Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webdesign KUN 1.500,- januar

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 7. Mar 09
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer Smile

Så er det tid til at frigive januar måneds 3 tilbudspladser:

Webdesign KUN 1.500,- til de 3 hurtigste

• Design af en forside samt en underside som leveres i en .PSD fil.
  • Korrektur til du er HELT tilfreds.

Hvis du ønsker mere end blot design kan jeg for en ekstra pris lave:

• Opsætning af websiden i eget CMS-system eller HTML.
  • Logo design.
  • Banner reklamer for websiden.
  • Fotos.
  • Tekstforfatning
  • Søge maskine optimering.
  • Brochure, visitkort, plakater og flyers.

Se eksempler på mine webdesigns her på min blog: www.webdesigndk.blogspot.com
Eller på min hjemmeside www.taenkkreativt.dk

Så skynd dig at skrive til Søren Lander på sla@taenkkreativt.dk og book din opgave.

Min normalpris er 2.000,- men dette tilbud vil blive gentaget én gang om måneden så det handler om at være hurtigst når denne måneds pladser frigives. Der er ikke mulighed for at booke forud til tilbudspris Wink

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:57

Vil det sige du f.eks. også har mulighed for at levere designet i en Joomla!-løsning?

Tilmeldt 7. Mar 09
Skrevet kl. 16:07

Ja, det kan leveres i Joomla. Skriv om opgaven til min mail: sla@taenkkreativt.dk så finder vi en pris.

Brian Schou Larsen:

Vil det sige du f.eks. også har mulighed for at levere designet i en Joomla!-løsning?

Tilmeldt 7. Mar 09
Skrevet kl. 16:09

1 webdesign er allerede bestilt Yes

Der er 2 ledige pladser tilbage, skynd dig!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:47

hvorfor sætter du  ikke prisen  bare ned , i stedet for at  postet konstant hver måneden samme indlæg.

Det giver dig reklame og du videre formidler ingen viden med dette indlæg

jeg kunne også poste tilbud med stripper andre kunne med foto opgaver og sådan kunne jeg blive ved , jeg er lidt bange vis dette breder sig , for på et tidspunkt begyndere flere og flere og så forsvinder alle de gode iværksættere tips , i et stort tilbud og reklame spil på sit eget produkt.

Der skal være plads til alle med tænk den glide bane 100 bruger gør det , nogle begynder at poste samme 2 eller 3 samme måenden mv sådan udvikle ting , da andre kopiere andre sikkert får ideer af hinanden

Evt. vis ønsker vedvarende reklame gør som flere amino.dk bruger gør de køber amino.dk boost kampagne derved støtter du denne gode portal , der er fuld af gode , iværksættere tips , hvordan du starter som iværksættere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:52

Søren Lander:

Ja, det kan leveres i Joomla. Skriv om opgaven til min mail: sla@taenkkreativt.dk så finder vi en pris.

Brian Schou Larsen:

Hej Søren,
får sandsynligvis en kunde, der skal have lavet en side, men kommer selv med design fra en "wannabe-designer",  så kunne forestille mig at den skal lave om så det kan bruges. Deror jeg tænkte på dig.

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 20:20

Jeg er muligvis interesseret, da jeg alligevel var på vej til 99designs.com for at bestille et design til mit hjemmestrikkede mvc.net forum.

Tilmeldt 7. Mar 09
Skrevet kl. 20:51

Jeg troede tråden hed: 'Jeg har et godt tilbud til dig' Wink

Grunden til jeg ikke sætter min normalpris ned til 1.500,- er fordi jeg kun laver 3 webdesigns om måneden til denne pris. Hvis jeg satte normalprisen ned til dette ville min virksomhed ikke overleve.

Så én tråd om måneden med dette tilbud er forhåbentligt ikke over-kill.

Tilmeldt 7. Mar 09
Skrevet kl. 20:53

Brian Schou Larsen:

Søren Lander:

Brian Schou Larsen:

Hej Søren,
får sandsynligvis en kunde, der skal have lavet en side, men kommer selv med design fra en "wannabe-designer",  så kunne forestille mig at den skal lave om så det kan bruges. Deror jeg tænkte på dig.

Brian Schou Larsen:

Søren Lander:

Brian Schou Larsen:

Hej Søren,

Bare fint. Som sagt så kontakt mig på min mail og så finder vi en løsning.

Tilmeldt 7. Mar 09
Skrevet kl. 20:55

Dofs:

Jeg er muligvis interesseret, da jeg alligevel var på vej til 99designs.com for at bestille et design til mit hjemmestrikkede mvc.net forum.

Jeg vil meget gerne hjælpe. Kontakt mig på sla@taenkkreativt.dk - så får du nr. 2 plads Yes

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)