Hej Pakke-Manden ! Jeg er rystet over dit indlæg. Sjældent har jeg set et så hidsigt og agressivt indlæg her på Amino - man skulle tro det var en joke - eller fake. Du indleder med at påberåbe retfærdighed - hvorved du udstiller dig selv som "politimand" eller "dommer" over "noget" som du har set på nettet - for at vi allesammen skal fatte sympati for dig. Kan du ikke bruge din retfærdighedssans til at fange de rigtig store fisk - dem som skader andre menneskers liv - i stedet for at fange noget som du tror er noget, uden at have belæg for det ? I finanskrisetider kan man blive overrasket over priser på alt muligt - hvis du vil have eksempler, skal jeg gerne nævne nogle i et nyt indlæg nedenfor - jeg tror også andre Aminoer kan bidrage med eksempler - også indenfor børnetøjbranchen, som flere Aminoer har nævnt, har det svært for tiden. Du fortsætter så dine indlæg, på en helt anden måde - som kun afspejler én ting: MISUNDELSE. Du går endda så langt, at du selv siger det (citat): "Godt så :) Nu har jeg ikke ondt i røven mere :)"
Kære Pakke-Mand : Det der er allermest iøjefaldende ved dit indlæg er: At du slet ikke tjener nok i dit nuværende job - og at græsset på den anden side er langt grønnere. Jeg kan godt komme med nogle forslag til, hvad du og din hustru kunne gå i gang med udover at sidde og kigge på børnemærkevaretøj på nettet, som I måske slet ikke har råd til. Hvis du synes den leverandør, du har funder er "utroværdig" - så find en troværdig - og betal lidt mere. Mvh Irene
|
Det kunne måske os tænkes de måske importeret de vare de sælger eller har en bedre aftale med deres leverandør ellers vægler de bare at tjene deres penge ved at sælge flere produkter frem for at tage overpris for dem