Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter forum til unge:)

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen som kunne sige hvad der skulle gøre bedre på det, så man ville bruge det?:)

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 01:11

Først og fremmest er det utrolig svært at starte en side hvor der kun ligger et forum på. Min erfaring siger mig at du skal gøre tingende omvendt.

Start med at lave en rigtig god side til unge iværksættere. En side med masser af gode artikler alle med en vinkel der er direkte henvendt til unge.

Start så evt. en blog op på siden hvor folk har mulighed for at kommentere dine indlæg. Når du har opbygget en stabil trafik (200-300 besøgende om dagen) til din hjemmeside og kan se at der rent faktisk er et marked / interesse for dit overordnede emne, kan du så overveje om du vil have et forum på din hjemmeside.

Du kan evt. læse en artikel jeg skrev tilbage i 2009. Undgå at sætte forum på din nyopstartede hjemmeside

Det kan godt lade sig gøre at starte en side kun med et forum på, men hvis det ikke skal blive ekstremt op ad bakke, ja så bliver det på baggrund af sit personlige brand.  Og for at opbygge dette brand, ja så vil jeg mene det første skridt er at have en hjemmeside med masser af godt indhold og mange trofaste besøgende...

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Fra  CON Media Skrevet kl. 01:14

switch:

Først og fremmest er det utrolig svært at starte en side hvor der kun ligger et forum på. Min erfaring siger mig at du skal gøre tingende omvendt.

Start med at lave en rigtig god side til unge iværksættere. En side med masser af gode artikler alle med en vinkel der er direkte henvendt til unge.

Start så evt. en blog op på siden hvor folk har mulighed for at kommentere dine indlæg. Når du har opbygget en stabil trafik (200-300 besøgende om dagen) til din hjemmeside og kan se at der rent faktisk er et marked / interesse for dit overordnede emne, kan du så overveje om du vil have et forum på din hjemmeside.

Du kan evt. læse en artikel jeg skrev tilbage i 2009. Undgå at sætte forum på din nyopstartede hjemmeside

Det kan godt lade sig gøre at starte en side kun med et forum på, men så bliver det på baggrund af sit personlige brand.  Og for at opbygge dette brand, ja så vil jeg mene det første skridt er at have en hjemmeside med masser af godt indhold og mange trofaste besøgende...

Okay tak for hjælpen:) jeg havde faktisk sat en blog op, i retning af det her emne, du kan tjekke den her www.ung-med-firma.dk men, der var ingen som rigtig kommenterede på dem, fik en enkel kommentar:/

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 03:59

Cyberman29:
jeg havde faktisk sat en blog op, i retning af det her emne, du kan tjekke den her www.ung-med-firma.dk men, der var ingen som rigtig kommenterede på dem, fik en enkel kommentar:/

Ja trafik kommer jo ikke ud af ingenting.

Cyberman29:
Hvis man evt gav siden en chance:)

Du får det til at lyde som om, at det er vores skyld, at der ikke er trafik på siden. Christ!

Giv mig én god grund til at jeg skulle hoppe fra Amino.dk til øhm... Omina.dk.

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Fra  CON Media Skrevet kl. 13:21

Magnus:

Cyberman29:
jeg havde faktisk sat en blog op, i retning af det her emne, du kan tjekke den her www.ung-med-firma.dk men, der var ingen som rigtig kommenterede på dem, fik en enkel kommentar:/

Cyberman29:

Ja trafik kommer jo ikke ud af ingenting.

af ingeting? jeg syntes da der er meget brubar information, for folk som ikke ved så meget:)

Cyberman29:
Hvis man evt gav siden en chance:)

Du får det til at lyde som om, at det er vores skyld, at der ikke er trafik på siden. Christ!

Giv mig én god grund til at jeg skulle hoppe fra Amino.dk til øhm... Omina.dk.

Nej, det er ikke jeres skyld, og det var ikke det jeg mente, det jeg mener er at hvis man gav siden en chance, istedet for bare at sige det er noget l*rt uden at have prøvet den, og det kan jo være det giver godt i sidste ende:)

Men jeg kan se der ikke rigtig er nogen, som har lyst til siden, men jeg vil prøve at opbygge et godt forum alligevel, og når det er godt opbygget, med nok besøgende, kan jeg godt skrive et nyt indlæg:)

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)