Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor ikke?

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 01:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Eller bliver jeg nød til også at lave designet?

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 09:38

De færreste kan være hardcore designere og programmørere, men det skader ikke du lære de basiske ting indenfor de områder.

Jeg er overhovedet ikke grafisk anlagt, for mig er simpelt og hurtigt loadende design bedst.
Men jeg har stadig lært photoshop for at udvide mine kompetencer.

Så jeg vil anbefale at blive bedre indenfor de ting du ikke er god til, indenfor emnet produktion af hjemmesider.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 10:20
Jeg "lærte" php i løbet af nogle dage, ved først at læse phpartikler.dk igennem, og så gå igang med et projekt, jeg kunne bruge til noget (kan heller ikke motivere mig selv med mindre jeg laver noget brugbart). Når jeg så løb ind i problemer, brugte jeg phpartikler eller Google som opslagsværk :) Mvh Lars Ps undskyld formateringen af indlægget - amino hader min iPhone.
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 10:38

Download 'php documentation' som en chm-file. Gennemgå den stille og roligt, og du vil hurtigt få et meget større funktions-kendskab. Selvom jeg sagtens kunne programmere systemer m.m. før, så gav det alligevel et løft at læse om de addons og muligheder der også er. 

Hvis du får et kendskab til de fleste array-funktioner, vil du meget hurtigt kunne lave en stærk kode til at arbejde med data, alt efter problemstillingen.

CHM er som almindelig windows hjælpe fil, eller hvad det nu heder . Jeg har brugt en del rejsetimer på at læse i den, og jeg kan godt lide søgemuligheden i den.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit 

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Fra  CON Media Skrevet kl. 12:45

Okay, og tak for alle jeres meget brugbare svar;)

Nu har jeg så tænkt mig at genlæse phpartikler:)

Og få genopfrisket min html/css viden... og så lære lidt mere photoshop... og så vil jeg så begynde at kaste mig ud i et non-profit projekt

Men hvad syntes i at jeg skal lære/genopfiske først? jeg tror det er bedst med html/css men hvad syntes i?

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Fra  CON Media Skrevet kl. 15:34

Hvad syntes i?:)

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 18:07

HTML & CSS.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 18:49
Du kan også nemt finde info på php.net - som regel kan du finde tingene ved at søge på Google.
Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Fra  CON Media Skrevet kl. 19:06

Okay, og det er jeg også begyndt på.... men hvilke rækkefølge skal jeg gøre det i?

Og nu har jeg nogenlunde fået genopfrisket min html/css viden... men jeg er stadig ikke den bedste til at lave designs:/

Men skal jeg så bare begynde på at lære/genopfiske mit php, og så skrive det indlæg du(lasse) om at tilbyde en gratis side?

Men jeg har bare ikke så meget lyst til at designe, eller det har jeg :) men jeg går bare altid død i det, skal jeg finde en som kan designe siden?Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 13. May 10
Indlæg ialt: 350
Fra  Ulvenes Polering Skrevet kl. 19:29

Cyberman29:

Okay, og tak for alle jeres meget brugbare svar;)

Nu har jeg så tænkt mig at genlæse phpartikler:)

Og få genopfrisket min html/css viden... og så lære lidt mere photoshop... og så vil jeg så begynde at kaste mig ud i et non-profit projekt

Men hvad syntes i at jeg skal lære/genopfiske først? jeg tror det er bedst med html/css men hvad syntes i?

Hej Cyberman29

Jeg har et projekt til dig hvis du kunne vare intresserret i at lave hvis du ville det du kan skrive en pm til mig så kan jeg give dig oplysninger om det 

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)