Det er ikke det samme som at den reelle faste pris er 2.000,- når alle
kunder - på nær de 3 hurtigste der finder mig gennem amino - betaler
2.000,-
sjovt du siger gennem amino :) altså jeg mener det er et offentligt forum, og der er en helt del kiggere.
Men ud over det har du jo så stadig det samme tilbud måned for måned, er det rigtig eller forkert?
Men husk stadig på at jeg siger ikke at det er sådan, jeg siger det er noget jeg har hørt ikke er helt lovligt.
MVH Kim
Jeg skal være ærlig og indrømme jeg ikke aner om det er ulovligt. Men hvis jeg undlader ordet 'tilbud' og i stedet skriver: Webdesigns á 1.500,- til de 3 hurtigste tilmeldte fra den 1. i hver måned. Min normalpris er herefter 2.000,- Så er det vel ikke ulovligt.
Jeg skal være ærlig og indrømme jeg ikke aner om det er ulovligt. Men hvis jeg undlader ordet 'tilbud' og i stedet skriver: Webdesigns á 1.500,- til de 3 hurtigste tilmeldte fra den 1. i hver måned. Min normalpris er herefter 2.000,- Så er det vel ikke ulovligt.
jeg kan som sagt ikke svare på det, da jeg ikke helt kender lovgivningen på det område, kan bare huske at jeg engang hørte at der skulle være en rum tid før man måtte have det samme tilbud igen.
og det er også derfor jeg spørger til om der måske er nogen som ved det. :)