Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter forum til unge:)

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Godav kære Aminoer:) håber i har haft en dejlig dag:)

Jeg har her de seneste par dage gået og arbejdet på et nyt forum, for unge iværksættere.
Jeg ved godt at Amino er et super godt forum, hvor du kan få helt vildt meget hjælpe, og det skal Amino da også have ros for!Smile

Men Amino har en meget bred målgruppe, og derfor syntes jeg at der burde være et sted på nettet hvor unge iværksættere, kan dele deres erfaringer med hinanden, og hjælpe hinanden med deres spørgsmål og problemer:) og så de unge også kan etablere netværk mellem hinanden...

Selvfølgelig er de ældre erfarne iværksettere også meget velkommen, som helt sikkert kan svare på mange af de spøgsmål de unge har, og det oplever jeg jo også her på Amino.

Kom gerne med respons på forummet, og jeg skal lige understrege at forumet stadig er demo, så der kan godt opstå fejl:)

Håber i vil tage godt imod det, og være aktive på det, så det bliver et godt værktøj for unge ivæksættere.

I kan tjekke forummet ud her http://omina.dk

Dbh Christoffer (Stifter af Omina.dk)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:02

Omina
Amino

Tja... Like I care ;-) Men mon ikke den er lavet lidt med vilje? Det er jo blot A og O der er byttet om..

I øvrigt ville jeg ikke bruge den side. Den er baseret på en gratis platform, og et undskyld mig elendigt design, der er intet tiltrækkende ved det.

Men held og lykke..

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Fra  CON Media Skrevet kl. 23:03

Det sjovt du siger det, men faktisk ikke, jeg fik hjælp af en ven med navnet til forumet, og der sagde han nogle indskud, og der lød omina.dk godt:) men håber da ikke det gør noget?:)

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 23:04

Hvorfor skulle jeg anvende din side ?

Siden er ikke pæn.

Siden er et standard system.

Har siden nogle super fede brugere som gør jeg vil have hjælp fra dem ?

Hvad har du at tilbyde jf. dine konkurrenter ?

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:04

Cyberman29:

Det sjovt du siger det, men faktisk ikke, jeg fik hjælp af en ven med navnet til forumet, og der sagde han nogle indskud, og der lød omina.dk godt:) men håber da ikke det gør noget?:)

Nå okay :)

Men held og lykke med det.

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 23:06

Der skal ihvertfald arbejdes på designet før du får fanget nogle brugere.

- Det ligner l*rt på min 1920x1200 skærm, bare for at få det sagt lige ud.

Og så er det sjovt at navnet ligger så tæt op ad Amino - men hvis det er en tilfældighed er det ret godt klaret Smile

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Fra  CON Media Skrevet kl. 23:08

Hvis de unge ivæksettere, vil begynde at komme til forummet, kan du jo dele erfaringer med andre, hjælpe andre, og omvendt:)

Jeg har lavet det som et hygge sted for unge iværksættere, og hvor de kan samles, og hjælpe hinande med dvs ting:)

Men forummet er mest tænkt til unge ivæksættere, men ældre iværksættere er også meget velkommen:)

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 23:09

Jeg er ung og har stadig ovenstående spørgsmål :)

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Fra  CON Media Skrevet kl. 23:09

Frederik Nielsen:

Der skal ihvertfald arbejdes på designet før du får fanget nogle brugere.

- Det ligner l*rt på min 1920x1200 skærm, bare for at få det sagt lige ud.

Og så er det sjovt at navnet ligger så tæt op ad Amino - men hvis det er en tilfældighed er det ret godt klaret Smile

Okay, kender i evt nogle som ville kunne forbedre det?:)

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Fra  CON Media Skrevet kl. 23:11

Next.man:

Jeg er ung og har stadig ovenstående spørgsmål :)

Jeg kan godt følge dig lidt, men hvis det bliver et aktivt forum, vil der jo være stor hjælp at hente, man skal jo starte et sted:)

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)