Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min nye hjemmeside.

Side 5 ud af 5 (46 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 7. Dec 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej adam

Jeg har ikke læst alle indlæg igennem, og dette er måske sagt tidligere, men først og fremmest en rigtig flot side, men jeg har to ting du kan overveje:

Du har en masse chaussesten som baggrundsbillede. Det blander ikke så godt med billederne på de enkelte sider. Du kunne måske overveje, at indramme billerne på siderne

Det andet er mere enkelt.
Under "Vi tilbyder" er den 2. kolonne ikke lige

Mvh.

Peter

 

Fra tune
Tilmeldt 20. Dec 10
Indlæg ialt: 123
Fra  tune brolægger firma Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter.

Ja der er flere der har nævnt det med brostenene rundt om , så nu har jeg valgt at fjerne det i første omgang.. :)

Jeg syntes jeg har stirret så meget på den side, at jeg må lade den ligge et par dage og så lige se den igen med et par friske øjne. :)

Mvh Adam

tune brolægger firma er en mindre brolægger virksomhed , som udfører opgaver på hele sjælland.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er kvinde og har kigget på din side med forbrugerens øjne. Jeg har ikke haft så meget fokus på den tekniske side af sagen, da der er kommet mange gode og brugbare råd fra andre Amino´er.

Jeg synes, du har et enkelt og godt design, hvilket er vigtigt som forbruger. Er siden ikke indbydende og nem at navigere i zapper vi hurtigt videre og du er dermed måske snydt for en ordre på adskillige tusinde kroner...Smile

Der er en vigtig psykologisk faktor i forhold til dit kundegrundlag og det er, at vi kvinder i en husstand har suveræn indflydelse på hvorledes havens stensætning eller indkørsel skal se ud. Derfor skal dine billeder være smukke og æstetiske at se på. Jeg mangler lidt flere billeder af, hvad du har lavet før samt referencer.

Ellers en rigtig fin side! Boede du lidt tættere på kunne du være kommet i betragtning til min families haveprojekt til sommer....:-)

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 345
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes den er flot, nem og overskuelig. Når man så tænker på at du selv har lavet den (uden erfaring), siger jeg bareYesYes - rigtig godt klaret..

Men der mangler måske nogle referencer og billeder af tidligere jobs.

 

Godt nytår 

www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.

Fra Herning
Tilmeldt 10. Sep 09
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Adam

Det synes jeg helt sikkert du er sluppet rigtigt godt fra. Personlig ville jeg gerne have lidt mere personlighed på siden. Lidt om dig selv, din erfaring, hvad der gør dig anderledes end alle de andre. I dette tilfælde er det jo dig personligt man skal have til at lave arbejdet.

Godt med fremhævningen af det med garantien - det giver sikkerhed.

Fra tune
Tilmeldt 20. Dec 10
Indlæg ialt: 123
Fra  tune brolægger firma Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Igen.

Så fik jeg endelig rettet lidt op på tingene.. Jeg har blandt andet fjernet brostens baggrunden og tilføjet et menu punkt om os . Galleriet er stadig en af de ting der skal arbejdes meget på. Jeg havde overvejet at tilføje et punkt der hedder brolæggerens A-Z, evt som blog?

Mette ja du har fuldstændig ret i at det er kvinderne der tager beslutningen :) ihvertfald i de fleste tilfælde, og det er som regel også jer der tager den første kontakt.. :)

Jeg takker mange gange for jeres Ris & Ros..

Mvh Adam

tune brolægger firma er en mindre brolægger virksomhed , som udfører opgaver på hele sjælland.

Side 5 ud af 5 (46 indlæg)