--- Simply Anal Balloon er fremstillet i blød latex og pumpes let op med en pumpe bold. Simply Anal Balloon kan bruges både vaginalt samt analt. Indføres ganske enkelt og pumpes op. sælges for en samarbejdspartner ---
Diameter upumpet ca. 1 cm. Ligger inde med ca 500 stk.
Jeg er helt enig med dem der ikke vil have sexbranchen herind.
Efter min mening bør virksomheder der sælger babyudstyr heller ikke være her. Jeg synes nemlig babyer lugter og skriger alt for meget.
Skæg til side og snot for sig...
Synes måske hellere man skulle lave et forum specielt for handel af varepartier her på Amino. Så kunne man sørge for at dette forum ikke blev indexeret på søgemaskinerne. Dermed slipper vi også for at gøre os til smagsdommere over hvad der er godt og skidt.
Jeg kan ikke se noget problem i at der bliver solgt lidt sex-produkter i ny og næ - men kunne godt ændre min mening hvis det blev for meget af det gode, altså hvis det fyldte alt for meget herinde, men det gør det jo ikke.
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Jeg kan ikke se noget problem i at der bliver solgt lidt sex-produkter i ny og næ - men kunne godt ændre min mening hvis det blev for meget af det gode, altså hvis det fyldte alt for meget herinde, men det gør det jo ikke.
ENIG!!!!
Og i de 2 tilfælde som jeg har set, er det tydeligt i overskriften. Når nu der fx. står "Anal" i overskriften, bør man holde sig væk, hvis det ingen interesse har.