Den eneste grund til at jeg ikke lukkede tråden, var at det var noget med sex og at den endte med at blive sjov. Og det er helt rigtigt at jeg normalt ikke gider at have bud i tråde og var det den var endt med, så havde jeg slettet den. Mht. om Danske Bank eller andre vil fravælge at bruge Amino til at annoncere, så må de jo finde en anden iværksætterportal hvis de vil i snak med jer. Men de tjener jo også gode penge på alle dem der køber og sælger dildoer og det der er værre, så mon ikke de overlever?
Man skal sgu ikke gå og være så bange. Sex er noget jeg selv dyrker i ny og næ og det er der kommer to dejlige unger ud af. Og en dildo eller to kan man vel altid bruge. Den der analting er nok lige for avanceret for mig, men det kan da være det skal prøves en gang når jeg som pensionist begynder at kede mig, hvem ved?
Og god jul til jer alle, også de snerpede af slagsen :-)
men jeg kan ikke se hvorfor fan man nu skal ha banket en ballon op i røvhullet..
Ha ha ha ha, det er simpelthen den bedste tråd jeg længe har været inde over det her, der er blevet fyret så mange fede og bitre og sjove kommentarer af, så jeg sjældent har grint så meget foran computeren før...
Jeg håber virkelig at trådstarter har haft det lige så sjovt som mange af os andre, og ikke mindst kommet af med partiet... Dette må da, trods alt, have givet en masse reklame for varen...