Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sæt dit præg på Amino Debat

Side 3 ud af 19 (189 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse:

Mulighed for begrundelse af stjerner og valg om at offenliggøre det på sin profil.

Det er faktisk også en ting jeg ofte mangler. Både som den der giver og den der modtager.

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:14

Jeg bakker op om igangs indlæg; alle skal have mulighed for at se hvem der giver dem stjerner.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 22:14

Martin Thorborg:

Lasse:

Mulighed for begrundelse af stjerner og valg om at offenliggøre det på sin profil.

Hvis man vil begrunde sine stjerner, kan man vel svare på indlægget?

Det er derfor jeg skriver "Mulighed", ikke et krav.

Martin Thorborg:
Mht. Profil, vil du vise de stjerner du har fået?

Ja, så har stjernerne en reel værdi og sammen med en begrundelse ville stjernesystemet give mening.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:14

Dommeren:

Et link i bunden af hver tråd.

Jeg mangler en funktion til at komme tilbage til forsiden (debatlisten)

Min hvide mus har fået en skade efter en dobbelt nelson med headslammer op mod væggen, da den var skyld i et slettet dokument, som jeg måtte skrive helt om. Nu kan den ikke mere scrolle opad Sad
Derfor savner jeg inderligt et link i bunden af hver tråd.

Vil det ikke være bedre at komme tilbage til toppen af den side man er på?

Dbh Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I bund og grund synes jeg at rammerne omkring debatten er ok.

Hvad jeg godt kunne tænke mig at der blev sat fokus på er på indholdet.

Amino kunne måske overveje at lade eksempelvis SKAT gæsteoptræde i debatten. Det kunne eksempelvis være om skat og moms ved opstart af virksomhed. Ved selvangivelsestid om selvangivelsen osv. Om SKAT er interesseret skal jeg lade være usagt - men må da være i lige deres ånd om at det er bedre at forebygge.

Dette kunne i princippet brede sig til alle mulige områder - iværksætteri og dagpenge, seo, valg af selskabsforms mv.

Jeg har på andre fora oplevet det som en god ting, hvor brugerne kunne stille spørgsmål i dagene op til "gæstedebatøren" var aktiv.

/Henrik

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

igang:

Lasse:

Og mulighed for at "ikke Plus" brugere også kan se hvem der giver stjerner. Det vil sandsynligvis sætte en stopper for overdrevent brug af et-stjernesystemet, og de unødvendige debatter der kommer ud af det.

Hvis man er så nysgerrig, så må man være Plus Medlem.
Ellers fint forslag, men det har vi ikke råd til.

Dbh Martin

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 22:21

Martin Thorborg:

Lasse:

Hvis man vil begrunde sine stjerner, kan man vel svare på indlægget?
Dbh Martin

Jeg synes nu at det sker at man bare lige gerne vil komme med en begrundelse til personen og ikke som et egentlig indspark i debatten, da det enten vil dreje den et andet sted hen eller bare ikke rigtigt tilføje noget yderligere til den igangværende snak.

Med venlig hilsen

Tommy

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lasse:

Ja, så har stjernerne en reel værdi og sammen med en begrundelse ville stjernesystemet give mening.

Stjernerne giver da altid mening. 1 for utilfreds med indlægget, 5 for tilfreds og midt imellem er midt imellem.

Hvis MT indfører samme muligheder som på Trendsales og QXL, så ender Amino sq da på Richardos hænder, men hey så kan MT få en "rigtig" Porsche Wink

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 10. Nov 09

Martin Thorborg:

igang:

Lasse:

Og mulighed for at "ikke Plus" brugere også kan se hvem der giver stjerner. Det vil sandsynligvis sætte en stopper for overdrevent brug af et-stjernesystemet, og de unødvendige debatter der kommer ud af det.

Hvis man er så nysgerrig, så må man være Plus Medlem.
Ellers fint forslag, men det har vi ikke råd til.

Dbh Martin

Tjener i SÅ mange penge på nysgerrige mennesker? Jeg mener.. 990 + moms for at se hvem der giver stjerner, er der nogen der er SÅ nysgerrige? Smile

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:23

M.P:

Da jeg ikke har opsat min email til "live" feed, og derved ikke bliver gjort opmærksom på besvarelser på stedet - Glemmer jeg ofte indlæggene, og må derfor gå tilbage i min historik på min profilside og finde emnet, ender nogle gange med jeg helt sveder det ud hvis vedkommende først besvare senere på aften hvor jeg så ikke er tilstede. Så ryger indlægget ud i bunden og væk - Derfor ville det være super hvis man lige kunne klikke "Nye besvarelser på indlæg" (der gerne var markeret i top af siden og gjorde tegn som når man modtager ny privatbesked) og få en liste over hvad der er sket mens man var væk :-)

Vi har som bekendt knappen "Dine Indlæg" som viser hvilke debatter du har deltaget i.
Kunne man lade knappen skifte farve og vise hvor mange nye indlæg der er kommet i de debatter siden sidste login?

Dbh Martin

Side 3 ud af 19 (189 indlæg)