Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor ikke?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 13. May 10
Indlæg ialt: 350
Fra  Ulvenes Polering Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Glemte lige at sige det er et projekt hvor du ikke behøver grafik det skal være så enkelt som muligt

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 19:45

Tonny Broløs:

Cyberman29:

Okay, og tak for alle jeres meget brugbare svar;)

Nu har jeg så tænkt mig at genlæse phpartikler:)

Og få genopfrisket min html/css viden... og så lære lidt mere photoshop... og så vil jeg så begynde at kaste mig ud i et non-profit projekt

Men hvad syntes i at jeg skal lære/genopfiske først? jeg tror det er bedst med html/css men hvad syntes i?

Hej Cyberman29

Jeg har et projekt til dig hvis du kunne vare intresserret i at lave hvis du ville det du kan skrive en pm til mig så kan jeg give dig oplysninger om det

Uhh;) hehe - jeg sender en PB

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:26
Fra Randers
Tilmeldt 9. Apr 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 12:31

Du har allerede fået en del gode råd, som jeg er helt enig i :)

Jeg vil blot lige tilføje, at hvis du er typen der godt kan læse bøger, så kan det også være en god idé at gå en tur på biblioteket og finde et par bøger og se om der ikke er noget der ser spændende ud. En bog kan også læses når man ikke nødvendigvis lige kan være på nettet, fx i bussen eller lign. Det har jeg i hvert fald selv haft meget gavn af. Der findes bøger på alle niveauer fra nybegynder til avanceret. Det strukturerer lidt måden at lære på, hvis man synes mængden af tutorials derude er overvældende.

Full-service webburea: WebPilots.dk

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 12:58

Randi:

Du har allerede fået en del gode råd, som jeg er helt enig i :)

Jeg vil blot lige tilføje, at hvis du er typen der godt kan læse bøger, så kan det også være en god idé at gå en tur på biblioteket og finde et par bøger og se om der ikke er noget der ser spændende ud. En bog kan også læses når man ikke nødvendigvis lige kan være på nettet, fx i bussen eller lign. Det har jeg i hvert fald selv haft meget gavn af. Der findes bøger på alle niveauer fra nybegynder til avanceret. Det strukturerer lidt måden at lære på, hvis man synes mængden af tutorials derude er overvældende.

Tak for rådet:)

Det har jeg faktisk gjort engang, men de bøger jeg kunne finde var på engelsk... og det syntes jeg var trættende at læse:/ kender i måske navnet på en dansk bog?:)

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)