Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webdesign KUN 1.500,- januar

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 7. Mar 09
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Du skal være meget velkommen til at skrive til min mail: sla@taenkkreativt.dk

Så finder vi ud af noget Smile

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 20:48

Søren Lander:

Og lad venligt være med at skrive lange sure opstød i min tråd, det er alligevel umuligt at fatte halvdelen af hvad du skriver - ikke en kritik af dine stavefejl- men en kritik af selve indholdet af det du skriver.

Du ville selv benytte dig af dette tilbud sidst - men du havde jo helt misforstået hvad tilbudet gik ud på og ville have mig til at uploade plugins?Håber ikke du er bitter fordi jeg ikke kunne hjælpe?

Bare skriv til mig Private beskeder hvis der er mere Smile

Man må gerne være uenig, og give udtryk for det. Men man begynder altså ikke at svine folk til pga. det. Han er så vidt jeg ved ordblind, og det er ikke fair at du skal fortælle ham, at han skriver dårligt - hans indhold er klart og tydeligt! 

Derudover har han altså en pointe i, at hvis vi alle sammen gjorde det hver eneste måned, så havde det jo været et forfærdeligt rod. De fleste læser jo trådene i boksen med ''seneste tråde'' eller hvad den nu hedder øverst på siden. 

Du burde blive amino-plus medlem. Det koster kun 999 eks. moms, og du tjener hurtigt pengene ind igen, ved at have et banner med dine tilbud, og et banner med dine normale priser. Desuden får du en bog om SEO, så du kan lave endnu bedre hjemmesider til folk.

VH Andreas Linde 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:54

KTJ-Media.dk:

Mikael christiansen:
korrekt sikkert mange vender tilbage med du har svært ved at få højere pris , når du fastholder dette billige tilbud
Ahh mikael, Vi alle er startet et sted. Og især inden for denne branche starter man tit ud med at gøre ting billigere, både for at lærer det helt at kende, men også for at få nogle kunder i hus. Hvor mange tror du der reelt set ville hyre en fyr hvis han intet har lavet for kunder men alligevel tager det samme som os andre der har været på markedet i en del år? ikke rigtig nogen efter min mening.

ud over det er der jo en del kunder i denne verden som insisterer på at det skal være det billigste af det billigste, og det er nok nærmere der problemet ligger. Sammen med at der er poppet så mange lavpris hjemmeside opsættere frem.

yderligere svare det lidt til at føtex eller brugsen får et super tilbud, som givetvis får en del mennesker ned i deres butikker. Og hvad gør rigtig mange mennesker så også når de er der? handler ind, da de i forvejen er der. Og deres mælk er jo stadig til en høj pris.

Og det samme sker jo når man kommer med god tilbud inden for stort set alle brancher.

MVH Kim

ja med de andre poster da ikke hver måneden sammen indlæg , igen og igen , med på et tidspunkt begynder andre vis en begynder kan jeg også ligge samme indlæg hver måneden og lige pludselige skal man bumpe trådene konstant for overhovedet at bemærke ens gode tilbud , gode vis ønsker vedvarende tilbud at køre amino.dk boost derved støtter du oveni denne portalen med alle de gode iværksættere tips

Selvfølgelige okay at skrive et godt tilbud , med selvfølgelige skal tingene ikke løbske alle begynder på det samme 30 % rabat hver måneden og når alle bare 5 % af amino.dk bruger gøre , poster tilbud på stripper , en fotograf ønsker flere opgaver ekstra hver måneden så skal du nok se hvor mange tråde der kun er i et godt tilbud.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 21:04

Mikael christiansen:

ja med de andre poster da ikke hver måneden sammen indlæg , igen og igen , med på et tidspunkt begynder andre vis en begynder kan jeg også ligge samme indlæg hver måneden og lige pludselige skal man bumpe trådene konstant for overhovedet at bemærke ens gode tilbud , gode vis ønsker vedvarende tilbud at køre amino.dk boost derved støtter du oveni denne portalen med alle de gode iværksættere tips

Selvfølgelige okay at skrive et godt tilbud , med selvfølgelige skal tingene ikke løbske alle begynder på det samme 30 % rabat hver måneden og når alle bare 5 % af amino.dk bruger gøre , poster tilbud på stripper , en fotograf ønsker flere opgaver ekstra hver måneden så skal du nok se hvor mange tråde der kun er i et godt tilbud.

Det lyder meget rigtigt, der er vidst også noget om at man ikke måned for måned må have det samme tilbud, er ikke helt inde i reglerne. men det virker nu meget logisk hvis ikke man må det da det jo så reelt set bliver til en fast pris og ikke et tilbud.

er der nogen som ved noget om det? kunne jo være meget rart at vide egentlig.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 7. Mar 09
Skrevet kl. 00:33

Andreas Linde:

Søren Lander:

Og lad venligt være med at skrive lange sure opstød i min tråd, det er alligevel umuligt at fatte halvdelen af hvad du skriver - ikke en kritik af dine stavefejl- men en kritik af selve indholdet af det du skriver.

