Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min nye hjemmeside.

Side 2 ud af 5 (46 indlæg)
Fra tune
Tilmeldt 20. Dec 10
Indlæg ialt: 123
Fra  tune brolægger firma Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth.

Terms of use stod der i forvejen , så det havde jeg ikke lige tænkt over :)  det bliver fjernet, tak for tippet.. :-)

Hej Henrik.

Tusind tak for dit tilbud det vil jeg helt sikkert gør brug af på et tidspunkt, specialt med henblik på adwords og markedsføring.

mvh Adam

tune brolægger firma er en mindre brolægger virksomhed , som udfører opgaver på hele sjælland.

Tilmeldt 23. Dec 10
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke kigget hele hjemmesiden igennem, men faldt over ordet "uforbindende" i din kontakt-sektion. Jeg tror, jeg ville bruge ordet "uforpligtende" i stedet.

Håber det kan bruges.

Glædelig jul Smile

Fra Kolding
Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Som andre har nævnt, så er kontakt oplysningerne i bunden utydelige. Ellers rigtig fin side...

Vedr. markedsføring, så har jeg på et tidspunkt lavet en liste med steder på nettet, hvor du gratis kan annoncere/markedsfører din virksomhed. Hvis du er interesseret i listen kan du smide mig en mail på kimandersen1975@forum.dk

Mvh Kim

Fra tune
Tilmeldt 20. Dec 10
Indlæg ialt: 123
Fra  tune brolægger firma Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

mail sendt Smile

tune brolægger firma er en mindre brolægger virksomhed , som udfører opgaver på hele sjælland.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Adam

Den liste kunne jeg også godt tænke mig at se.. håber det er ok jeg skriver dig en mail . God jul

Mvh

Henrik Sejrbo

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser okay udSmile

Logo øverste for stort til min computer, jeg kan ikke se menu links uden at skulle køre nedad siden lav gerne lidt mindre øverste logo , jeg sider med disse mini bærbar computer , derfor svært at se det hele .

Inspiration siden med billeder skriv hvilken sten der er brugt der , så jeg kan sige til dig hvilken sten jeg ønsker .

Lettere i hvert fald for mig vis der er et par gange flere overskifter i teksten i de lange tekster , jeg er ikke verdensmester i at læse lange  tekster uden overskrifter i.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra tune
Tilmeldt 20. Dec 10
Indlæg ialt: 123
Fra  tune brolægger firma Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja du er velkommen til at skrive en mail.. Smile

tune brolægger firma er en mindre brolægger virksomhed , som udfører opgaver på hele sjælland.

Fra tune
Tilmeldt 20. Dec 10
Indlæg ialt: 123
Fra  tune brolægger firma Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael.

Ja galleriet er en af de ting der skal forbedres hurtigst muligt. Det er lidt svært at se resultaterne på de små billeder.. :)

tune brolægger firma er en mindre brolægger virksomhed , som udfører opgaver på hele sjælland.

Fra tune
Tilmeldt 20. Dec 10
Indlæg ialt: 123
Fra  tune brolægger firma Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan indsætter man sit link som signatur ? syntes ik jeg kan finde det under ret profil..

tune brolægger firma er en mindre brolægger virksomhed , som udfører opgaver på hele sjælland.

Fra Horsens
Tilmeldt 18. Dec 10
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Første indtryk er at det er en flot side. Det næste indtryk er at din adressen nede i bunden er meget svær at læse. Måske skulle du skrive med sorte bogstaver på den orange baggrund du også  bruger i den menu. Tror at det vil komme til at virke godt.

Synes ikke at dit billede på din kontaktside virker. Man får lidt det indtryk at det lige var et du tog mens du var ude at kører en tur. Få taget et nyt billede, du ser jo meget rar ud ;-)

 

Side 2 ud af 5 (46 indlæg)