Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At være iværksætter er en livsstil

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig Kristian! Det er meget specielt og ekstremt interessant. Og det bedste af det hele er at man aldrig bliver "færdig" som iværksætter, der er altid nye mulighed og nye drømme!

Tak for de rosende ord, bloggen er stadig ret ny så arbejder på at få skrevet en masse interessante indlæg :)

Mvh Thomas

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 17:49

Ja jeg kunne selv have skrevet det samme...Big Smile

Jeg er super glad for at have mulighed for at gøre som jeg vil, når jeg vil.
Oplever dog stadig at folk kan være lidt skeptiske, når man svarer dem på hvad man laver. Skal du da ikke ud på det rigtige arbejdsmarked...? Men er dog begyndt at overhøre dem totalt, da de jo ikke ved hvad de snakker om. Det kan måske også have noget med mit køn og alder at gøre.

Jeg har været iværksætter selv fra helt lille, og er opfostret med en far som altid har tænkt nye veje uanset hvor og hvornår. Da jeg var lille var de der mooncars ret populærer (de gule cykler man kunne sidde på) så jeg fandt på at udleje dem til 5,- stk. for 30 min. i fritidshjemmet 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

at være iværksættere giver en mulighed i at videre formidle ens egen viden

hele verden skal kende ens ideer

at være iværksættere så får man sine ideer ud og lever af sin drøm

at være iværksættere giver en energi da lever af sit drømme job , derved bliver man super glad når man arbejder og fritid og arbejde bliver det samme i en stor lykke og dette kan ikke gøres op penge , for man har jo sit eget man vil leve af og ikke et  arbejdes giver projekt man arbejder for

håber at dette år bliver årets bedste iværksættere år , da det er lykke at være iværksættere Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)