og holde på  dem. Det må da  være billigere på den lange bane, end at skulle lære nye op hver og hveranden dag.

 

Problemet er provisionslønningerne.

Det koster ikke virksomheden noget om sælger ikke laver noget resultat

 

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lidt af en generalisering ;) det er jo ikke alle teleterrorister der arbejder på provision ... heldigvis da...

Og selv hvis de gør, så koster de tid hver gang der skal findes en ny. det er lige så godt som at koste penge i den sidste ende... 

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Vores plan er, at vi vil finde nogle komptente medarbejdere, som er voksne mennesker. Dette vil vi, for at undgå problemet med at have disse speedsnakkende 18 årige pistolsælgere. Men også af respekt for vores kunder og deres kunder (ikke sagt at dem der benytte unge mennesker ikke respekterer deres kunder), for personligt ville jeg heller have en i røret som reelt set kunne være en ansat sælger og ikke en jeg kunne høre der ringer fra et callcenter. Problemet her ser jeg nemlig så, at personen man ringer til, vil have en tvivl om, om man overhovedet vidste hvad det var man snakkede om. Det jeg ser som vores udfordring er, både at få fat i de rigtige mennesker, men også det at vi skal have vores medarbejdere optrænet korrekt i kundens ydelse. For som jeg ser det, har vi phonere der ved hvem de ringer ud til og hvad deres funktion er (sælge produkt eller mødebooke...) vil de også virke mere reele overfor kunden, og derved forhåbentlig være i stand til at booke eller sælge mere.

Kan man godt se sådan på det, eller er jeg helt tabt af vognenSmile 

Torben

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

hej... nej du er ikke helt tabt ;) det er jo netop det jeg mener. Og pas på, der er længere end man skulle tro mellem dem der både kan og vil !

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

når man hører snak i baggrunden så ved man det er fra ett callcenter.

 

Hvordan vil du finde de rette mennesker?

 

har du en målgruppe når det drejer sig om vilke produkter du vil sælge?

 

jeg tror nemlig på specialisering.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Du har selvfølgelig ret i det med snak i baggrunden, men er der ikke næsten det på alle arbejdspladser?

Udvælgelsen af medarbejdere vil jo foregå ved søgning og så indtagning af kandidater til samtaler. En af kollegaerne har erfaring i ansættelse.

Fremtidig kunder har vi igennem et ejerskab fra en anden virksomhed, som har et netværk, som har udtryk at de gerne vil benytte os hvis vi starter.

Vi vil i starten se hvad der er muligt, om det er at satse stort eller specialiseret. men vi kommer helt klart til at beskæftige os indenfor nogen specifikke branchen. Udover brancher, vil vi, jo længere vi kommer revaluere vores situation, og så den vej specialicere os. Fordi jeg giver dig helt ret i, at man skal dette, ellers vil det jo netop være sådan, at vores phonere skal vide for meget og det bliver for indøvet og robotagtig.

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)