|
Er det kun b2b eller også b2c ?
|
Vi regner med at spænde over både b2b og b2c. Angående telemarketing viden, så har en af "partnerne" en solid viden indenfor dette felt. Men når der skal phones, så vil der blive ansat nogen kompetente folk til dette. Den økonomiske baggrund har vi dækket ind, og vi regner med at starte med en crew på ca. 4 mand. |
beklager sidespring
men er b2c telesalg lovligt? |
hej. Ja det er lovligt, men uden "kundens" tilladelse til at blive kontaktet, er det kun forsikringer, aviser og nogle enkelte ting der er i orden. Meeeen den accept er der jo mange internet konkurrencer der henter til jer, så jeres kunde har det sikkert klar såfremt vi snakker b2c. Mit bedste råd til jer er at starte i det små -i princippet behøver I intet andet end pc og telefon! Mvh Jannie, mødebooker |
Jeg vil gerne hjælpe jer i gang i starten med et gratis telemarketingsystem, hvis det kan hjælpe jer? |
glemte lige... nu skal jeg jo ikke lige bruge noget call center ti-hi... så hvad jeg ville lægge vægt på er svært. jeg bliver dog selv lidt irreteret når der ringer en 17 årig der læser sin salgstale op fra et stykke papir! (Så går der nemt sport i hvor længe man kan holde vedkommende i røret uden at købe noget, smil-smil) Så sørg for det ikke er den slags!! Alfa og omega er hvem der sidder og ringer. Speedsnakkende pistolsælgere frarådes hermed på det kraftigste. Folks attitude over for det? tjaee... hvis man læser med herinde er der ingen grænser for hvor meget folk haaader at blive ringet op på den måde. Men når det kommer til stykket er der måneder imellem en der faktisk bliver sur. Og det er alligevel altid bare en eller anden receptionist. Håber det var til lidt hjælp |
Kommer an på hvordan man gør det, og hvordan man informere den private kunde om, hvad det er man har gang i. Men vi har en der er uddannet jurist, så han er ved at se alle disse aspekter igennem |