Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navn til hjemmeside

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads:

Mads:

Jeg ville gerne have at mit forum kom til at hedde fangstrapporten.dk, men fangstrapport er taget samt fangster.dk - er det en god idé at tage det domæne?

Mvh. Mads

Hej Mads,

Har din side mest med fangstrapporter at gøre? Eller vil der være mange andre ting på den også?

Jeg synes jo at det bedste navn er www.fiskemagasinet.dk - men det er jo taget ;-)

Mange hilsner - Mads

Det er træls at det er taget. Men som udgangspunkt skal siden være samlested for fangstrapporter, men der vil også være opskrifter, forum osv. Men tror helt klart folk kommer mest efter at se nogle rapporter. også derfor jeg synes den skal hedder fangstrapporten.dk, meen det er jo igen om det lægger sig for meget op ad, fangstrapport.dk og fangster.dk.

Hvis jeg skulle tænke utrationelt kunne den måske også hedde fiskerapport.dk ?? er det en god idé

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 09:47

Mads:

Det er træls at det er taget. Men som udgangspunkt skal siden være samlested for fangstrapporter, men der vil også være opskrifter, forum osv. Men tror helt klart folk kommer mest efter at se nogle rapporter. også derfor jeg synes den skal hedder fangstrapporten.dk, meen det er jo igen om det lægger sig for meget op ad, fangstrapport.dk og fangster.dk.

Hvis jeg skulle tænke utrationelt kunne den måske også hedde fiskerapport.dk ?? er det en god idé

www.fiskemagasinet.dk er min side, så jeg synes nok ikke at det er så træls ;-)

Jeg synes at fiskerapport.dk er et fint navn - det er let at sige og stave til - og man er ikke i tvivl om hvad siden indeholder.

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Tilmeldt 23. Nov 10
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 09:58

Yeps,  fiskerapport.dk er et super godt navn. Jeg legede selv med ideen om et lystfiskersite for et par år siden og overvejede at bruge fangfisk.dk eller fiskefolk.dk, dengang var de gode navne også taget.

Jesper Skeem, Telefoniløsninger til erhverv - H&N Gruppen Også god til SEO, Joomla og en masse andet!

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 10:24

Mads:

Mads:

www.fiskemagasinet.dk er min side, så jeg synes nok ikke at det er så træls ;-)

Jeg synes at fiskerapport.dk er et fint navn - det er let at sige og stave til - og man er ikke i tvivl om hvad siden indeholder.

Hehe' selvfølgelig ikke for dig. Og flot hjemmeside du har, den er rigtig enkelt og til at gå til. og med en masse indhold. Det bliver jo svært at hamle op med :)

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 10:38

Mads:

Hehe' selvfølgelig ikke for dig. Og flot hjemmeside du har, den er rigtig enkelt og til at gå til. og med en masse indhold. Det bliver jo svært at hamle op med :)

Den har også et par år på bagen... :-)

Men velkommen i gamet - der er cirka 1 mia. lystfiskersites herhjemme, så du bliver nummer 1 mia og 1 ;-)

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 11:01

Mads:

Den har også et par år på bagen... :-)

Men velkommen i gamet - der er cirka 1 mia. lystfiskersites herhjemme, så du bliver nummer 1 mia og 1 ;-)

Men det er jo også en begyndelse og det er den første hjemmeside jeg har lavet så emnet skulle jo gerne være noget jeg interessere mig for. og det er fiskeri så sandligt :)

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 11:51

Mads:

Men det er jo også en begyndelse og det er den første hjemmeside jeg har lavet så emnet skulle jo gerne være noget jeg interessere mig for. og det er fiskeri så sandligt :)

Det synes jeg er alletiders - jeg synes også det er fint at der kommer så meget frem med fiskeri som muligt :-)

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 12:55

Mads:

Mads:

Det synes jeg er alletiders - jeg synes også det er fint at der kommer så meget frem med fiskeri som muligt :-)

Ja absolut! Det er rigtig dejligt- og du kan også regne med én ekstra bruger på www.fiskemagasinet.dk ;)

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 12:01

Så er min hjemmeside kommet på nettet.

Hvad synes i?

httP://fiskerapport.dk

Med venlig hilsen

Mads Rosenlund

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 12:18

Synes det er noget kækt at kalde siden:

'Danmarks bedste lystfisker portal', hvor lystfiskerportal vel er i ét ord :-)

Jeg synes der er rigtig lang vej endnu, men klø bare på - for vi skal have udbredt den fantastiske hobby..!

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)