Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Simply Anal Balloon - super god fortjenste

Side 4 ud af 6 (60 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:
Ok så.. op i rø...  med det - jeg overgiver mig Smile

LOL

Skype-Giggle

 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Der er to slags mennesker i verden: De, der bruger sexlegetøj og de, der ikke vil indrømme det.

Hvis det ikke skal være tilladt at reklamere for en dildo eller noget til at stikke i numsen her, hvad skal så ellers forbydes? Tråden hedder jo "Jeg har et godt tilbud til dig", og der er tale om et parti af varen. Jeg mener, der er en del herinde, der sælger sexlegetøj.

Det produkt kan jeg altså ikke få ondt i r.... af Smile1

God og usnerpet jul til jer!

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Hvis det ikke skal være tilladt at reklamere for en dildo eller noget til at stikke i numsen her, hvad skal så ellers forbydes? Tråden hedder jo "Jeg har et godt tilbud til dig", og der er tale om et parti af varen. Jeg mener, der er en del herinde, der sælger sexlegetøj.

Ja, man kan jo så undre sig over, at man må ikke sætte affilaitelinks i en trådAmino, men en anal ballon og en penis ring, animal sexfilm (det har der sandsynligvis ikke været nogen af endnu, men det er jo af ufattelige årsager helt lovligt) er mere end velkomne.. :o)

Jeg har som sådan heller ikke noget imod produkterne, eller at man kan bruge Amino til at afsætte dem. Jeg mener bare stadig at vi ikke behøver at kaste den slags op i ansigtet på de "unge helte" herinde. Og det er min eneste "anke".

 

Thomas Rosenstand:

Det produkt kan jeg altså ikke få ondt i r.... af Smile1

Det kommer helt an på hvor meget du puster den op. Tro mig: når de skriver som de gør i brugsanvisningen, er det ikke bare for sjov..

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Randers SØ
Tilmeldt 10. Oct 10
Indlæg ialt: 115
Fra  SEO-Shoppen Wich-it.dk Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Må give alle de andre ret

Efter min mening er Amino ikke lige stedet at sælge sexlegetøj.

Hvad med at sende en masse mails ud til folk der driver deres sexbutik på nettet.. Dem er der da efterhånden 1000 vis af ;o)

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Wichmann:
Hvad med at sende en masse mails ud til folk der driver deres sexbutik på nettet.. Dem er der da efterhånden 1000 vis af ;o)

det er så ikke helt lovligt

Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt ærligt guys, get a grip...!! Hvad er det for noget, det der med at gå og få ondt i r**** over så små og banale ting, som at der er en som vil sælge et parti anal pumper på en side, hvor der handles alt muligt andet mellem himmel og jord.... Dét er sgu da at gå i lidt for små sko, efter min mening...!!

Hvis man ikke bryder sig om varen, kan man jo bare lade være med at klikke sig ind på den, overskriften fortæller jo en hel del om hvad der er at finde i den annonce.

Btw, så er det fakta at 72% af den danske befolkning i dag bruger en eller anden form for legetøj under sex-akten, så selvfælgelig vil det (heldigvis) også være at finde på et site som Amino.

Anyway, glædelig jul og godt nytår til alle, også de små-bitre her inde... Stick out tongue

Dbh. Rasmus

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

Ok så.. op i rø...  med det - jeg overgiver mig Smile

 

Ha ha ha, fed kommentar....! Yes

Dbh. Rasmus

Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 343
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Det produkt kan jeg altså ikke få ondt i r.... af Smile1

Hvor stor bliver ballonen da, når den er pumpet helt op? Skype-Giggle

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12291
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for denne tråd.
Jeg er i gang med at slanke mig og det har gjort mig super sur, da mit blodsukker er lavt.
Men nu er mit god humør sgu kommet tilbage.
Lad os få lidt flere snerper i sving, det er konge underholdning :-)

Dbh Martin

Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ha ha ha ha, det er satme god humor det her, og så dagen inden juleaften...

Helt sikkert, lad os få nogle flere af de gode kommentarer på denne tråd... Sidder sgu med mavekramper af grin...!

Held og lykke med kuren Martin, så godt dit video indlæg tidligere. Tænker på dig i morgen under stegen med sovs og brunede kartofler... Cool

Dbh. Rasmus

Side 4 ud af 6 (60 indlæg)