Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er jeg et svin???

Side 9 ud af 9 (86 indlæg)
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Fra Hundested
Tilmeldt 15. Oct 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 19:52

Irenes Univers:

Hej Oliver !

Må jeg ha´lov til at stille et personligt spørgsmål til dig:

Hvis man er 0 år gammel - som du er i din profil :

Er man så gammel nok til at svare på indlæg herinde ?

Så har man jo hverken lært at skrive eller stave .....Smile

Forsat god jul og et festligt nytår.

Og lad nu "politimanden" få julefred til at passe sit arbejde - så han kan få endnu flere "bløde" pakker i fælden.

Mvh Irene

Kære Irene.

Umiddelbart har jeg svært ved at forstå pointen med dit indlæg. Jeg ved hverken om det sarkasme eller direkte dumhed som driver dig, men synes din sarkastiske måde at nedgøre folk på ikke høre hjemme her? Jeg sætter mig ned og bruger tid på at skrive et indlæg, så har jeg svært ved at forstå at du synke så lavt. 

Det i orden at du faktisk kan se at du har dummet dig, men så der ingen grund til at dumme dig igen.

Iøvrigt at irrelevant hvor gammel jeg er.

Jeg håber ikke jule-snapsen stiger dig mere til hovedet. Wink

Forsat gode juledage.

Mvh

Oliver 

Nyeste Musik, Anmeldelser & Interviews? ... - www,Oliverwinther.dk

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 20:33

Hej Oliver. Se billedet fra tidligere - DON'T feed it

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 20:36

Hej Oliver !

Jeg kan ikke udpensle det mere end jeg har gjort :

At man aldrig skal dømme nogen på forhånd - når man ikke har nogen beviser Smile

Så vidt jeg har forstået på trådstarter, har han nu selv fundet svaret - med mindre der er tale om humor - på "problemet".

Han skriver ialtfald, at der skulle være tale om lagersalg - det kan man så mene om, hvad man vil - men det antyder, at der ikke skulle være tale om svindel.

Så mon ikke det bare var storm i et glas vand ?

Og hans "uhåndterlige" situation - som du skrev om i et indlæg i går - jamen, det er jo ikke noget trådstarter er blevet påtvunget - han har selv taget kontakten til leverandøren - vel med henblik på et køb ?

Meeen : Nu har han "håndteret" sig ud af situationen.

Han vil nemlig selv være børnetøjssælger ........Smile

Mvh Irene

Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 09:34

Pakke-Manden:

Min kone sidder en side på nettet, hvor man kan købe tøj , og lign.

Hun går amok med baby/Børnetøj.

Hun har så fundet en bruger, som sælger splinternyt mærkevare tøj.( Med mærke)

Et eks en heldrag som i butikkerne/ webshops koster 250 kr, mén hun sælger dem til 79 kr.

Hun reklamere ikke med at hun har firma ( Som alle andre ville gøre).

Huer og lign som normalt koster 150 kr , sælger hun til 39 kr.

Synes det virker ret underligt,  og har lyst til gå mere i sagen for at se om hun gør noget ulovligt...

Er jeg et svin??? eller skal jeg bare lade vær med at have ondt i røven?

Sidder og små-griner lidt, for den her tråd ÉR sgu da lidt underholdende... Dog er den, p.g.a. én person blevet trukket ned på et latterligt og barnligt plan, som slet ikke hører hjemme her, efter min mening.

Anyway, dét gider jeg ikke kommentere, for hvem ville jeg så være...?? ;-)

For at komme med min mening om trådstarters indlæg, så kan der sgu være mange grunde til at det sælges som det gør, som der også allerede er blevet sagt. Om du er et direkte svin, det vil jeg ikke tage stilling til, ud fra et indlæg på Amino. Men jeg mener ikke at det er noget du skal have ondt i røven over, som du skriver. Vær da i stedet glad for at du kan gøre en god handel til dine unger...

Jeg kunne forstå at du ville til at lege politimand, hvis du havde mistet et parti af det tøj som der blir solgt der inde, men fordi du har en anelse eller en formodning om at der en noget lusket, er efter min mening ikke grund til at tage Sherlock Holmes hatten på. Vi har jo trods alt både politi og skattemyndigheder her i landet, til at tage sig af ting som dette.

Bare min mening... God dag til alle...!

Dbh Rasmus

Tilmeldt 7. Dec 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 18:18

"Hvilke mærkevarer har den avance i retailledet?"

Jeg ved ikke lige med tøj, men med hvad som helst andet kan du søge på ebay.com. Fx købte jeg en døralarm hos Brinck (fysisk butik i danmark) til 80 kr. På ebay.com findes den samme (samme mærke og model) til 6 kr + ca. 15 kr i international international porto.

Det samme gælder genopladelige batterier. 4 stk AA i Føtex til 90 kr? På ebay koster de (denne gang ikke samme mærke, men samme kapacitet) 90 øre/stk.

Side 9 ud af 9 (86 indlæg)