Hej Folkens Som iværksætter og ivrig bruger af amino er jeg nok langt fra den eneste der syntes at det at være iværksætter er en helt speciel livsstil :) Jeg selv oplever oftere og oftere at min hjerne er i "iværksætter mode" lige meget om jeg står i en butik, ser en reklame i TV eller bare er på besøg hos en kammerat der har fået en ny dims eller købt en ny service. Efer at have fået en masse viden igennem min uddannelse samt mange mange timer med informationssøgning til egne projekter er jeg begyndt at tænke på en helt anden måde når jeg ser på både min egen, men også andre virksomheder. Det ender ofte ud i at man går og grubler over hvordan de kunne gøre det meget bedre hvis de bare gjorde sådan og sådan. Det påvirker mig meget i min hverdan på en positiv måde der gør at man får en ny tilgangsvinkel tinl mange ting. og HURRA for det!! Jeg elsker iværksætterri og brænder meget for det jeg laver :) Jeg har blandt andet skrevet en lille indlæg på min blog idag som omhandler nettop dette. Du kan læse det på Tholst.dk - Iværksætter som livsstil. Men jeg er meget nysgerrig efter at høre hvordan det har påvirket alle jer andre i jeres hverdag og om i kan mærke en forandring i tankegangen efter man er sprunget ud som iværksætter? :) Blot en tanke og jeg glæder mig til at høre jeres erfaringer og meninger om det at være iværksætter. Rigtig god aften til alle og lykke til alle jeres projekter i 2011! MVh Thomas Holst Frederiksen
|
Hej Thomas
Jeg vil gerne give dig ret i at det at være iværksætter er en livsstil. Som du har læst i mit indlæg, så har jeg altid drømt om den helt store medalje, egenligt mest for pengenes skyld. Jeg har prøvet det ene, ikke gidet det, og prøvet det andet og ikke gidet det, det har jeg gjort fordi jeg mest har tænkt på penge.
Men jeg har fundet ud af at man ikke skal gøre tingene udelukkende for pengene, men fordi man brænder for det, så skal pengene nok komme.
Håber det egenligt var svar nok :)
God aften til dig
Kenan