Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor ikke?

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer, håber i har haft en vidunderlig jul, med en masse glæde og hygge:)

Og nu til mit spørgsmål:)

Jeg har gået lidt og tænkt i et par dage hvordan og hvorledes jeg skal grippe mit "ønske" an, for jeg vil gerne blive bedre til at programmere:)

Jeg kan en lille smule php, men ikke det store, og det vil jeg gerne bygge videre på, men jeg ved bare ikke rigtig hvordan og hvorledes - er det torturials jeg skal følge, og hvilke?

Skal jeg rode med andres kode?

Hvad skal jeg gøre? og er der evt nogle som kender nogle super torturials(hvis det er det jeg skal gå efter)

I må også meget gerne dele ud af jeres erfaringer med hvordan i gjorde:)

Håber at høre fra jer...Smile

Mange hilsner Christoffer

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 00:48

Jeg kan ikke motivere mig til at lave noget som ikke bruges bagefter.
Da jeg ender med at skære hjørner, så da jeg startede tilbød jeg at gøre det gratis og lære af det.

Jeg lovede aldrig noget men at folk kunne få et website gratis ved success.

Så hvad med at tilbyde en lokal forretning, familie medlem, ven eller lignende et gratis udviklet projekt?

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Fra  CON Media Skrevet kl. 01:01

Lasse:

Da jeg ender med at skære hjørner, så da jeg startede tilbød jeg at gøre det gratis og lære af det.

Hold da op :O det var da utroligt, jeg har den fuldstændig samme mening;)

Men troede kun der var den ene hårde vej, med at læse alle de uendelige tutorials om emnet.

Lasse:

Så hvad med at tilbyde en lokal forretning, familie medlem, ven eller lignende et gratis udviklet projekt?

Lyder faktisk som en god ide:)

Men, jeg er jo ikke vildt god til php endnu, så er der en måde jeg kan få trænet lidt på inden jeg begynder?

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Fra  . Skrevet kl. 01:08

Cyberman29:

Lasse:

Hold da op :O det var da utroligt, jeg har den fuldstændig samme mening;)

Men troede kun der var den ene hårde vej, med at læse alle de uendelige tutorials om emnet.

Jeg får intet ud af læse tutorials, ved at udbyde gratis, så får du problemer som øver din PHP og lignende langt mere end kedelige "skoleopgaver".

Cyberman29:

Lasse:

Lyder faktisk som en god ide:)

Men, jeg er jo ikke vildt god til php endnu, så er der en måde jeg kan få trænet lidt på inden jeg begynder?

Du behøver ikke at tage store opgaver, hvis du er helt ny kan du tage en lille forretning som kun skal bruge 5 - 10 undersider.

Hvis du stadig ikke mener du er klar, så kan du lave 5 forskellige projekter til forskellige brancher og derved give dem gratis efter færdiggørelsen.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Fra  CON Media Skrevet kl. 01:14

Okay, tak for dine meget brugbare kommentarer:)

Men hvis vi nu antager jeg er nybegynder(er ikke helt, men kan ikke huske så meget/det skal genopfriskes), Hvordan skal jeg så gøre, så er det vel kun at læse et par tutorials...?

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 01:15

Lærte mig selv på en uge at opbygge et site fra Photoshop til html til færdig og live side, betalt endda - På kun en uge (Havde selvfølgelig kendskab til både photoshop og html redigering, dog ikke så overvældende meget) :-) Så kan kun anbefale ovenstående læringsmetode.

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Fra  . Skrevet kl. 01:19

Cyberman29:
Men hvis vi nu antager jeg er nybegynder(er ikke helt, men kan ikke huske så meget/det skal genopfriskes), Hvordan skal jeg så gøre, så er det vel kun at læse et par tutorials...?

Skriv ned hvad du mangler at genopfriske og Google de tutorials du mener er bedst for dig.
Derefter lav dem en efter en, derefter gentag.

Når der er noget jeg skal blive god til, så gennemgår jeg en tutorial og bliver færdig, næste weekend prøver jeg igen uden tutorial, hvis jeg mener jeg ikke kan huske det hele.

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Fra  CON Media Skrevet kl. 01:33

Tak for begge jeres svar;)

hmm, men er der evt en af jer som for "sjov" kunne udele en opgave til mig, gratis selvfølgelig, og så når jeg har lavet den færdig, at så give mig respons på den, o.s.v?

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Fra  . Skrevet kl. 01:37

Jeg har en bedre ide til dig, når folk kommer online imorgen.

Så lav en tråd, hvor du tilbyder et gratis website og referere til denne tråd.
Når projektet er færdigt, kan du bede om kritik på sitet.

Jeg er på ingen måde i samme niveau som nogen af programmørerne og lignende herinde og de vil kunne give dig langt bedre kritik til at optimere din evner.

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Fra  CON Media Skrevet kl. 01:40

Lasse:

Jeg har en bedre ide til dig, når folk kommer online imorgen.

Så lav en tråd, hvor du tilbyder et gratis website og referere til denne tråd.
Når projektet er færdigt, kan du bede om kritik på sitet.

Jeg er på ingen måde i samme niveau som nogen af programmørerne og lignende herinde og de vil kunne give dig langt bedre kritik til at optimere din evner.

Ja, det kunne jeg gøre:)

Men jeg er ikke den bedste til at designe i photoshop(og ved heller ikke hvordan man slicer det i html/har haft en ven til det tidligere) så design, er nok et problem for mig at lave, skal jeg så kun tilbyde programmeringen af sitet?

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)