Det er træls at det er taget. Men som udgangspunkt skal siden være samlested for fangstrapporter, men der vil også være opskrifter, forum osv. Men tror helt klart folk kommer mest efter at se nogle rapporter. også derfor jeg synes den skal hedder fangstrapporten.dk, meen det er jo igen om det lægger sig for meget op ad, fangstrapport.dk og fangster.dk.
Hvis jeg skulle tænke utrationelt kunne den måske også hedde fiskerapport.dk ?? er det en god idé |
Mads:Det er træls at det er taget. Men som udgangspunkt skal siden være samlested for fangstrapporter, men der vil også være opskrifter, forum osv. Men tror helt klart folk kommer mest efter at se nogle rapporter. også derfor jeg synes den skal hedder fangstrapporten.dk, meen det er jo igen om det lægger sig for meget op ad, fangstrapport.dk og fangster.dk.
Hvis jeg skulle tænke utrationelt kunne den måske også hedde fiskerapport.dk ?? er det en god idé
www.fiskemagasinet.dk er min side, så jeg synes nok ikke at det er så træls ;-)
Jeg synes at fiskerapport.dk er et fint navn - det er let at sige og stave til - og man er ikke i tvivl om hvad siden indeholder.