Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhotel sammenligning - Feedback

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Patrick - Meebox:

Nick Niebling:

Og så bør du overveje at lade folk rate de forskellige webhoteller.. Husk at registrere IP så du kan filtrere snydere fra.. Det er et spg om tid før de forskellige webhoteller rater hinanden dårligt..

At lade brugere anmelde/rate webhotellerne, synes jeg er en rigtig dårlig idé. Det kan kun give problemer. Hvordan ved man, at anmelderen faktisk er kunde? Det kræver lige pludselig bruger-profiler og meget mere. Hellere lade Trustpilot om det.

Er der sket noget nyt på trustpilot.dk ? jeg  troet ellers  ikke de var begyndt at køre med valid profiler?

Med uvidenhed at de kræver så lidt og det er en del sværere at snyde med flere bruger på egen siden , vis der er bruger billeder  vis de oveni debattere og der står lidt info i profiler mv.

Ved brug trustpilot.dk , gør folk blinde når de handler en vare og det sker oveni visse mennesker har brugt trustpilot.dk til at tjekke ens betingelser på denne siden i stedet læse på den siden man køber vare hvorfor de er billige f.eks.

Husk trustpilot.dk kræver faktisk færre info admin kan se . end her på amino.dk før  de er 100 % valid profil navn adresse mv. anonym skal man være der på trustpilot.dk , derved er det en del lettere at snyde der vis det ikke er kunde valid med faktura at de har handlet der ,

Kunne med fordele også køre med Cpr. Valid derved næsten umuligt at snyde

Med så lang tid det kan laves mere troværdigt på eget side vis laver nok tilføjes moduler ville jeg gøre det på egen siden og derved giver du heller ikke indhold til søgemaskinerne til trustpilot.dk , derved har de magten og endnu flere penge og jeg fatter ikke der findes så mange mennesker der er hoppet på denne fup fidus at give trustpilot.dk så stor værdi

Igen problem vis vil kopier , ja så kommer der duplikat på egen side vis jeg gerne vil have mere indhold på egen side og have nogle gode feedback på egen i stedet for at linke til dem og derved  afgive links værdi ud ad egen side til trustpilot.dk

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 14:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Patrick - Meebox:

Nick Niebling:

Og så bør du overveje at lade folk rate de forskellige webhoteller.. Husk at registrere IP så du kan filtrere snydere fra.. Det er et spg om tid før de forskellige webhoteller rater hinanden dårligt..

At lade brugere anmelde/rate webhotellerne, synes jeg er en rigtig dårlig idé. Det kan kun give problemer. Hvordan ved man, at anmelderen faktisk er kunde? Det kræver lige pludselig bruger-profiler og meget mere. Hellere lade Trustpilot om det.

Trustpilot får penge fra mange af dem der bliver anmeldt, dermed kan det ikke siges at det er en "objektiv" bedømmelse af et firma, ligeledes vil det være svært for trådstarter at lave noget tilsvarende især hvis han får penge via feks affiliate links

Udover det så syntes jeg det er en fin side, arbejd videre med den!

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1773
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 14:25

Minder meget om http://www.billiginternet.dk/

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Ballerup
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 00:46

Mikael christiansen:
Er der sket noget nyt på trustpilot.dk ? jeg  troet ellers  ikke de var begyndt at køre med valid profiler?

Trustpilot har netop validering af brugere! Se web10's side fx:

http://www.trustpilot.dk/review/www.web10.dk

Her kan du se at man skal være "Verificeret køber" (koblet med deres faktura system) for at kunne anmelde dem! Det er noget af det de betaler for.. De betaler for at man kan bruge det til noget + at de får lov til at svare deres anmeldere ved evt. klager (så de kan forsvarer sig offentligt).

Jeg synes da netop at ovenstående gør det mere gennemskueligt og validt end hvis man laver sin egen lille side med CPR-nummer osv. Fordi du skal indtaste mere er det ikke nødvendigvis mere sikkert - det handler om hvad du skal indtaste og kontrollen af om det indtastede er validt der udgør sikkerheden!

I min verden går TrustPilot langt for at beskytte deres egen integritet!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:35

Nick Niebling:

Mikael christiansen:

Trustpilot har netop validering af brugere! Se web10's side fx:

http://www.trustpilot.dk/review/www.web10.dk

Her kan du se at man skal være "Verificeret køber" (koblet med deres faktura system) for at kunne anmelde dem! Det er noget af det de betaler for.. De betaler for at man kan bruge det til noget + at de får lov til at svare deres anmeldere ved evt. klager (så de kan forsvarer sig offentligt).

Jeg synes da netop at ovenstående gør det mere gennemskueligt og validt end hvis man laver sin egen lille side med CPR-nummer osv. Fordi du skal indtaste mere er det ikke nødvendigvis mere sikkert - det handler om hvad du skal indtaste og kontrollen af om det indtastede er validt der udgør sikkerheden!

