Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min nye facebook side :)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra albertslund
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey latenight amino's

Ville lige hører jer om min nye facebook side, holder navn, temaet og konceptet :) ? (ris og ros)

Grine Grotten

- Nichlas

Grin med på facebook i Grine Grotten Skype-Giggle

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 07:18

Nichlas B.:

Hey latenight amino's

Ville lige hører jer om min nye facebook side, holder navn, temaet og konceptet :) ? (ris og ros)

Grine Grotten

- Nichlas

Hvad er dit mål med din gruppe/side på facebook? 

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 07:33

Der kan jo ikke tjenes penge på det, men det er da meget hyggeligt. Måske skulle du prøve at lave en hjemmeside med videoer (en simpel wordpress), og så sætte reklamer i siderne? Det kræver selvfølgelig at du kan finde gode interessante videoer, samtidig med at du kan skrive en unik tekst.

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 10:36

Andreas Linde:

Der kan jo ikke tjenes penge på det, men det er da meget hyggeligt.

Jeg har et andet syn på det.

Der hvor der er mennesker er der penge at tjene. Dit forslag om at lave en wordpress kan tjene penge, men der er ingen mennesker.

Så Nichlas starter ud med at samle mennesker, der kan fungere som trafik der ved senere lejlighed kan kapitaliseres ved at udsætte den reklamer. Indtil han har samlet nok mennesker til det giver afkast - er det en god idé ikke at blinke med reklamer.

Jeg har selv et koncept som det Nichlas forsøger at banke op, og jeg er ikke ked af mine +20.500 fans, som jeg nu kan lægge reklamer for øjnene af.

Det er hamrende meningsløst, men til gengæld er det useriøst

Den ukronede konge af social media

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Fra  Linde-media Skrevet kl. 10:42

Du har misforstået mig. 
Det jeg mente var, at hvis han IKKE lagde reklamer op, og IKKE lavede nogle former for aftaler med virksomheder, om at lægge reklame-klip i starten af videoerne, så er der ikke noget grundlag for indtjening. Han har jo netop ikke lagt reklamer op, hvis du tjekker hans side.

Desuden kan jeg ikke se den store ''viral'' effekt i facebook-siden.

Det er jo lige meget om det er meningsløst, der skal bare være nogle gode penge i det :=). 

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Fra  Linde-media Skrevet kl. 10:52

Derudover så har jeg tjekket din facebook side med de 20.000, MEN grunden til at du har så mange medlemmer, er jo at dit indhold er unikt! Grine-grottens side er ikke unik - endnu. Han laver jo ikke selv videoer, men finder interessante videoer. Jeg siger ikke at idéen ikke holder, men jeg siger at den skal have en unik vinkel, for at kunne være interessant for folk, og for at skaffe nogle medlemmer og deraf tjene penge på reklamer. 

Fra albertslund
Tilmeldt 6. Oct 09
Skrevet kl. 13:22

Johnnysks.Dk:

Nichlas B.:

Hey latenight amino's

Grine Grotten

- Nichlas

Hvad er dit mål med din gruppe/side på facebook? 

at skabe et sted hvor folk kan komme forbi og ha det sjovt.

Fra albertslund
Tilmeldt 6. Oct 09
Skrevet kl. 13:30

Andreas Linde:
Grine-grottens side er ikke unik - endnu.

Hej andreas, giv mig lige en chance, siden er helt ny og jeg har ikke prøvet det før. Jeg er fuld igang med at lære / finde nye metoder til at folket kommer forbi og hygger sig :) 

Fra albertslund
Tilmeldt 6. Oct 09
Skrevet kl. 13:37

Thomas Bigum:
Så Nichlas starter ud med at samle mennesker, der kan fungere som trafik der ved senere lejlighed kan kapitaliseres ved at udsætte den reklamer. Indtil han har samlet nok mennesker til det giver afkast - er det en god idé ikke at blinke med reklamer.

Ja lige præcis ThomasYes. Og nu skal jeg liiige igang med det hele, nu er facebook-designet færdig hverfald, og nu det så videre til det lidt mere spændene indhold :)

Sweet playlist du har på den ukronede forresten.

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Fra  Linde-media Skrevet kl. 14:24

Det har jeg også fuld forståelse for. Det er bare vigtigt at man har en idé om hvad der kan gøre din side unik, speciel eller hvad du nu vil kalde det. Der findes alt for mange ligegyldige facebook-sider som har 10 ''likes'', og det er alle nære venner - det er der ikke penge i. 

Jeg vil ikke tage alt modet fra dig, og jeg synes det er fedt at du vil gøre det og prøve at lave noget sjovt! 

VH
Andreas Linde 

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)