Hej alle sammen..
Nu har jeg snart været arbejdsløs i 1 år, og jeg har det ikke særlig godt med det.. Jeg søger og søger og søger, men det gir bare ikke bid.. Jeg har ingen uddanelse, og har ikke lyst til at tage en endnu fordi jeg hellere vil ud på arbejdsmarkedet. men kan godt se at hvis jeg ikke snart for et job er det, det eneste jeg kan gøre.. Jeg er ved at gå spykisk ned af det, jeg har intet og give mig til sidder foran tv'et og min computer hele tiden, mine venner er i skole og arbejder.. Jeg går til min sport men det hjælper mig bare ikke rigtig. og har det enormt dårligt.. Hvad kan jeg gøre? Jeg er 18 år og bosat i Herning... |
Først og fremmest er det super GODT at du ikke kan lide din situation, alt for mange er tilfredse med at sidde og dø i sofaen eller foran noget permanent underholdning.
Den fedeste underholdning er dit eget liv, det eventyr du selv skaber
Nå det er sagt... klø på havde du boet i København, havde jeg kunnet skaffe dig noget arbejde, du har den helt rette attitude, men du skal altså skrabe noget viden til dig, som du kan sælge. En dag bliver du gammel, og så forstår du lige pludselig hvorfor folk siger at viden er guld.
Sæt i gang ! :-)