Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på apple tilbehørs webshop

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle Amino'er,

Jeg er stadig meget ny på siden - men jeg håber der er nogle venlige sjæle der kan give mig lidt feedback på www.coolpriser.dk.

Det er en forholdsvis nyung webshop som primært forhandler Apple udstyr som covers til iphones osv. Men faktisk forhandler siden også diverse andre gadgets - så det er derfor siden ikke er så "iphone-fikseret" i webdesignet..

Håber virkelig der er nogle der kan ryste et tip eller to ud af ærmet, det ville blive værdsat rigtig meget!!

(dandomain er i gang med at opdaterer shoppen, så der kommer en dum popup lige nu - den skulle gerne forsvinde meget snart igen!)

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 22:52

Hej du.

Den grønne og blå er to meget skarpe farver som springer lige i øjnene, og jeg kan ikke holde ud at kigge på det længere tid ad gangen..

og forsiden er rimelig rodet synes jeg.. ellers ser det fint ud, og kunne sagtens finde på at handle der..

Mvh Tobias.

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 22:53

Hej Nick

Jeg her klikket lidt rundt på siden.

Under en af produktbeskrivelserne står der:
Bemærk at denne USB dobbel-lader ikke passer til de nye enheder. Såsom iPhone 3g, 3gs, 4, iPod Nano 6, Touch 4 osv.

Vi anbefaler vores varenummer 379, som er bedre kvalitet + virker til det hele.

Jeg bliver forvirret. Hvad passer den så til? Det vil også være mere positivt ladet: "Passer kun til iPhone 2+3, Nano 1-5" Og at I anbefaler jeres "varenummer 379" bliver jeg ikke klogere af.

Hvad med:

Denne USB dobbel-lader passer til de ældre modeller iPhone 2+3 samt Nano 1-5, hvis du har brug for en lader til iPhone 3G eller nyere, så anbefaler vi xxx-dobbelt-lader (som et link jeg kan klikke direkte på).

Jeg er heller ikke helt med på hvorfor jeg bliver opfordret til at kontakte jer døgnet rundt, hvis I kun tager telefonen mellem 14 og 16, samt mail mellem 10 og 21. :)

Jeg syntes, det er fedt at I har sat e-handelsmærket tydeligt frem. Jeg ved faktisk ikke om det kan noget, men det får mig til at føle mig tryg. Sammen med den tydelige angivelse af 30 dages prisgaranti.

Håber I kan bruge det.

S

Fra Ballerup
Tilmeldt 2. Dec 10
Skrevet kl. 11:07

Mange tak for begge jeres feedbacks!

I har helt sikkert begge nogle gode pointer! Teksten er noget af det vi arbejder meget på i øjeblikket, men desværre har vi 1.500 produkter vi skal igennem og har kun estimeret at være halvvejs til nytår :-( Så der er rigtig lang vej igen på tekst-fronten!

Cross referencer er helt sikkert også noget vi skal have gjort mere ud af. Jeg synes personligt det er bedst at have det nede i bunden som et relateret produkt, men ser du (søren) hellere at det bliver en del af teksten (som det halvhjertet er forsøgt nu)?

Det er sjovt du nævner prisgaranti er fremhævet - jeg var faktisk selv i tvivl om det er fremhævet nok, men det må det jo så være :-)

Jeg synes det er en svær balancegang med information og design.. Synes siden er blevet ret rodet i designet med alle de elementer der er i dag - så måske er der nogle som kan slåes sammen, fjernes eller gøres mindre på en måde?

Igen - MANGE tak for feedback! Det bliver virkelig værdsat!!!

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:13

Hej Nick,

Super flot side!

Hvis I mangler hjælp til noget tekstarbejde, kan I kontakte mig på sskriver_(@)hotmail.com.

Held og lykke med det.

Mvh SSkriver

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:48

Design flot Smile

fodnote teksten kan ikke ses vis sider et sted med meget lys , jeg sider i tog så lyset skriftet lidt , så fodnoten teksten forsvandt , brug en tekst farve længere fra baggrunds farven.

lange tekster ville jeg sætte overskrifter ved hvert nyt emme , gammel folk der læser  det og ordblinde , de har fordele af der er masser af overskrifter på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 2. Dec 10
Skrevet kl. 12:23

Igen dejligt med hurtig god feedback!

Jeg har skrevet en mail sskriver :-)

Rigtig god pointe med fodnoten.. har selv kigget på den flere gange og tænkt den ikke hænger sammen - den skal nok lige have en tone eller to mere :-)

Og overskrifter er helt bestemt noget af det der skal prioriteres i forbindelse med tekst-arbejde på et tidspunkt! Lige nu lider vi dog af et langt større problem, da halvdelen af teksterne er tæt på ulæselige fordi de er oversat med Google Translate :-( Så første step er at gå fra google-tekst til dansk.. :-(

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:09

Hej igen :-)

Du har hermed fået en mail tilbage.

Mvh SSkriver

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 13:26

Nick Niebling:

Cross referencer er helt sikkert også noget vi skal have gjort mere ud af. Jeg synes personligt det er bedst at have det nede i bunden som et relateret produkt, men ser du (søren) hellere at det bliver en del af teksten (som det halvhjertet er forsøgt nu)?

Næh, bare du gør en af tingene fuldt ud. :)

Ideen med et relateret produkt i bunden, + evt. billede tror jeg virker bedre end tekst.

Amazon har under deres produkter en bar, som siger "costomers who bought this item also bought" hvorefter der vises et antal relaterede produkter. Jeg oplever det som en god service - og firmaet oplever en stigning i deres omsætning når jeg bliver fristet.

S

Fra Ballerup
Tilmeldt 2. Dec 10
Skrevet kl. 00:39

Søren Sjøgren:
"costomers who bought this item also bought"

For det ikke skal være løgn har vi også "kunder der købte denne varer købte også" i bunden .. Relaterede produkter er så lidt det samme - bare hvor vi selv vælger kan du sige..

Problemet er at der ikke er nogle der har købt alle produkter og samtidig købt andre - så "andre købte også" er nogengange tom/ikke eksisterende på nogle sider.. Og jeg ønsker ikke at fake kunders interesse for alternative produkter hvis der ikke er nogle der har købt noget i forbindelse med det produkt der vises.. Det synes jeg er dårlig stil :-(

Men en god pointe!! Tak for feedback!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)