Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navn til hjemmeside

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er gået i gang med at bygge et forum på en hjemmeside. Den er stadigvæk under opbygning og jeg har leget lidt med php-fusion samt phpbb.

Jeg har ikke købt et domæne endnu, men har et i tankerne.

Men må jeg gerne, og ville det være klogt at navngive min hjemmeside sportsmanden.dk, hvis der var en anden hjemmeside der hed sportsman.dk - dette er bare et eksempel.

Siden skal fungere som en lille indtjening, men også fordi jeg synes det er sjovt og et emne jeg interessere mig for.

Med venlig hilsen

Mads Rosenlund

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 10:56

Tja hvis din konkurrent er stor kan du blive forvekslet med dem og det er jo ikke super smart. 

Held og lykke med det :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Horsens
Tilmeldt 18. Dec 10
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 11:01

Hvis din side er på dansk og den anden er på engelsk, synes jeg ikke det gør så meget. Det kan bliver ret svært at finde et godt domæne, hvis det ikke må ligge tæt for på at andet navn. Du kan jo heller ikke vide, hvad folk opretter af domæner i fremtiden. Ellers skal du godt nok ud at købe mange domæne navne.

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 21:12

Min Hjemmeside skal være et forum og samlested for lystfiskere og andre fiske entusiaster.

Er der nogle der muligvis har en god idé til navnet for hjemmesiden ?

Mvh.

Mads Rosenlund

Fra Horsens
Tilmeldt 18. Dec 10
Skrevet kl. 22:07

Skal det være en dansk eller en engelsk side? Synes jo at domæne navnet skal matche sproget.

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 11:33

Det skal være dansk :)

muligvis Sverige og Norge, men det går nok for dem :)

Fra Horsens
Tilmeldt 18. Dec 10
Skrevet kl. 17:42
Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 18:50

x-tra:

Hmm, er bange for at de mest oplagte er taget, så som: www.fisk.dk, www.sportsfiskeren.dk eller www.fiskeren.dk 

www.heltifisk.dk eller www.fiskogsport.dk er ledigt, men måske ikke lige super fedt. En ting jeg synes der er vigtig når man vælger domænenavn, er at man ikke skal stave det for folk hver gang man nævner det. Det bliver man rigtig træt af.

Ja lige præcis. Det skal naturligvis være så simpelt som overhovdet muligt, men de to sidste er også udemærket. Jeg ville gerne have at mit forum kom til at hedde fangstrapporten.dk, men fangstrapport er taget samt fangster.dk - er det en god idé at tage det domæne?

Mvh. Mads

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 22:27

Mads:

Jeg ville gerne have at mit forum kom til at hedde fangstrapporten.dk, men fangstrapport er taget samt fangster.dk - er det en god idé at tage det domæne?

Mvh. Mads

Hej Mads,

Har din side mest med fangstrapporter at gøre? Eller vil der være mange andre ting på den også?

Jeg synes jo at det bedste navn er www.fiskemagasinet.dk - men det er jo taget ;-)

Mange hilsner - Mads

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 22:48

Proev at taenk utradionelt. Noget omkring fiskning, f.x. navnet for en eller anden detalje, som alle lystfiskere kender og kan huske. 

Mit eget ret daarlige forslag er "minerstoerreenddin.dk" haha. Men oe'erne i navnet er ikke super. 

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)