Jeg har p.t. 8 voksprodukter på markedet og kommer med 6 nye i januar. 3 af disse + 1 shampoo tilbydes ud til salg direkte til unge som vil sælge videre til andre unge, de 3 andre kommer hos frisørerne som de øvrige. Der bliver også mulighed for at man kan få sin "egen" voks ved at man så betaler for labels udover. Man får så et område man kan designe selv. Senest 1. februar er det klar og der vil være prøver man kan køb for 150 inkl. moms og forsendelse for 1 af hver inden man går i gang.
|
Weltström:jeg har bare lagt mærke til, at mange af dem der sælger voks, på nettet er ikke særlig gode til at markedsføre sig. Ha ha. Ja undskyld men her må jeg le lidt:-). God julehumor. Mvh Jesper
Lad mig forklare hvorfor jeg måtte le her over dette udsagn. Jeg kender lidt til branchen, jeg ved at der er personer der arbejder 16-17 timer i døgnet hver dag, også i weekenden med at drive deres online forretning. De lægger sjæl, hjerte og alle tanker i at optimere forretningen og synligheden. Det koster penge, det koster bekymringer, det koster hjerteblod. Men der er succes med det, men det kommer ikke af sig selv.
Så når en person uden kendskab overhovedet til dette marked skriver at der ingen synlighed er bland disse shops på nettet må jeg le. For det er simpelthen for nemt at sige uden noget at have det i. Derfor måtte jeg le, Søg dog på voks på google, facebook, bing, etc... Fortæl mig igen at der ikke er nogen der prøver at være synlige..
Så undskyld mit kortfattede og måske ikke velformulerede udbrud. Jeg arbejder meget, er tit på farten, og laver ofte korte indlæg fra min telefon når jeg sidder og venter mellem møder eller over en kaffe eller en frokost.
Mvh
jesper