Det er faktisk også en ting jeg ofte mangler. Både som den der giver og den der modtager. Med venlig hilsen Tommy |
Jeg bakker op om igangs indlæg; alle skal have mulighed for at se hvem der giver dem stjerner.
Det er faktisk også en ting jeg ofte mangler. Både som den der giver og den der modtager. Med venlig hilsen Tommy |
Jeg bakker op om igangs indlæg; alle skal have mulighed for at se hvem der giver dem stjerner.
|
Det er derfor jeg skriver "Mulighed", ikke et krav.
Ja, så har stjernerne en reel værdi og sammen med en begrundelse ville stjernesystemet give mening. |
Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.
Vil det ikke være bedre at komme tilbage til toppen af den side man er på? |
I bund og grund synes jeg at rammerne omkring debatten er ok. Hvad jeg godt kunne tænke mig at der blev sat fokus på er på indholdet. Amino kunne måske overveje at lade eksempelvis SKAT gæsteoptræde i debatten. Det kunne eksempelvis være om skat og moms ved opstart af virksomhed. Ved selvangivelsestid om selvangivelsen osv. Om SKAT er interesseret skal jeg lade være usagt - men må da være i lige deres ånd om at det er bedre at forebygge. |
Hvis man er så nysgerrig, så må man være Plus Medlem. |
Jeg synes nu at det sker at man bare lige gerne vil komme med en begrundelse til personen og ikke som et egentlig indspark i debatten, da det enten vil dreje den et andet sted hen eller bare ikke rigtigt tilføje noget yderligere til den igangværende snak. Med venlig hilsen Tommy |
Stjernerne giver da altid mening. 1 for utilfreds med indlægget, 5 for tilfreds og midt imellem er midt imellem. Hvis MT indfører samme muligheder som på Trendsales og QXL, så ender Amino sq da på Richardos hænder, men hey så kan MT få en "rigtig" Porsche |
Køb ren argan olie her
Tjener i SÅ mange penge på nysgerrige mennesker? Jeg mener.. 990 + moms for at se hvem der giver stjerner, er der nogen der er SÅ nysgerrige? |
Vi har som bekendt knappen "Dine Indlæg" som viser hvilke debatter du har deltaget i. Kunne man lade knappen skifte farve og vise hvor mange nye indlæg der er kommet i de debatter siden sidste login? Dbh Martin
|