Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg komme i klemme?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer -

Hvis man er i den uheldige situation, at have modtaget utrolig dårlig håndværkerarbejde, oplevet dårlig kommunikation, blevet løjet overfor, og i det hele taget blevet behandlet utrolig dårlig af firmaet.

Må jeg så skrive deres navn, og om min dårlige oplevelse på en blog? uden at de kan sagsøge eller gøre andet ved det?

mvh

Mark

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:38

Mark Andersen - Kørekortportalen.dk:
Må jeg så skrive deres navn, og om min dårlige oplevelse på en blog? uden at de kan sagsøge eller gøre andet ved det?

Vi har ytringsfrihed i danmark og naturligvis kan de sagsøge dig. Så du skal bare sørge for at kunne have dokumentationen i orden.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:39

Hvis du kan dokumentere det, så ja.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:43

Hej begge to og tak for svaret.

Jeg har nogle billeder af arbejdet.

Så kan jeg  godt skrive, dårlig arbejde af xxx - og så det billede?

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 15:52

Hej Mark

Du kan stortset gøre som du vil, men vær opmærksom på at du kan blive sagsøgt.

Vi havde et lignende problem sidste år, hvor en hjemmeside der solgte samme produkter som os oplyste at de var en del af vores virksomhed (www.batteri-marked.dk)

Efter at have taget kontakt til DK-hostmaster og udbyderen af siden samt selvfølgelig personen bag siden (uden held) valgte vi at oprette en næsten indentisk side på domænet www.batterimarked.dk 

Det nye domæne blev lidt bedre indexeret i Google og man ramte dermed vores side først, hvilket fik ham op af stolen og der blev rettet lidt på siden.

Så - ja - du kan godt 'svine' ham til dog skal du være opmærksom på følgerne!

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:12

Hej Michael

Det er netop følgerne, som skræmmer mig fra at gøre det.

Derfor vil jeg også gerne vide lidt mere om dem, før jeg smider noget på nettet.

Kan de sagsøge, ud at have kontaktet mig først, og spurgt om jeg vil slette det?

Nu skal det ikke lyde som om, at jeg er ude på at ødelægge firmaet! Jeg vil blot advarer mod meget dårlig kommunikation og dårlig arbejde. - Mest af alt i håb om, at firmaet selv indser det. Måske endda kommer med en undskyldning.. men det er måske for meget at forlange (;

mvh

Mark

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 16:18

Hvis firmaet har en hjemmeside kan du starte med at skrive om din oplevelse på trustpilot.dk, hvilket vil give andre et indblik i firmaet.

Der er delte meninger om Trustpilot og dem behøver vi ikke komme ind på, men det er en mulighed.

Når jeg som privat person handler på nettet og bliver svinsk behandlet kontakter jeg firmaet og hjælper det ikke (det gør det mange gange) kommer min oplevelse på Trustpilot samtidig med at firmaet gøres opmærksom på dette, min oplevelse er at det hjælper men der er selvfølgelig virksomheder der er fløjtende ligeglad.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:31

Hej igen

Ja det har jeg også overvejet- personligt bruger kun selv trustpilot, når det handler om internetsider og ikke fysiske butikker - det kunne være jeg skulle begynde på det (:

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:31

Mark Andersen - Kørekortportalen.dk:
Det er netop følgerne, som skræmmer mig fra at gøre det.

Du kan sagtens skrive at du syntes at firma x har udført et dårligt stykke arbejde og så vedlægge et billede og beskrivelse.

Hvad der kan være et problem er hvis du skriver at firma x består af svindlere - så kan de godt vinde en sag imod dig.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 20:01

Firmaet kan selvfølgelig sagsøge dig, hvis de mener at du har været grund til de har mistet omsætning, og du ikke har grundlag for dine anklager mod dem.

Hvis ikke du har fået syn og skøn på sagen, og fået medhold så kan de dog ikke rigtigt gøre noget.

Anmeldhåndværker, vavirk og Trustpilot ville nok være den sikre vej at gå.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)