Hvis du kan alt det grundlæggende i html og css, så burde du kunne bikse noget sammen ret hurtigt :-) Hvis du kan en del php, så er det heller ikke svært at designe et forum fra bunden af, som virker bedre, det er jo blot hente og vise fra databasen - og så eventuelt et login-script, da jeg ikke går ud fra du kan programmere det endnu? :)
|
Hej Christoffer.
Som iværksætter, bliver du nødt til at være temmelig innovativ og ikke blot kopiere allerede eksisterende koncepter. Her hentyder jeg både til valget af navn samt sidens generelle formål.
Da jeg er en del af din målgruppe, vil jeg lige komme med mit besyv på hvorfor dette ikke er noget for mig.
Amino er etableret og stiftet af en herre vi nok alle kender, en mand med en masse erfaring i rygsækken som ved hvilke områder, der er vigtige og relevante at finde oplysning på. Både fordi man kan havne med stor personlig gæld, eller komme på kant med loven selvom man ikke havde i sinde at begå en kriminel hændelse. Hans netværk spænder vidt fra øst til vest og den goodwill han må have haft, har bragt en masse fageksperter ind, som glædeligt giver os gratis svar på spørgsmål indenfor deres kompetencer. Dette er uundværligt når vi kommer ind på den usikkerhed og frygt man ofte har, og derfor vil man gerne kunne modtage svar fra kyndige erhvervsfolk med flere års erfaring. Ikke sagt, at unge ikke kan dele erfaringer og råd, men dette er allerede fornyligt blevet gjort tilgængeligt her på selve sitet. Da aktiviteten er stor, modtager du typisk også svar inden ret lang tid og man får måske lige reddet en problemstilling som ellers kunne have kostet meget på enten det personlige plan eller økonomiske.
Personligt foretrækker jeg et samlet sted, for al information og ville ikke skifte platform medmindre det virkeligt havde sine grunde.
Hvad kan du tilbyde som jeg ikke allerede finder her?
Det var blot min personlige holdning, og skal ikke være herre over hvad du laver og hvad andre tilmelder sig :-) Ønsker dig al held og lykke med dine projekter.