Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webdesign KUN 1.500,- januar

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 7. Mar 09
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:

Søren Lander:
Det er ikke det samme som at den reelle faste pris er 2.000,- når alle kunder - på nær de 3 hurtigste der finder mig gennem amino - betaler 2.000,- Wink
sjovt du siger gennem amino :) altså jeg mener det er et offentligt forum, og der er en helt del kiggere.

Men ud over det har du jo så stadig det samme tilbud måned for måned, er det rigtig eller forkert?

Men husk stadig på at jeg siger ikke at det er sådan, jeg siger det er noget jeg har hørt ikke er helt lovligt.

MVH Kim

Jeg skal være ærlig og indrømme jeg ikke aner om det er ulovligt. Men hvis jeg undlader ordet 'tilbud' og i stedet skriver: Webdesigns á 1.500,- til de 3 hurtigste tilmeldte fra den 1. i hver måned. Min normalpris er herefter 2.000,- Smile Så er det vel ikke ulovligt.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 11:26

Søren Lander:
Jeg skal være ærlig og indrømme jeg ikke aner om det er ulovligt. Men hvis jeg undlader ordet 'tilbud' og i stedet skriver: Webdesigns á 1.500,- til de 3 hurtigste tilmeldte fra den 1. i hver måned. Min normalpris er herefter 2.000,- Smile Så er det vel ikke ulovligt.
jeg kan som sagt ikke svare på det, da jeg ikke helt kender lovgivningen på det område, kan bare huske at jeg engang hørte at der skulle være en rum tid før man måtte have det samme tilbud igen.

og det er også derfor jeg spørger til om der måske er nogen som ved det. :)

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:12

Søren Lander:

Ja, det kan leveres i Joomla. Skriv om opgaven til min mail: sla@taenkkreativt.dk så finder vi en pris.

Brian Schou Larsen:

Vil det sige du f.eks. også har mulighed for at levere designet i en Joomla!-løsning?

Har sendt PMSmile

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)