Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af voks på nettet

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg tænkte på at begynde, med at sælge voks på nettet, selvom jeg godt ved at der er TOOOONS vis af hjemmesider, der sælger voks. 

MEN jeg tror bare jeg kan gøre det meget bedre, jeg ved ikke hvorfor men jeg har bare lagt mærke til, at mange af dem der sælger voks, på nettet er ikke særlig gode til at markedsføre sig.

Det jeg har tænkt på, er om jeg så behøves at have et disideret firma som ApS eller AS osv osv. for at have en webshop hvor jeg sælger voks?

Hvad syntes i om min ide ?

Mvh
Rasmus T. Nicolaisen 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 02:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rasmus T. Nicolaisen:

Hvad syntes i om min ide ?

Den kommer du desværre ikke nogen vegne med, da du ikke uden at være frisør eller registreret som frisør kan sælge disse produkter.

Derudover er leverandørerne blevet mere strikse om hvem de tager ind som kunder, og du skal ikke regne med at de førende mærker vil levere til dig.

Skulle du alligevel få held til at få aftaler, så kræver det indkøb i størrelsesordenen 3-400.000 for at du kan opnå priser hvor du kan konkurrere med de andres priser, eller blot følge med. Fortjenesten på voks online er for lille til at det uden særlige indkøbsaftaler er værd at røre ved.

Køb ren argan olie her

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 11:19
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person
jeg har bare lagt mærke til, at mange af dem der sælger voks, på nettet er ikke særlig gode til at markedsføre sig. Ha ha. Ja undskyld men her må jeg le lidt:-). God julehumor. Mvh Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Indlæg ialt: 516
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 11:46

Hej Rasmus.

som alle andre brancher kan det til tider være svært at komme ind på et marked, nu kender jeg ikke "voks" markedet så derfor kan jeg kun komme med et par generelle råd til dig.

for det første skal du tage fat i de leverandører hvis produkter du gerne vil forhandle, og her skal du ikke i første omgang acceptere en NEJ, men der imod bruge deres NEJ konstruktivt og spørge ind til hvilke vilkår du skal efterleve for at kunne forhandle deres produkter.

Der ud over vil jeg give Lagersalg123 ret i det kræver kapital at få de rigtige prisaftaler, men sådan er det jo i mange brancher så det bør du ikke lade dig skræmme af, det giver jo god logik at større volumen kan give bedre priser.

At Weltström syntes din kommentar om du ikke syntes eksisterende voksbutikker er gode til at annoncere er en joke, bør du ikke ligge så meget i. Fordi at den vigtigste grund til at gå ind på et marked er at man selv skal tro på at man kan gøre det bedre eller mere kreativt end de eksisterende aktører på markedet, tror man ikke på det kan man ligeså godt opgive at få succes med det samme.

Held og lykke her fra :)

Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Fra  Rolcera Skrevet kl. 23:40

Hej alle sammen og tak for jeres indlæg!

Jeg har kigget på, jeres kommentare og tænker jeg lidt, at hvis det er alt for dyrt, at skulle købe voks ved en leverandør.
Hvad skal jeg så sælge?

Altså voks er som, jeg ser det en ret basal ting, hvor der er mange forbrugere.
Så hvis jeg skulle sælge noget andet, kan jeg ikke se hvordan det kan lade sig gøre, når jeg ikke engang kan få en leverandør eller en ordentlig pris på voks.
For ja selvfølgelig vil det blive billigere, jo mere jeg køber af en leverandør.
Men jeg er ung, og jeg har simpelthen ikke kapital nok til at gå ind og give flere hundrede tusinder af kroner, for at få måske bare et produkt, jeg kan sælge.
Men hvor mange nystartede iværksættere har det?

Det jeg sådan set bare gerne vil vide, er hvad i ville begynde at sælge, hvis i stod i min situation, og skulle sælge noget, som åbenbart ikke er muligt at få ved en leverandør.

Jeg har allerede mange idéer til hvordan min webshop, skal være, og hvordan jeg vil markedsføre mig.
Men jeg er jo som sagt ung og JA, jeg mangler kompetencer, og hvor skal jeg få kompetencer og erfaring fra, hvis jeg ikke tør eller kan begynde på noget?

- Det jeg gerne vil i fremtiden, er at have en webshop gerne med tøj, og ja jeg skjuler ikke, at det helt klart er smartguy.dk, der har været med til at inspirere mig. 
For at gøre det havde jeg tænkt mig, at starte ud med at sælge noget voks, og så senere hen evt udvide den virksomhed, eller måske begynde på noget helt nyt.
Det var min ide.

Hvis det er en dum idé, vil jeg gerne vide det, eller hvad jeg kan lave om/bedre?

På forhånd tak, Aminoer:) 

Mvh
Rasmus T. Nicolaisen 

Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 23:47

Hvordan tjener jeg en million?

Rasmus, du bliver nødt til selv at finde ud af det. Det bliver aldrig godt hvis du vælger noget ud fra det, andre vil. Det skal komme fra hjertet, det skal være noget du glæder dig til at sælge og tjene nogle kroner på. Hvis du tænker for meget over hvor mange penge du ikke har så når du ikke et skridt videre! Tænk i stedet på det du har og det du har mulighed for at få, et stort eventyr starter altid med et lille skridt.

Sæt dig ned, tænk over hvad du virkelig gerne vil lægge mange timer i, research, find dine muligheder og tænk en ekstra gang, og så ellers bare fyr kanonen afsted! Hvis det bliver en katastrofe er du en oplevelse rigere og en erfaring klogere!

Mvh. Christian.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 23:52

Jeg ville nok finde en anden branche for Voks er squ nok ikke lige den nemmest vej :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 10:25

Skriver af egen erfaring!

Medmindre du har et samarbejde med en stor frisørkæde kommer det aldrig til at blive det helt store mere! Der var en gang hvor de ikke havde så mange regler, der var det sjovt at sælge, men idag er det for svært med at skaffe voksen osv. (man skal sælge id hair, hvis det skal blive en succes eller helt ny mærke som er super godt og billigere!)

Har selv skiftet branche på min webshop pga. alt dette!

Mvh Lasse

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Fra  Rolcera Skrevet kl. 20:12

Hej igen :D

Okay men så skal jo nærmest lave min egne produkter for at sælge noget uden at have tæt samarbejde med forskellige kæder osv ?

Mvh
Rasmus T. Nicolaisen 

Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 20:21

Hej Rasmus har sendt en mail. :)

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)