Godav kære Aminoer:) håber i har haft en dejlig dag:)
Jeg har her de seneste par dage gået og arbejdet på et nyt forum, for unge iværksættere. Men Amino har en meget bred målgruppe, og derfor syntes jeg at der burde være et sted på nettet hvor unge iværksættere, kan dele deres erfaringer med hinanden, og hjælpe hinanden med deres spørgsmål og problemer:) og så de unge også kan etablere netværk mellem hinanden... Selvfølgelig er de ældre erfarne iværksettere også meget velkommen, som helt sikkert kan svare på mange af de spøgsmål de unge har, og det oplever jeg jo også her på Amino. Kom gerne med respons på forummet, og jeg skal lige understrege at forumet stadig er demo, så der kan godt opstå fejl:) Håber i vil tage godt imod det, og være aktive på det, så det bliver et godt værktøj for unge ivæksættere.
I kan tjekke forummet ud her http://omina.dk
Dbh Christoffer (Stifter af Omina.dk) |
Omina
Amino
Tja... Like I care ;-) Men mon ikke den er lavet lidt med vilje? Det er jo blot A og O der er byttet om..
I øvrigt ville jeg ikke bruge den side. Den er baseret på en gratis platform, og et undskyld mig elendigt design, der er intet tiltrækkende ved det.
Men held og lykke..