Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sæt dit præg på Amino Debat

Side 4 ud af 19 (189 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

En lille ting...

Sådan en mouseover forstørrelse af profilbilledet kunne være ret godt. Billederne er så små, at det ikke altid er til at se om det er en man kender. Og så sker det jo også at en kvindelig iværksætter forvilder sig herind.

God ide, den er på listen!

Dbh Martin

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 22:25

Martin Thorborg:

Dommeren:

Et link i bunden af hver tråd.

Jeg mangler en funktion til at komme tilbage til forsiden (debatlisten)

Min hvide mus har fået en skade efter en dobbelt nelson med headslammer op mod væggen, da den var skyld i et slettet dokument, som jeg måtte skrive helt om. Nu kan den ikke mere scrolle opad Sad
Derfor savner jeg inderligt et link i bunden af hver tråd.

Vil det ikke være bedre at komme tilbage til toppen af den side man er på?

Dbh Martin

Jo, det vil nok være mere nærliggende.
Et link "Top" ville være lækkert.

Fra Vemmelev
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 297
Fra  MyPets.dk Skrevet kl. 22:27

Hej Martin

Bær over med mig hvis dette ikke kan lade sig gøre teknisk...

Jeg læser ofte Amino fra "corporate netværk" i større danske firmaer hvor Facebook er blokeret pga. stramme personale/IT politikker.

På Amino viser I et par "Del med dine venner" og "Bliv den første i hele verden som synes godt om dette" links på alle indlæg og det ser altså helt fjollet ud når Facebook er blokeret i firewall'en. Så bliver den iframe som Facebook grafikken burde have stået i erstattet med en iframe som skriver"Du har ikke adgang til en skid - pas dit arbejde i stedet for at surfe Amino..."

Dette er selvfølgelig ikke et problem som er isoleret til Amino. Det betyder bare ekstra meget for layoutet på Amino pga. den placering I har for Facebook ikonerne.

Kunne man ikke I Jeres kode lave https links til Facebook i stedet for bare http ? På den måde vil problemet være løst for de fleste firewalls vedkommende (med mindre de bruger SSL inspaction eller lignende teknologier).

Mvh. Søren Vang,

www.MyPets.dk

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 22:28

En forbedring ville være god - Har nu lige været inde, og må erkende jeg faktisk aldrig har lagt mærke til knappen. Hvis indlæg der har nye indlæg kunne komme op i toppen (fed skrift) samtidigt med en visning af nye svar siden sidst, ja så ville jeg da være meget glad :-) Samtidigt med hvis linket "Dine indlæg" så, som du selv siger kunne gøre sig opmærksom.

Det skal selvfølgeligt være muligt at "afmelde" for nye svar.

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 22:29

Edit ikke læst hele tråden......

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:29

Lasse:

Ja, så har stjernerne en reel værdi og sammen med en begrundelse ville stjernesystemet give mening.

Den med at begrunde stjerner er jeg ikke enig i, der må man ytre sig i debatten.
Men at man kan se hvad andre får af stjerner er en god ide og er skrevet på listen.

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henrik Koudahl:

I bund og grund synes jeg at rammerne omkring debatten er ok.

Hvad jeg godt kunne tænke mig at der blev sat fokus på er på indholdet.

Amino kunne måske overveje at lade eksempelvis SKAT gæsteoptræde i debatten. Det kunne eksempelvis være om skat og moms ved opstart af virksomhed. Ved selvangivelsestid om selvangivelsen osv. Om SKAT er interesseret skal jeg lade være usagt - men må da være i lige deres ånd om at det er bedre at forebygge.

Dette kunne i princippet brede sig til alle mulige områder - iværksætteri og dagpenge, seo, valg af selskabsforms mv.

Jeg har på andre fora oplevet det som en god ting, hvor brugerne kunne stille spørgsmål i dagene op til "gæstedebatøren" var aktiv.

/Henrik

Hej Henrik

Det er det vi gør med Ekspertbloggerne og som før nævnt, så kommer deres indlæg og kommentarer ind i "Debat-oversigten" i toppen af Amino, nok allerede i morgen.
Med andre ord bliver ekspertblogs integreret bedre på Amino.

Jeg mener faktisk at vi har spurgt Skat og fået negativt svar, det er sjældent at offentlige myndigheder ønsker at deltage steder hvor de offentligt bliver hængt op på deres svar...

Men vi prøver at få så mange gode mennesker ind og hjælpe til!

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:36

Obuni - House of Creativity:

Jeg synes nu at det sker at man bare lige gerne vil komme med en begrundelse til personen og ikke som et egentlig indspark i debatten, da det enten vil dreje den et andet sted hen eller bare ikke rigtigt tilføje noget yderligere til den igangværende snak.

Med venlig hilsen

Tommy

Det forstår jeg godt, men vi skal også passe på ikke at gøre tingene så komplicerede at ingen kan finde ud af det.
Jeg prøver ikke at gøre Amino mere kompleks, men bedre at bruge :-)

Dbh Martin

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Lone71:

Hvorfor skal stjernerne være der???

De har skam været der i millioner af år Big Smile

Stjernerne på Amino og tilsvarende steder samt i alle forhold i samfundet og livet i form af ratings, er jo indikator for tilfredshed eller utilfredshed.

Uanset om det er i politik, kærlighed, krig, wouw factor, katastrofeniveau, orkanstyrke, vindhastigheder - så er der i alle henseender ratings.

Og ingen gider at gøre en indsats hvis ikke der rates og som også er et fingerpeg i retning af om man er på rette vej eller ej. Der findes så undtagelser, ligesom med grimme rockstjerner med smukke modeller, der er stjerner/ratings man ikke forstår, men selv det er en rating Big Smile

Køb ren argan olie her

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 22:38

Martin Thorborg:
Den med at begrunde stjerner er jeg ikke enig i, der må man ytre sig i debatten.
Men at man kan se hvad andre får af stjerner er en god ide og er skrevet på listen.

Det kunne evt bare være et gennemsnit?

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Side 4 ud af 19 (189 indlæg)