Du ville selv benytte dig af dette tilbud sidst - men du havde jo helt misforstået hvad tilbudet gik ud på og ville have mig til at uploade plugins?Håber ikke du er bitter fordi jeg ikke kunne hjælpe?

Bare skriv til mig Private beskeder hvis der er mere Smile

Man må gerne være uenig, og give udtryk for det. Men man begynder altså ikke at svine folk til pga. det. Han er så vidt jeg ved ordblind, og det er ikke fair at du skal fortælle ham, at han skriver dårligt - hans indhold er klart og tydeligt! 

Derudover har han altså en pointe i, at hvis vi alle sammen gjorde det hver eneste måned, så havde det jo været et forfærdeligt rod. De fleste læser jo trådene i boksen med ''seneste tråde'' eller hvad den nu hedder øverst på siden. 

Du burde blive amino-plus medlem. Det koster kun 999 eks. moms, og du tjener hurtigt pengene ind igen, ved at have et banner med dine tilbud, og et banner med dine normale priser. Desuden får du en bog om SEO, så du kan lave endnu bedre hjemmesider til folk.

VH Andreas Linde 

Jeg er bestemt ikke interesseret i at svine nogen til Smile

Som jeg skrev: "Og som jeg skrev var det ikke en kritik af dine stavefejl - havde sjovt nok gættet at du var ordblind - det var en kritik af de ting du skrev"

Tilmeldt 7. Mar 09
Skrevet kl. 00:40

KTJ-Media.dk:

Mikael christiansen:

Det lyder meget rigtigt, der er vidst også noget om at man ikke måned for måned må have det samme tilbud, er ikke helt inde i reglerne. men det virker nu meget logisk hvis ikke man må det da det jo så reelt set bliver til en fast pris og ikke et tilbud.

er der nogen som ved noget om det? kunne jo være meget rart at vide egentlig.

MVH Kim

Mit tilbud gælder KUN de 3 hurtigste der melder sig. Når de 3 pladser er taget er der ikke flere der kan benytte sig af tilbudet den måned. Et tilbud der kun eksistere på amino og kun for de 3 hurtigste Smile

Tilmeldt 7. Mar 09
Skrevet kl. 00:49

Jeg reklamere netop ikke med: Webdesign til FØR 2.000,- NU KUN 1.500,- hver eneste måned, så ville den reelle fastepris jo være 1.500,- Wink

Mit tilbud er udelukkende til de 3 der er hurtigst til at bestille. Er du ikke én af de 3 hurtige må du betale den faste pris på 2.000,- eller forsøge at være hurtigst når de 3 pladser bliver frigivet næste måned, hvis det kan vente så længe.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 08:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Søren Lander:

Jeg reklamere netop ikke med: Webdesign til FØR 2.000,- NU KUN 1.500,- hver eneste måned, så ville den reelle fastepris jo være 1.500,- Wink

Mit tilbud er udelukkende til de 3 der er hurtigst til at bestille. Er du ikke én af de 3 hurtige må du betale den faste pris på 2.000,- eller forsøge at være hurtigst når de 3 pladser bliver frigivet næste måned, hvis det kan vente så længe.

Det er da vel det samme som at have det samme tilbud måned for måned? Jeg har som sagt hørt at der skal gå en rum tid før man må have det samme tilbud igen. Men ved som sagt heller ikke om det passer.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Tilmeldt 7. Mar 09
Skrevet kl. 10:38

KTJ-Media.dk:

Søren Lander:

Det er da vel det samme som at have det samme tilbud måned for måned? Jeg har som sagt hørt at der skal gå en rum tid før man må have det samme tilbud igen. Men ved som sagt heller ikke om det passer.

MVH Kim

Det er ikke det samme som at den reelle faste pris er 2.000,- når alle kunder - på nær de 3 hurtigste der finder mig gennem amino - betaler 2.000,- Wink

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 10:51

Søren Lander:
Det er ikke det samme som at den reelle faste pris er 2.000,- når alle kunder - på nær de 3 hurtigste der finder mig gennem amino - betaler 2.000,- Wink
sjovt du siger gennem amino :) altså jeg mener det er et offentligt forum, og der er en helt del kiggere.

Men ud over det har du jo så stadig det samme tilbud måned for måned, er det rigtig eller forkert?

Men husk stadig på at jeg siger ikke at det er sådan, jeg siger det er noget jeg har hørt ikke er helt lovligt.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)