Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er jeg et svin???

Side 4 ud af 9 (86 indlæg)
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Pakke-Manden !

Jeg er rystet over dit indlæg.

Sjældent har jeg set et så hidsigt og agressivt indlæg her på Amino - man skulle tro det var en joke - eller fake.

Du indleder med at påberåbe retfærdighed - hvorved du udstiller dig selv som "politimand" eller "dommer" over "noget" som du har set på nettet - for at vi allesammen skal fatte sympati for dig.

Kan du ikke bruge din retfærdighedssans til at fange de rigtig store fisk - dem som skader andre menneskers liv - i stedet for at fange noget som du tror er noget, uden at have belæg for det ?

I finanskrisetider kan man blive overrasket over priser på alt muligt - hvis du vil have eksempler, skal jeg gerne nævne nogle i et nyt indlæg nedenfor - jeg tror også andre Aminoer kan bidrage med eksempler - også indenfor børnetøjbranchen, som flere Aminoer har nævnt, har det svært for tiden.

Du fortsætter så dine indlæg, på en helt anden måde - som kun afspejler én ting: MISUNDELSE.

Du går endda så langt, at du selv siger det (citat):

"Godt så :) Nu har jeg ikke ondt i røven mere :)"

Kære Pakke-Mand : Det der er allermest iøjefaldende ved dit indlæg er: At du slet ikke tjener nok i dit nuværende job - og at græsset på den anden side er langt grønnere.

Jeg kan godt komme med nogle forslag til, hvad du og din hustru kunne gå i gang med udover at sidde og kigge på børnemærkevaretøj på nettet, som I måske slet ikke har råd til.

Hvis du synes den leverandør, du har funder er "utroværdig" - så find en troværdig - og betal lidt mere.

Mvh Irene

Fra Ballerup
Tilmeldt 13. May 10
Indlæg ialt: 350
Fra  Ulvenes Polering Skrevet kl. 23:57

Det kunne måske os tænkes de måske importeret de vare de sælger eller har en bedre aftale med deres leverandør ellers vægler de bare at tjene deres penge ved at sælge flere produkter frem for at tage overpris for dem

Tilmeldt 8. Dec 10
Skrevet kl. 00:04

Pakke- Manden :

Og lad os så lige få den "kildeangivelse" vedr. dine oplysninger og priser - som du omtaler så alvidende og negativt her.

Selvom det ikke hjælper - dit indlæg er stadig usmageligt......Sad

Mvh Irene

Fra Hundested
Tilmeldt 15. Oct 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 00:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Irene.

Dette er ikke noget personligt, det bare noget som jeg bliver nød til at reagere på.

Hvis man kigger på dit eget indlæg her til debatten synes jeg det er både hidsigt og aggressivt. Da du helt uden for emne påpeger at hans fremtræden, og straks stempler ham, som lavt lønnet og en person der mangler sympati.

Jeg tror grunden til at manden har oprettet denne debat, er for at få forskellige vinkler og synspunkter ind i hans tilsyneladende uhåndterlige situation. Det er jo det en forum er til for, for at vi kan diskutere og man kan få andre meninger ind, så det hele ikke bliver snæversynet. 

Det er rigtig fint at spørge andre om hjælp hvis man er tvivl om man handler i god tro eller ej, eller man undre sig over priser, det lyder da som en rigtig god handel hvis avancen er så stor på dette mærke tøj, og vi er trods alt et iværksætter forum, så er det HELT på plads til undersøge om det nu kan være rigtig at avancen på det givende produkt nu kan være rigtig. 

Noget helt tredje er, jeg tror ikke han er ude på at være dommer eller "politimand" på nogen både, men det er da ens pligt at reagere hvis man ser ting som dette alligevel, så er det jo et fint initiativ.  Tag nu at du solgte det givende produkt, og der blev ved med at dukke hælervare op billigt på nettet, havde du så stadig en forretning? - svaret er nej.

Godt nytår

De bedste hilsner

Oliver Winther

Nyeste Musik, Anmeldelser & Interviews? ... - www,Oliverwinther.dk

Fra Hundested
Tilmeldt 15. Oct 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 00:13

Kære Irene.

Dette er ikke noget personligt, det bare noget som jeg bliver nød til at reagere på.

Hvis man kigger på dit eget indlæg her til debatten synes jeg det er både hidsigt og aggressivt. Da du helt uden for emne påpeger at hans fremtræden, og straks stempler ham, som lavt lønnet og en person der mangler sympati.

Jeg tror grunden til at manden har oprettet denne debat, er for at få forskellige vinkler og synspunkter ind i hans tilsyneladende uhåndterlige situation. Det er jo det en forum er til for, for at vi kan diskutere og man kan få andre meninger ind, så det hele ikke bliver snæversynet. 

Det er rigtig fint at spørge andre om hjælp hvis man er tvivl om man handler i god tro eller ej, eller man undre sig over priser, det lyder da som en rigtig god handel hvis avancen er så stor på dette mærke tøj, og vi er trods alt et iværksætter forum, så er det HELT på plads til undersøge om det nu kan være rigtig at avancen på det givende produkt nu kan være rigtig. 

Noget helt tredje er, jeg tror ikke han er ude på at være dommer eller "politimand" på nogen både, men det er da ens pligt at reagere hvis man ser ting som dette alligevel, så er det jo et fint initiativ.  Tag nu at du solgte det givende produkt, og der blev ved med at dukke hælervare op billigt på nettet, havde du så stadig en forretning? - svaret er nej.

Godt nytår

De bedste hilsner

Oliver Winther

Nyeste Musik, Anmeldelser & Interviews? ... - www,Oliverwinther.dk

Tilmeldt 8. Dec 10
Skrevet kl. 00:30
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Hej Oliver !

Må jeg ha´lov til at stille et personligt spørgsmål til dig:

Hvis man er 0 år gammel - som du er i din profil :

Er man så gammel nok til at svare på indlæg herinde ?

Så har man jo hverken lært at skrive eller stave .....Smile

Forsat god jul og et festligt nytår.

Og lad nu "politimanden" få julefred til at passe sit arbejde - så han kan få endnu flere "bløde" pakker i fælden.

Mvh Irene

Tilmeldt 8. Dec 10
Skrevet kl. 00:30

Fra København
Tilmeldt 25. Dec 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 00:49

Personligt syntes jeg du skal lade være med at "have ondt i røven" over at andre tjener en ekstra mønt, da vi ikke taler højere beløb. Lad skat om problemet.

-Hvis "snyderen" sparer din kæreste for høje beløb, så sparer hun vel også dig :)

Vh
Andreas

Tilmeldt 8. Dec 10
Skrevet kl. 00:58

Hej Andreas !

Netop - Big Smile

Kortere og bedre kunne det ikke være sagt.

Mvh Irene

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 01:04

Irene

Hold da helt op du i er julehumør:)

Hvorfor skulle jeg være misundelig ovet at  min kone kan spare penge, på at købe tøj til børnene billigere end nogen andre steder i DK.

Det kommer da kun mig til gode i sidste enden HEHE.

Konen spurgte mig om hvordan det kunne lade sig gøre at hun kunne sælge det så meget billigere end nogen som helst anden, og jeg kiggede på sælgers profil, og syntes selv det så underligt ud....

Forstår ikke helt hvor jeg skriver negativt eller aggresivt henne?.

Side 4 ud af 9 (86 indlæg)