Er der sket noget nyt på trustpilot.dk ? jeg troet ellers ikke de var begyndt at køre med valid profiler? Med uvidenhed at de kræver så lidt og det er en del sværere at snyde med flere bruger på egen siden , vis der er bruger billeder vis de oveni debattere og der står lidt info i profiler mv. Ved brug trustpilot.dk , gør folk blinde når de handler en vare og det sker oveni visse mennesker har brugt trustpilot.dk til at tjekke ens betingelser på denne siden i stedet læse på den siden man køber vare hvorfor de er billige f.eks. Husk trustpilot.dk kræver faktisk færre info admin kan se . end her på amino.dk før de er 100 % valid profil navn adresse mv. anonym skal man være der på trustpilot.dk , derved er det en del lettere at snyde der vis det ikke er kunde valid med faktura at de har handlet der , Kunne med fordele også køre med Cpr. Valid derved næsten umuligt at snyde Med så lang tid det kan laves mere troværdigt på eget side vis laver nok tilføjes moduler ville jeg gøre det på egen siden og derved giver du heller ikke indhold til søgemaskinerne til trustpilot.dk , derved har de magten og endnu flere penge og jeg fatter ikke der findes så mange mennesker der er hoppet på denne fup fidus at give trustpilot.dk så stor værdi Igen problem vis vil kopier , ja så kommer der duplikat på egen side vis jeg gerne vil have mere indhold på egen side og have nogle gode feedback på egen i stedet for at linke til dem og derved afgive links værdi ud ad egen side til trustpilot.dk
|
Patrick - Meebox:Nick Niebling:Og så bør du overveje at lade folk rate de forskellige webhoteller.. Husk at registrere IP så du kan filtrere snydere fra.. Det er et spg om tid før de forskellige webhoteller rater hinanden dårligt..
At lade brugere anmelde/rate webhotellerne, synes jeg er en rigtig dårlig idé. Det kan kun give problemer. Hvordan ved man, at anmelderen faktisk er kunde? Det kræver lige pludselig bruger-profiler og meget mere. Hellere lade Trustpilot om det.
Trustpilot får penge fra mange af dem der bliver anmeldt, dermed kan det ikke siges at det er en "objektiv" bedømmelse af et firma, ligeledes vil det være svært for trådstarter at lave noget tilsvarende især hvis han får penge via feks affiliate links
Udover det så syntes jeg det er en fin side, arbejd videre med den!