Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min nye hjemmeside.

Side 4 ud af 5 (46 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 01:36
Hvor mange stjerner giver du? :

adam:

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Adam !

Din kontakt på din nye hjemmeside virker ikke.

Har lige prøvet og sende dig en mail, men får den retur.

Ib

Råd & Mal

www.raad-mal.dk

 

Det er ellers en yderst vigtig ting.. :(

men den virker fint her, og har også sendt en mail til dig fra den?

Men det at du kan sende email (udbakke). Som jeg iøvrigt også har modtaget er ikke det samme som at sige at så vikker din indbakke også.

Du kan se fejlmeddelsen nedenunder:

This is the mail system at host csmtp3.one.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<mail@tunebro.dk>: host mx-cluster-c1.one.com[195.47.247.196] said: 554 5.7.1

    <mail@tunebro.dk>: Recipient address rejected: Please see

    http://www.openspf.org/why.html?sender=info%40raad-mal.dk&ip=91.198.169.23&receiver=mx-h.one.com

    (in reply to RCPT TO command)

Ib Abildgaard

Råd & Mal

www.raad-mal.dk

Fra tune
Tilmeldt 20. Dec 10
Indlæg ialt: 123
Fra  tune brolægger firma Skrevet kl. 01:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen andre Aminoer der ved hvad det kan skyldes?

tune brolægger firma er en mindre brolægger virksomhed , som udfører opgaver på hele sjælland.

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 111
Fra  Focus2web Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

adam:

Hej Maibritt.

Hmm, nu var jeg igang med at linkbuilde, uden endelig at have sat mig helt ind i det, men jeg kan godt se jeg umidelbart mangler at tilføje noget.. Hvordan har du fået de resultater frem som du har taget et screendump af?

Jeg må igang med seo-lex :)

Tak for tipet

God jul

mvh Adam

 

Hun fået dette resultater frem på denne her måde http://www.google.dk/search?hl=da&rlz=1T4GGLS_daDK404DK407&q=site%3Ahttp%3A%2F%2Fwww.tunebro.dk%2F&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=

Hej Micheal

Takker for du viste Adam det lille fif ,du var hurtiger end mig Big Smile

Glædelig juleaften

/Maibritt Nielsen

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

adam:

Nogen andre Aminoer der ved hvad det kan skyldes?

Ja Adam når det kommer til e-mail systemet er Aminoer nok mere "stille"

God jul og godt nytår til alle.

Ib Abildgaard

RÅD & MAL

www.raad-mal.dk

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, men det kan være flere forskellige ting. Umiddelbart skal du tjekke at HTML koderne på kontaktsiden peger på din indgående og udgående postserver.. det vil sige en som hedder pop.one.com og en som hedder smtp.one.com.

Hvis du stadig har problemer med det om et par dage så send mig HTML filerne og jeg retter det til så det virker... MED GARANTI :)

God jul

Henrik Sejrbo

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart så er det forvirrende med dobbelt billede af brosten når jeg kommer ind på siden. Gør evt. BG picture sort/hvid skru op for brightness så det bliver meget lyst gråt.

Under historie ville jeg nok også smide lidt ind om mig selv, som afsluttende kommentar til hvad en brolægger er og hvad sådan en kan.

 

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Din html-kode skulle umiddelbart være fin. Det har ikke noget med din mail at gøre.

Hvis du læser beskeden, står der at mailserveren hos one.com afviser mailen, fordi "recepient rejected". Så spørgsmålet er om den email-adresse du gerne vil sende til (mail@...) overhovedet eksisterer og kan modtage mails.

Hvis den er det, er den afvist af en anden grund, og så er det lidt mere tricky. Så skal du til at finde ud af hvorfor, og med den knap så udførlige fejlbeskrivelse kan det godt være lidt svært. Det kunne have noget at gøre med spam-filter eller spf-godkendelse, når du prøver at sende fra serveren med brugeren som afsender. Hvordan du gør noget ved det i one's system ved jeg ikke noget om, men forhåbentlig kan disse hints hjælpe dig lidt på vej i deres faq :)

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra tune
Tilmeldt 20. Dec 10
Indlæg ialt: 123
Fra  tune brolægger firma Skrevet kl. 01:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg takker mange gange for jeres opmærksomhed omkring mit projekt, og vil helt sikkert tage mange af forslagene i brug..

Mht til min mail så begynder det at blive for indviklet for mig , så jeg sender fejl meddelsen videre til one.coms support.

jeg har dog fået familie & venner + nogen enkelte aminoer til at afprøve mailen og det har virket upåklageligt??

Jeg håber i alle har haft en fantastisk jul..

Mvh Adam

tune brolægger firma er en mindre brolægger virksomhed , som udfører opgaver på hele sjælland.

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 03:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Adam !

Jeg synes din forside på din hjemmeside klart symboliserer, hvad du arbejder indenfor.

Men:

Jeg savner en afgrænsning af det indre og det ydre billede: brostenene flyder for meget sammen.....Smile

Hvis du satte en tynd sort ramme omkring det inderste billede, ville der fremkomme en mere klar afgrænsning af de to billeder.

Mvh Irene

 

 

Fra tune
Tilmeldt 20. Dec 10
Indlæg ialt: 123
Fra  tune brolægger firma Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Irene.

Det har du faktisk ret i :)

mvh Adam

tune brolægger firma er en mindre brolægger virksomhed , som udfører opgaver på hele sjælland.

Side 4 ud af 5 (46 indlæg)