I min verden går TrustPilot langt for at beskytte deres egen integritet!

Okay kan godt se hvor galt det kan gå vis truspilot.dk bruges for det brugs både som support i  stedet for at læse betingelser for produkt før man købe , dette er sikkert en ny service de tilbyder , de prøver at få mere gang i så de kan være debat på trustpilot.dk .

Har du overhovedet læst de 75 kommentar så du ved hvilken vej trustpilot.dk er på vej  imod, tror du virkeligt det er bedste folk bruger trustpilot.dk til at læse betingelser før køb på trustpilot.dk, det synes jeg er forkert, jeg fatter 0 % af de kommentar hvad skal de lige være til.

kan ikke læse det nye på trustpilot.dk at man, skal have købt produkt før anmeldelser ,der var i hvert fald ikke, forstår det kun er for betalerne, virker mere som fræk markedsføring , du kan kræve faktura og debattere med kunder direkte hurtigt ved support spørgsmål på trustpilot.dk.

Hvorfor skal man betale nogle for de skal både tjene på annoncer på siden og vi tilføjer indhold til deres side, de er i hvert fald ikke i gave humør, nærmer uden på stjæle , hvad jeg ville debattere på egen siden , for kig i trådende det er godt , nok nogle mærkelige kommentar , der ligger mere op ad support end klager, derved bruges , i hvert fald dem der givet kommentar der de fleste der skulle have skrevet til support eller læst betingelserne på siden før køb .

ja, kan udmærket se det er smart for trustpilot.dk de fjerner ens mulighed for få indhold på egen side og de oveni er så frække at tage penge , viser de sig mere som forretning mennesker end det reel var de skulle , vises et brugbart ting til at vide om det er et godt sted at købe en vare  da 0 stjerner kan gives vis får ny side hurtigt op at køre næst dag , viser det hvor meget systemet er slået galt så dit eks. er udmærket det viser hvor galt det står til .

Selvfølgelige har du ikke læst kommentar ellers havde du ikke skrevet dit indlæg , dette kan jeg udmærket forstå , dette er også det gør mig lidt sur folk kigger ikke det , igennem læser betingelser på siden , før man skriver noget, det gør mig skide sur at nogle mennesker træffer så hurtige valg , der kan ødelægge andres forretning, når de ikke gider bruger tid , på læse hvad de køber inden på siden de køber en vare.

kan ikke se det nye at alle skal have faktura, forstår efter hvad du skriver er kun for betalende, hvordan kan de tillade sig at være så frække , når man giver dem alt i forvejen debat på deres side og de får endnu flere besøgene

Kan du ikke skrive hvad det nye er der er kommet der gør det troværdigt, jeg forstår ikke dit svar og jeg kan ikke se noget nyt kommet til , jeg kan dog se det link du videreformidler her i tråden , det ikke bliver brugt til anmelde et webhotel med mere som support side og der svare spørgsmål omkring webhotel som reelt skulle ikke været skrevet der med skulle have skrevet til support i stedet for

Sådan er vi forskellige nogle bruger trustpilot.dk som support side andre skriver direkte til siden hvor man har købt sin vare, når man behøver support.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 13:59

Mikael christiansen:
Kan du ikke skrive hvad det nye er der er kommet der gør det troværdigt, jeg forstår ikke dit svar og jeg kan ikke se noget nyt kommet til , jeg kan dog se det link du videreformidler her i tråden , det ikke bliver brugt til anmelde et webhotel med mere som support side og der svare spørgsmål omkring webhotel som reelt skulle ikke været skrevet der med skulle have skrevet til support i stedet for

Jeg har læst mange anmeldelser på TrustPilot. Jeg kan sagtens følge at TrustPilot er en platform som er nådesløs! En enkelt misindformering kan fører til en dårlig anmeldelse som kan ødelægge ens salg - dog kan 50 exceptionelt gode kundehåndteringer som fører til top anmeldelser fører til et mer-salg.

Skal man bruge TrustPilot er der ikke margin til fejl - og det er TrustPilots største fejl!

TrustPilot forsøger at gøre op med denne fejl, ved at tilbyde forretningerne muligheden for at give svar på tiltale. Så når en kunde er utilfreds, tillader de forretningen at forsvarer sig offentligt så nye kunder får 2 sider af samme sag - for der er altid 2 sider af en sag!

Beklager hvis det her lyder snagende, men jeg synes jeg kan fornemme du har en personlig dårlig oplevelse med TrustPilot hvor din forretning er blevet "ødelagt"?

Men tror slet ikke det er meningen at denne tråd skal handle om TrustPilot - så måske skulle vi stoppe den her og gøre plads til konstruktive forslag til forbedringer af det site som søger feedback? Vil gerne lige undskyld til tråd-starter at samtalen røg ud af at helt forkert spor! Undskyld.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)